Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben wel benieuwd hoe snuff-san eruit ziet kwa fysiek en wat zijn stats zijn
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
      Ik ben wel benieuwd hoe snuff-san eruit ziet kwa fysiek en wat zijn stats zijn
      115,7kg schoon aan de haak!
      Maar ben wat bloated en heb een BF van 13%.

Nog wel ff een compliment van m'n arts gisteren.
      Moest bovenlijf ontbloten, kerel wist niet wat hij zag hehehe.

Comment

• Dat heb ik ook ooit eens gehad, kwam bij de arts in het ziekenhuis, moest eerder al me gegevens invullen dus ik kreeg al bij voorbaat te horen dat ik te dik was
        Toen moest ik me ontkleden voor een hartfilmpje, de 2 assistent dames wisten niet hoe ze moesten kijken, ik ook niet want ergens schaamde ik me altijd voor me fysiek hahaha
        Zijn leuke momentjes

Comment

• Dat zijn echt die momentjes dat je weet waar voor je het doet.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dat heb ik ook ooit eens gehad, kwam bij de arts in het ziekenhuis, moest eerder al me gegevens invullen dus ik kreeg al bij voorbaat te horen dat ik te dik was
            Ja het is echt beschamend dat ze nog met BMI werken, pff....zo'n bullshit!
            Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
              Ja het is echt beschamend dat ze nog met BMI werken, pff....zo'n bullshit!
              Och, voor statistisch onderzoek is het nog een prima meetmethode hoor. Dat er een paar beesten zijn die door hun spiermassa een BMI van 30 oid hebben, komt niet bepaald vaak voor. Maar als ze je echter in je gezicht zeggen dat je te dik bent, puur op basis van wat de weegschaal aangeeft, dan zijn het inderdaad idioten.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                Och, voor statistisch onderzoek is het nog een prima meetmethode hoor. Dat er een paar beesten zijn die door hun spiermassa een BMI van 30 oid hebben, komt niet bepaald vaak voor. Maar als ze je echter in je gezicht zeggen dat je te dik bent, puur op basis van wat de weegschaal aangeeft, dan zijn het inderdaad idioten.
                Tsja, maar sommige mensen hebben wel een redelijk BMI maar een (te) hoog vetpercentage (skinnyfat) dus ik blijf erbij dat dat een betere indicatie zou zijn.

Ik met 1.92 bij 93kg en 12-13% vp heb een BMI van 25 wat dus net op het randje van normaal gewicht en overgewicht zou zijn :P
                Laissez Faire

Comment

Tsja, maar sommige mensen hebben wel een redelijk BMI maar een (te) hoog vetpercentage (skinnyfat) dus ik blijf erbij dat dat een betere indicatie zou zijn.
                  Het is zeker een betere indicatie, alleen meet lang niet iedereen zijn vetpercentage. Het is nu eenmaal veel eenvoudiger om bij grote onderzoeksgroepen BMI te pakken. (Iedereen weet immers wel zijn gewicht en lengte.) En over het algemeen valt iemands vetpercentage wel redelijk uit de BMI te bepalen. Er zullen zeker grotere fluctuaties in zitten dan daadwerkelijk het vetpercentage bepalen, maar in de medische wereld hoeft het niet zo exact bepaald te worden als voor de hobbyende bodybuilder.

Zo heb ik laatst op de uni een statistisch onderzoekje moeten doen, waarbij een van de factoren BMI was, en ik moet zeggen, de samenhang tussen BMI en bepaalde bloedwaardes bijvoorbeeld, was ruimschoots aangetoond.

Wellicht dat de correlatie nog duidelijker was geweest als je vetpercentage neemt, maar ga jij dat eventjes bepalen van 340 studenten? Als ze het allemaal überhaupt goed zouden vinden dat je een dergelijke inbreuk op de privacy maakt.

Maargoed, we zijn het eigenlijk wel met elkaar eens, ik ben alleen van mening dat het practisch niet haalbaar is.

Comment

Zo heb ik laatst op de uni een statistisch onderzoekje moeten doen, waarbij een van de factoren BMI was, en ik moet zeggen, de samenhang tussen BMI en bepaalde bloedwaardes bijvoorbeeld, was ruimschoots aangetoond.
                    Ja veel praktischer en makkelijker is het wel ja. Wat studeer je dan? En als ik je sample had gezeten dan had ik de correlatie een beetje verneukt waarschijnlijk (helemaal in mijn EENTJE tussen die andere 339 :P). Maar met 'normale' mensen kan het wel.
                    Laissez Faire

Comment

Ja veel praktischer en makkelijker is het wel ja. Wat studeer je dan? En als ik je sample had gezeten dan had ik de correlatie een beetje verneukt waarschijnlijk (helemaal in mijn EENTJE tussen die andere 339 :P). Maar met 'normale' mensen kan het wel.
                      Biomedische wetenschappen. Ik zit wel pas in het eerste jaar. Ik zou het trouwens knap vinden als je de correlatie in je eentje kunt verneuken, mij is het ook niet gelukt.

Comment

• BMI is voor het grote gebruik idd wel het beste hanteerbaar, ook heb je ook bij de gewone mensen zwaardere gespierde fysieken, maar goed het gemiddelde is met BMI het beste.
                        Tis gewoon leuk als je hoort te dik te zijn en als je dan in je boxershort staat dat ze afvragen hoe het mogelijk is dat spieren zo kunnen groeien ben ooit als klein kind in oost-Duitsland opgegroeid en hebben ze allerlei experimenten met me gedaan als jonge atleet.
                        Dat is dan nog mooier om te zien, want die meiden geloofden het nog ook in eerste instantie als ik nu in me boxershort sta bij de dokter adviseren ze dat ik moet gaan sporten

Comment

• Als je dergelijke uitspraken doet, vind ik dat je zéker mee moet doen aan de BBC.

Comment

• doet me denken aan de duitse politieagent bodybuilder die op basis van zijn bmi niet aan de opleiding mocht beginnen omdat hij "te dik" zou zijn

Comment

Als je dergelijke uitspraken doet, vind ik dat je zéker mee moet doen aan de BBC.
                              Fanatiek trainen/dieten en ik gaan slecht door 1 deur laat staan dat ik daar elke dag mee te maken zou hebben
                              Ben al oud he, dus ik maak me echt geen illusies hierin

Comment

Fanatiek trainen/dieten en ik gaan slecht door 1 deur laat staan dat ik daar elke dag mee te maken zou hebben
                                Ben al oud he, dus ik maak me echt geen illusies hierin
                                Hmm, ik dacht dat je wilde zeggen dat je een meesterlijke fysiek had, door deze zin hier:

Tis gewoon leuk als je hoort te dik te zijn en als je dan in je boxershort staat dat ze afvragen hoe het mogelijk is dat spieren zo kunnen groeien
                                Maar het valt wel mee, wil je dus zeggen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X