Originally posted by Kevster
View Post
Komt er BBC 2012?
Collapse
X
-
Originally posted by nibor76nl View Postzolang ze objectief zijn is het een prima idee.
dus 5 meningen die samen tot 1 uitslag komen..
Comment
-
Originally posted by Marcel1 View Postmaar gaat dit om hoe mooi je abs en hoe groot je borst en biceps is of gewoon om algemeen UB fysiek?
want mijn biceps zijn echt niets
De 1 kijkt na hoe groot en buff iemand is
De ander kijkt na hoe droog diegene is
Een ander kijkt weer naar hoe groot de transformatie is geweest
De 1 vind symetrie en droogheid belangrijk.
Het is ub/lb fysiek en niet alleen ub
Comment
-
Originally posted by Marcel1 View Postmaar gaat dit om hoe mooi je abs en hoe groot je borst en biceps is of gewoon om algemeen UB fysiek?
want mijn biceps zijn echt niets
http://forum.bodynet.nl/events/45295...st-2011-a.html
begin pics
http://forum.bodynet.nl/events/43436...ic-2011-a.html
eind
voorheen ging het op totaal plaatje beetje. anyways het is voor de fun.
Comment
-
Jammer voor Nibor en consorten, maar een bodynet contest waaraan iedereen kan meedoen is beter. Zou toch gek zijn dat op een forum als dit maar een select groepje mensen aan een contest mogen meedoen, toevallig omdat het beachboy heet. Sowieso, de boy in beachboy zou iedereen moeten uitsluiten van 30 jaar of ouder, want je kan jezelf dan nog amper een boy noemen toch?
Een contest waarin gekeken wordt naar symmetrie, droogheid, posing etc lijkt me wel wat. Mja, ik zal wsl toch enkel maar toeschouwer zijn.Train hard or go hormone
Comment
-
Pas die Beachboy aan in Beast, Buffel, Bigboy,... En trouwens als het Bodynet in de naam heeft lijkt het voor de hand te liggend dat de leden kunnen stemmen? Het grootste deel van de leden moet achter de winnaar staan want anders is hij de naam Bodynet ... Contest 2012 niet waardig.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Marcel1 View Postwant mijn biceps zijn echt niets
Heel misschien doe ik mee met de bbc 2012, al is het alleen maar omdat de competitiviteit me dan pusht om iedere training hard te gaan en strak in mijn voeding te zitten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment