Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Afschieten dat wijf! (figuurlijk, voordat ik morgen wat in de krant lees) echt teveel onbetrouwbare ghetto wijven tegenwoordig...
Daar was ik gister wel toe in staat Maar ja ben gister goed opgevangen door me maten dat als ze zoiets doet dat ze waarschijnlijk mij noggeeneens verdient. Heb d'r veel succes toegewenst met die andere 'dude' en dat ie maar het beste met haar voor heb en dat ie ook maar zo afgetraind als mij mag zijn (Dat was wel behoorlijk fout dat laatste )
Niet om te kutten ofzo, maar ik zie echt veel meer vrouwen/jonge vrouwen vreemd gaan
Een enkeling van de kerels die ik ken gaan vreemd... In tegenstelling tot meerdere vrouwen.
Ik weet niet waarom dat zo is. Misschien is dat bij iemand anders in de omgeving wel heel anders!
Niet om te kutten ofzo, maar ik zie echt veel meer vrouwen/jonge vrouwen vreemd gaan
Een enkeling van de kerels die ik ken gaan vreemd... In tegenstelling tot meerdere vrouwen.
Ik weet niet waarom dat zo is. Misschien is dat bij iemand anders in de omgeving wel heel anders!
Ja, want ik zie om me heen veel meer mannen juist vreemdgaan.
(Voor de duidelijkheid, de mijne niet. Die durft dat niet, whahaha! )
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment