Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Objectief? Wat is dat.. Je moet je realiseren dat het hele idee van estetisch zijn een smaak is. Hoe je het ook went of keert, er wordt gewerkt met meningen van mensen. Vandaar dat we wat mij betreft het beste kunnen voten: hoe meer mensen, hoe meer objectiviteit.
maar gaat dit om hoe mooi je abs en hoe groot je borst en biceps is of gewoon om algemeen UB fysiek?
want mijn biceps zijn echt niets
iedereen heeft een andere visie.
De 1 kijkt na hoe groot en buff iemand is
De ander kijkt na hoe droog diegene is
Een ander kijkt weer naar hoe groot de transformatie is geweest
De 1 vind symetrie en droogheid belangrijk.
Jammer voor Nibor en consorten, maar een bodynet contest waaraan iedereen kan meedoen is beter. Zou toch gek zijn dat op een forum als dit maar een select groepje mensen aan een contest mogen meedoen, toevallig omdat het beachboy heet. Sowieso, de boy in beachboy zou iedereen moeten uitsluiten van 30 jaar of ouder, want je kan jezelf dan nog amper een boy noemen toch?
Een contest waarin gekeken wordt naar symmetrie, droogheid, posing etc lijkt me wel wat. Mja, ik zal wsl toch enkel maar toeschouwer zijn.
Pas die Beachboy aan in Beast, Buffel, Bigboy,... En trouwens als het Bodynet in de naam heeft lijkt het voor de hand te liggend dat de leden kunnen stemmen? Het grootste deel van de leden moet achter de winnaar staan want anders is hij de naam Bodynet ... Contest 2012 niet waardig.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Goede reden om dus mee te doen aan de bbc van 2012, nog een paar maanden je biceps te blasten !
Heel misschien doe ik mee met de bbc 2012, al is het alleen maar omdat de competitiviteit me dan pusht om iedere training hard te gaan en strak in mijn voeding te zitten.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment