Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Hermandad View Post
    Sowieso doe ik dit jaar ook mee voor de fun. Wil een mooie progressie laten zien.
    Jah man ben benieuwd he, weet je vorige foto's nog wel

Comment

• Ik voel de zomer al komen, helaas zitten we nog 4 maanden in guur, donker en koud weer..

@Hermandad, waar kan ik je pics vinden ?

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
        Ik voel de zomer al komen, helaas zitten we nog 4 maanden in guur, donker en koud weer..

@Hermandad, waar kan ik je pics vinden ?
        Die kan je niet vinde, die heb ik alleen gezien denk ik. Hij had ze x opgestuurd via msn.

Comment

• Foto's van huidige stats zal ik opsturen zodra dat nodig is voor de contest. Dus die krijgt iedereen te zien. Voor mij niet zo interessant, interessanter is hoe ik er straks aan het einde eruit zie.

Comment

• Ik heb via de ventilatieschachten horen zeggen dat de competitie ook een andere naam krijgt.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Komt er ook nog een officieel statement van Onze Geliefde Leider Ki..Atta?
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• We zijn nog druk in conclaaf maar de officiele bekendmaking volgt spoedig. Vergadert overigens hier gerust verder en begooi ons met brainstorms.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Had dit jaar graag eens mee gedaan maar gaat hem helaas weer niet worden.
                  Nadat ik ben hersteld van mijn blessure en operatie zal het ver in de lente zijn.

Wil wel iedereen nu al succes wensen en ga de BBC (die waarschijnlijk een andere naam gaat krijgen) natuurlijk volgen.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Ben zelf niet bekend met de contest, maar wat is nu precies de bedoeling? Worden er eerst begin pictures ingestuurd, en dan over een aantal weken/maanden eindpictures? of wat moet ik me precies voorstellen. Om een redelijke progressie neer te zetten, en dus ook goede foto's heb ik toch wel tijd nodig.

Comment

• Dat wordt nog allemaal duidelijk gemaakt..

Maar ik gok dat het ergens van januari tot juli is
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• de kippedief heeft besloten om ook mee te doen...dus jullie kunnen de titel al vergeten.

wnr is het en wie neemt de organisatie op zich?
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Het is in juni en de keuze wordt genomen door de meiden van: http://www.horseforum.com/

Comment

• ik denk dat ik ook wel mee doe. moet toch een ecto meedoen zodat de rest denk dat ze groot zijn he

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                              Het is in juni en de keuze wordt genomen door de meiden van: http://www.horseforum.com/
                              nee man, forum ellegirl zou veel leuker zijn. Die kennen sommige van ons nog wel denk ik. Vooral Der stiffmeister

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                nee man, forum ellegirl zou veel leuker zijn. Die kennen sommige van ons nog wel denk ik. Vooral Der stiffmeister
                                Allebei dan, en als het gebeurt is weer raiden^^

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X