Kom geen gewicht aan, zie wel verschil. ( 4 maanden fitnes )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by markrodenburg2 View Post
    Geen lolletje maar als je je leven moet laten draaien om fitnes in plaats van dat je fitnes als toevoeging is in je leven gaat het toch wel wat ver.
    Dat is prima, maar dan zul je wel rekening moeten houden met mindere resultaten.
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
      Denk je dat het een lolletje is? Voor een goed fysiek moet je hard werken, het wordt je niet in je schoot geworpen...
      +1

Comment

Originally posted by Roy P View Post
        Dat is prima, maar dan zul je wel rekening moeten houden met mindere resultaten.
        +1, mee eens
        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Lijkt mij haast een fake
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by markrodenburg2 View Post
            @ Addicted2grow.

Bedankt voor je uitgebreide feedback. Daar heb ik wel wat aan.

@ Ibson
            Haha, nou dat is wel een antwoord waar ik een beetje naar zocht. Elke dag kalkoen halen, ei bakken, vis eten dat klinkt heel leuk maar dan is de lol er ook wel een beetje van af.

daarom geef ik jou ook zo'n antwoord :P, als jij zelf zeker weet dat je het niet aankan voedings schema etc etc, waar je lichaam 'perfect' van wordt.. dan moet je gewoon zoveel mogelijk proteine eten zoals pindakaas etc.. en kwark voor het slapen, wat wel het nadeel mark, is dat je dan gewoon NIET weet wat je binnen krijgt en verbrand en dat soort dingen dus of dat wel de juiste manier ... en dat probeert iedereen jou hier uit te leggen dat als je niet weet wat je binnen krijgt je ook geen resultaten zult krijgen.. snapte ? maar dat moet je dus zelf weten succes verder..
            Last edited by ibs0n; 25-01-2012, 19:04.
            If life gives you lemons, make lemonade !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X