Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robbie1970 View Post
    Fanatiek trainen/dieten en ik gaan slecht door 1 deur laat staan dat ik daar elke dag mee te maken zou hebben
    Ben al oud he, dus ik maak me echt geen illusies hierin
    jij woog toch boven de 100 kg met een vetpercentage van 7 a 9 % toch?

dat verbaasd mij dan toch als je zeg dat je te lui ben om te trainen en te dieeten..

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
      Hmm, ik dacht dat je wilde zeggen dat je een meesterlijke fysiek had, door deze zin hier:

Maar het valt wel mee, wil je dus zeggen?
      Dat verhaal is van 12 jaar geleden
      Daarom zei ik ook dat als ik nu bij de dokter ze me adviseren te trainen haha....helaas
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        jij woog toch boven de 100 kg met een vetpercentage van 7 a 9 % toch?

dat verbaasd mij dan toch als je zeg dat je te lui ben om te trainen en te dieeten..
        Echt diëten en trainen ben ik te lui voor

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
          Hmm, ik dacht dat je wilde zeggen dat je een meesterlijke fysiek had, door deze zin hier:

Maar het valt wel mee, wil je dus zeggen?
          Volgens mij heeft hij gewoon een andere definitie van goed, zijn lat ligt veel hoger

Comment

• maar ik hoor hier verhalen over dat er 1 wedstrijd moet komen en dat iedereen mee mag doen (ook met een Bodybuilder fysiek) omdat het anders niet eerlijk zou zijn.

maar als die wedstrijd voor iedereen is vraag ik mij toch af waarom hij bodynet beachBOY contest heet

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
              Volgens mij heeft hij gewoon een andere definitie van goed, zijn lat ligt veel hoger
              Dat kan het ook zijn, denk dat ik me lat eens lager moet leggen, ben ik ook niet zo eenzaam.

Comment

• Originally posted by Marcel1 View Post
                maar ik hoor hier verhalen over dat er 1 wedstrijd moet komen en dat iedereen mee mag doen (ook met een Bodybuilder fysiek) omdat het anders niet eerlijk zou zijn.

maar als die wedstrijd voor iedereen is vraag ik mij toch af waarom hij bodynet beachBOY contest heet
                Het is ontstaan als beachboy contest door een aantal leden hier..
                Iets met posseltje dacht ik..

Nu willen er dus ook wat grotere jongens mee doen en eventueel ook wat dames..
                Dit is dus wat anders dan het normaal de bedoeling was...

Vandaar dat het eigenlijk beachboy contest heet...

Comment

• Beach Body contest, en kan dezelfde afkorting gehouden worden?

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Beach Body contest, en kan dezelfde afkorting gehouden worden?
                    Maar waarom zo nodig gerelateerd aan het strand?

Comment

• of bodynet body contest

Comment

• Omdat ik nu aan het wonderschone strand van Vlissingen zit. goed ingepakt, dat dan weer wel

@robbie, dat je na zoveel jaar inactief te zijn weer bodynet hebt gevonden, heerlijk moet dat zijn om hier nu van die hoogte af te dalen en je bij gelijken te voegen

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          hahaha...een beachboy zit toch vaak op het strand...

de oorsprong had toch iets te maken met posseltje...dacht ik..

Comment

• Als de drukte wat minder word (prive) doe ik ook wel een keer mee
                            Mind is everything.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post

Dat weet ik niet, dacht dat het meer het beach fysiek moest zijn?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                                Omdat ik nu aan het wonderschone strand van Vlissingen zit. goed ingepakt, dat dan weer wel

@robbie, dat je na zoveel jaar inactief te zijn weer bodynet hebt gevonden, heerlijk moet dat zijn om hier nu van die hoogte af te dalen en je bij gelijken te voegen
                                Dat duurt nog ff voor ik zo laag ben gedaald.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X