Wat gebeurt er toch in nederland

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hahaha corientje, we stonden te dansen maar voor allemaal meisies die we op het oog hadden blond, blauwe ogen pfffff maar goed, die gasten hebben totaal geen respect, ik heb op ene behoorlijk gekleurde school gezeten en kan zeggen dat ik zeker weet dat geen van die gasten respect had, voor niks en niemand niet, ja elkaar miscshien maar verder houd het echt op!
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (corina @ Jan. 31 2005,19:42)]@marco, dus jij stond met een vriendje te dansen

@snipke, vroeg jij je niet af dan waar arie zijn onder tekst op sloeg.

toch vind ik niet dat we ze allemaal over en kam moeten scheren en zijn ook genoeg nederlanders die zeer foute dingen doen.
      zijn wel vaak marokanen dat geef ik toe, maar niet allemaal.
      Nee corina daar had ik geen benul van, maar dat valt wel vaker voor als arie iets zet ,dan doe je daar ook minder moeite nog voor ,lezen oke, maar verstaan

Ik vind ook dat je ze niet allemaal over één kam kan scheren, ken er een hele boel en allemaal toffe gasten, wat die gasten doen als ik er niet bij ben zal mij een zorg wezen.

Grtz
      stil growing

Comment

mjah, ik geef snipke gelijk,

tussen de 'witte' zit ook vies volk.
        het verschil is, wanneer wij in pinarie zitten, komen geen blanken ons helpe (die zijn blij dat zij geen meppe krijgen) in tegenstelling tot die mannen (die minstens bij 'veel' zijn)

maar ze zijn niet allemaal slecht.

ne maat van mij is koert (ofzo) ma opgetogen in belgie.
        maw, spreekt even 'plat' nederlands als ons, en is ook altijd onder de belgen, hij word zelfs scheef bezien door soortgenoten.

maar belg,nederlander of vreemdeling, kvind da iedereen met zn fikke van iedereen zijn zake (waar je zo hard voor moet werke) moet afblijve

grtjs.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (snipke @ Jan. 31 2005,20:21)]Ik vind ook dat je ze niet allemaal over één kam kan scheren, ken er een hele boel en allemaal toffe gasten, wat die gasten doen als ik er niet bij ben zal mij een zorg wezen.
          Maakt je dat niets uit dan? Wat als je er achter komt dat die gasten stelen oid?
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

sorry hoor maar ik heb het echt gehad met ze! je hoeft er echt niet mee aan te komen, tuurlijk zitten er ook bij de nederlanders rotte appels maar er zit tenminste wel respect bij!
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

het is allemaal rete, maar wat jullie hadden moeten doen is een optocht houden voor dat vrouwtje.

want nu is er een optocht gehouden voor die bruine ##### en iedereen waant hem nu hét slachtoffer...

er moet weer eenheid komen tussen ons, want daar loopt het mis.

zijn wij één blok, dan kan niemand iets doen op een feestje ofzo.
              I just live once and I want the max out of it!

Comment

ach ja dat gepraat of die gasten word ik zo moe van aanpassen willen ze niet dus moeten wij maar weer aanpassen in ons eigen land en dat dacht ik niet eruit er mee heel simpel en wat die vrouw heeft gedaan vindt ik super moeten er veel meer mensen doen als ze last van die gasten hebben

Comment

Volgens mij gaan er een paar posts ge-edit worden als Cur of Miss S online komt

Ik ben het in zover met iedereen eens dat het gewoon bloedirritant is dat die Marokkanen er zo vaak een zootje van maken en in grote groepen opereren omdat ze dan weten dat er weinig mensen wat durven doen.

Je kan alleen gewoon niet alles en iedereen over 1 kam scheren hoe klote het ook is dat je rotervaringen hebt met die etters.

Comment

je moet ze ook niet scheren

de geen die niet willen intergreren en/of de gene die problemen make moeten der gewoon uit
                    Who's the Chef

Comment

Goed standpunt!

Comment

Ik ga geen posts editen maar als de uitlatingen hier nog één stap verder gaan verdwijnt wel acuut het hele topic...

Denk dat bijna iedereen hier wel eerdere discussies heeft gevolgd met name rond de moord op Theo van Gogh.
                        Uiteraard heeft iedereen recht op zijn mening en mag die ook hier geuit worden. Dit dient echter wel met RESPECT te gebeuren, een woord dat ook hier al vaker is gevallen!!!

Een ieder die alles en iedereen van een bepaalde afkomst of zelfs huidskleur over één en dezelfde kam scheert toont een enorm gebrek aan respect om over kortzichtigheid nog maar niet te spreken. Dat neigt niet alleen naar rascisme maar is het gewoon.
                        Rascisme wordt hier op het board NIET geaccepteerd dus laat iedereen een beetje op z'n woorden letten en laat de discussie hier niet verzanden in populaire one-liners en ondoordachte, kortzichtige en haatdragende of zelfs haatzaaiende opmerkingen.

Comment

Dan heeft Cur het al gedaan voor je want ik mis al wat posts

Comment

Ongetwijfeld meer dan terecht dan.

Comment

Moet ik je teleurstellen bro, ik heb niks gedeleted...
                              Ben het verder helemaal met Shannasse eens.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Was ook terecht want ik voorspelde het al....ik mis zowiezo al een post van Freekie en die zegt dat ie em zelf niet gewist heeft

Zou Snippie het gedaan hebben dan?

Ach,wat maakt het uit....respect is het toverwoord in dit soort discussie's.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X