Marnop, gefeliciteerd!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Das zeker niet mis, MVos!
    Mooi hoor!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Super heren. Leuk om te zien

Comment

• Het blijft verdacht stil hier.

Ik, en vele anderen, zijn toch wel erg benieuwd hoe je prep er uit zag vanaf 2 weken van te voren. Of ga je bewust niet in op die vragen?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
          Het blijft verdacht stil hier.

Ik, en vele anderen, zijn toch wel erg benieuwd hoe je prep er uit zag vanaf 2 weken van te voren. Of ga je bewust niet in op die vragen?
          Helaas wel ja...

Ik was ook benieuwd naar de laatste 2 weken..
          En vooral naar de laatste dagen..en uren...

Comment

• Ik denk dat martin weinig tijd heeft om een goed verslag voor jullie te schrijven, mischien wat geduld. Ook hij werkt en traint he.

Zou wel leuk zijn als hij het uiteindelijk zou leveren, want veel bodybuilders hebben we niet op dit forum.

Comment

• Als hij gewoon een log zou hebben bijgehouden zou veel handiger zijn geweest..
              Steeds stap voor stap...

Nu moet hij een heel verhaal gaan typen om de laatste 2 weken in detail in kaart te brengen..

Ik ben vooral benieuwd naar de laatste dagen en juist ook de laatste 12 uur voor zijn contest..

Comment

• dat heeft hij ook ,alleen niet hier.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                  dat heeft hij ook ,alleen niet hier.
                  Op mind4body ook al niet..

Comment

• precies ,daar ook niet
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Holly shit wat een progressie, respect

All by jourself of met hulp van, Marnop ?
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Gefeliciteerd marnop
                        All time PRs: 195/135/232,5
                        Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• Zeg eerlijk jullie zijn na het zien van Marnop's voor en na foto dezelfde dag nog keihard gaan knallen in de gym?

Comment

• Zo, echt wel! Ik zie er nu al bijna net zo uit!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Gefeliciteerd, ziet er goed uit, die andere zijn allemaal redelijk lelijk wat betreft hun huid, ik vind dat het bij jou er erg goed op ligt! Het enige waardoor mijn hart 4 centimeter lager in mijn lichaam kwam te liggen waren die filmpjes van de cardio, dat is niet stoten hoe je het behoort te doen:P weet dat het voor de cardio bedoeld is, maar moest het toch even kwijt.

Comment

• Proficiat man! wat een resultaat! Je hebt super hard getraint wil ik geloven als k je metamorfose zo bekijk!
                                Gratz!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X