Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robbie1970 View Post
    Dat weet ik niet, dacht dat het meer het beach fysiek moest zijn?
    dat was tot nu toe altijd wel de bedoeling...

grote borst...beetje biceps..en 6 pack...

dus geen echt bodybuild fysiek...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
      dat was tot nu toe altijd wel de bedoeling...

grote borst...beetje biceps..en 6 pack...

dus geen echt bodybuild fysiek...
      Dan hadden triple, frankey en tommy vorig jaar al niet mee kunnen doen als die 3 zaken er het meest toe doen.
      Frankey en tommy hadden een te hoge VP voor uberhaupt een 6pack en hadden de rest van het lichaam beter ontwikkeld dan enkel die 3, Triple was lekker droog (6pack) en had de rest van het lichaam ook goed ontwikkeld.

No offence, maar als het "grote borst beetje biceps en 6pack" de maatstaven zijn kun je het beter pussyboy contest noemen.
      Last edited by Maasproductions; 26-11-2011, 20:42.

Comment

• Originally posted by Maasproductions View Post
        Dan hadden triple, frankey en tommy vorig jaar al niet mee kunnen doen als die 3 zaken er het meest toe doen.
        Frankey en tommy hadden een te hoge VP voor uberhaupt een 6pack en hadden de rest van het lichaam beter ontwikkeld dan enkel die 3, Triple was lekker droog (6pack) en had de rest van het lichaam ook goed ontwikkeld.

No offence, maar als het "grote borst beetje biceps en 6pack" de maatstaven zijn kun je het beter pussyboy contest noemen.
        al een poos niets meer van gehoord eigenlijk....iemand enig idee hoe het hem vergaat?

Comment

• De oorsprong ligt bij het feit dat falstyr mij beachboy noemde omdat ik altijd me abs zichtbaar wil hebben en bang ben vet aan te zetten.
          aangezien beachboys ook altijd voornamelijk focussen op abs.(en armen+borst)

Toen dachten we goh laten we eens het beste strandfysiek wedstrijdje houden. vandaar de beachboy contest.

zo kan ik me dit heugen uit het verleden.

correct me if im wrong

Comment

• Vind ik Falstyr meer een beach fysiek hebben eerlijk gezegt.

Comment

• je sarcasme spat er weer vanaf. of kijk je naar het gemiddelde van wat er bij jullie op het strand ligt en meet je het daar aan af

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                je sarcasme spat er weer vanaf. of kijk je naar het gemiddelde van wat er bij jullie op het strand ligt en meet je het daar aan af
                Nou, vandaag hier op het nieuws hoorde ik dat de Engelse vrouwen nu op nummer 3 staan als meest obese, en nog steeds stijgende.
                Nummer 2 is Ierland en nummer 1 Amerika.

Comment

• Is er ergens een topic met stats van leden?
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Is er ergens een topic met stats van leden?
                    Niet zozeer, meeste hebben het wel in hun signature of profiel staan. mocht er een wedstrijd komen zal dit er well bij komen te staan wat hun begin stats zijn

Comment

• hoe staat het eigenlijk hiermee?

Comment

• ik denk niet dat het wat word.

Comment

• Komt er zowiezo wel, maar ben benieuwd wie het wille organiseren. Ik wil het wel organiseren, maar denk dat veel mensen er niet mee eens zulle zijn XD

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                            Komt er zowiezo wel, maar ben benieuwd wie het wille organiseren. Ik wil het wel organiseren, maar denk dat veel mensen er niet mee eens zulle zijn XD
                            wegens mijn populairiteit vrees ik dat ik niet 1 stem ga krijgen...hahaha

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                              wegens mijn populairiteit vrees ik dat ik niet 1 stem ga krijgen...hahaha
                              Ik vind niet dat er een open keuze programma moet zijn, is vrij oneerlijk wegens vriendjespolitiek.
                              Er moet een objectieve jury zijn die niet afgaat op persoonlijke ervaringen met leden etc.
                              Het zou leuk zijn als iedereen een eerlijke kans krijgt.

Comment

• Er gaan geruchten dat het MT het gaat organiseren.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X