hahaha corientje, we stonden te dansen maar voor allemaal meisies die we op het oog hadden blond, blauwe ogen pfffff maar goed, die gasten hebben totaal geen respect, ik heb op ene behoorlijk gekleurde school gezeten en kan zeggen dat ik zeker weet dat geen van die gasten respect had, voor niks en niemand niet, ja elkaar miscshien maar verder houd het echt op!
Wat gebeurt er toch in nederland
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Jan. 31 2005,19:42)]@marco, dus jij stond met een vriendje te dansen
@snipke, vroeg jij je niet af dan waar arie zijn onder tekst op sloeg.
toch vind ik niet dat we ze allemaal over en kam moeten scheren en zijn ook genoeg nederlanders die zeer foute dingen doen.
zijn wel vaak marokanen dat geef ik toe, maar niet allemaal.
Ik vind ook dat je ze niet allemaal over één kam kan scheren, ken er een hele boel en allemaal toffe gasten, wat die gasten doen als ik er niet bij ben zal mij een zorg wezen.
Grtzstil growing
Comment
-
mjah, ik geef snipke gelijk,
tussen de 'witte' zit ook vies volk.
het verschil is, wanneer wij in pinarie zitten, komen geen blanken ons helpe (die zijn blij dat zij geen meppe krijgen) in tegenstelling tot die mannen (die minstens bij 'veel' zijn)
maar ze zijn niet allemaal slecht.
ne maat van mij is koert (ofzo) ma opgetogen in belgie.
maw, spreekt even 'plat' nederlands als ons, en is ook altijd onder de belgen, hij word zelfs scheef bezien door soortgenoten.
maar belg,nederlander of vreemdeling, kvind da iedereen met zn fikke van iedereen zijn zake (waar je zo hard voor moet werke) moet afblijve
grtjs.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Jan. 31 2005,20:21)]Ik vind ook dat je ze niet allemaal over één kam kan scheren, ken er een hele boel en allemaal toffe gasten, wat die gasten doen als ik er niet bij ben zal mij een zorg wezen.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
sorry hoor maar ik heb het echt gehad met ze! je hoeft er echt niet mee aan te komen, tuurlijk zitten er ook bij de nederlanders rotte appels maar er zit tenminste wel respect bij!"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Comment
-
het is allemaal rete, maar wat jullie hadden moeten doen is een optocht houden voor dat vrouwtje.
want nu is er een optocht gehouden voor die bruine ##### en iedereen waant hem nu hét slachtoffer...
er moet weer eenheid komen tussen ons, want daar loopt het mis.
zijn wij één blok, dan kan niemand iets doen op een feestje ofzo.I just live once and I want the max out of it!
Comment
-
Volgens mij gaan er een paar posts ge-edit worden als Cur of Miss S online komt
Ik ben het in zover met iedereen eens dat het gewoon bloedirritant is dat die Marokkanen er zo vaak een zootje van maken en in grote groepen opereren omdat ze dan weten dat er weinig mensen wat durven doen.
Je kan alleen gewoon niet alles en iedereen over 1 kam scheren hoe klote het ook is dat je rotervaringen hebt met die etters.
Comment
-
Ik ga geen posts editen maar als de uitlatingen hier nog één stap verder gaan verdwijnt wel acuut het hele topic...
Denk dat bijna iedereen hier wel eerdere discussies heeft gevolgd met name rond de moord op Theo van Gogh.
Uiteraard heeft iedereen recht op zijn mening en mag die ook hier geuit worden. Dit dient echter wel met RESPECT te gebeuren, een woord dat ook hier al vaker is gevallen!!!
Een ieder die alles en iedereen van een bepaalde afkomst of zelfs huidskleur over één en dezelfde kam scheert toont een enorm gebrek aan respect om over kortzichtigheid nog maar niet te spreken. Dat neigt niet alleen naar rascisme maar is het gewoon.
Rascisme wordt hier op het board NIET geaccepteerd dus laat iedereen een beetje op z'n woorden letten en laat de discussie hier niet verzanden in populaire one-liners en ondoordachte, kortzichtige en haatdragende of zelfs haatzaaiende opmerkingen.
Comment
-
Was ook terecht want ik voorspelde het al....ik mis zowiezo al een post van Freekie en die zegt dat ie em zelf niet gewist heeft
Zou Snippie het gedaan hebben dan?
Ach,wat maakt het uit....respect is het toverwoord in dit soort discussie's.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment