Minder spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by emilio75 View Post
    Je snapt dat dit een BB-forum is?
    Ja, snap ik. Kan alleen nergens aan een antwoord komen en zit er echt al een tijd mee. Hoopte dat aangezien hier veel mensen met verstand van spieren enz komen, hier wel iemand me kon helpen

Comment

Originally posted by Tails View Post
      De reden van de reacties is niet omdat ze triest zijn maar lijkt me eerder omdat je bij de beginpost je situatie niet goed uitgelegd hebt waardoor mensen denken dat je een grap maakt. We zitten op een bodybuilding forum en als er dan een topic staat over spierverlies dan is dat een beetje apart natuurlijk. Ik weet niet hoe je verhoudingen liggen maar het zal echt wel meevallen. Zonder foto's hebben mensen er ook geen indicatie van.
      Ja, ok, begrijpelijk. Zal eens kijken voor een foto

Comment

Minder spier willen? . Ik hoef geeneens een troll comment te maken.

Vreet wat meer en de vet zit er zeker weer bij na een weekje.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by MopMop View Post
          maar komen je spieren wel een stuk meer uit. zeker als je aan het lopen bent. en bij mij is het tegenwoorig zelfs zo dat mijn benen dikker lijken met hakken dan zonder
          Dikker met hakken? Nou uuh ik heb net ff mn hoogste hakken aan gedaan, maar mijn benen lijken met hakken toch echt niet dikker. Integendeel. En tussen hakken aan hebben en aanspannen zit ook echt een verschil bij mij.

Dus of ik heb dunne spillepootjes naast jou, of je hebt een heel bijzonder (zelf)beeld.
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by MopMop View Post
            Ja, snap ik. Kan alleen nergens aan een antwoord komen en zit er echt al een tijd mee. Hoopte dat aangezien hier veel mensen met verstand van spieren enz komen, hier wel iemand me kon helpen
            Ben benieuwd naar de foto's. Lijkt me dat in het ergste geval je kuiten wat achterlopen......

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Dikker met hakken? Nou uuh ik heb net ff mn hoogste hakken aan gedaan, maar mijn benen lijken met hakken toch echt niet dikker. Integendeel. En tussen hakken aan hebben en aanspannen zit ook echt een verschil bij mij.

Dus of ik heb dunne spillepootjes naast jou, of je hebt een heel bijzonder (zelf)beeld.
              Juist doordat mijn onderbenen meer naar achter gaan staan, steekt de spier boven mijn knie meer naar voren/buiten (sorry, weet de benamingen niet). ik zal eens een foto maken

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                Ben benieuwd naar de foto's. Lijkt me dat in het ergste geval je kuiten wat achterlopen......
                Hoe upload ik een foto? Haha

Comment

beheer bijlagen, staat onder het typvenster.

Comment

misschien niet de meest duidelijke foto, maar met deze spier zit ik het meeste
                    Attached Files

Comment

Wat is het probleem xd

Comment

het is trouwens niet zo dat zodra ik hakken aandoe, mijn benen groter lijken. Maar als ik bijvoorbeeld (trap) loop ofzo zijn mijn spieren wel duidelijker te zien

Comment

Van wat ik zie begrijp ik dus dat je een slankere been wilt?
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                            Wat is het probleem xd
                            Haha ik weet dat het geen wereldprobleem is ofzo. En ik ben ook redelijk blij met mijn lichaam op het moment, maar ik ben jarenlang bezig geweest met afvallen en wil nou eindelijk eens zonder schaamte met een korte broek rond kunnen lopen. Mijn kont is ook niet erg groot en door mijn bovenbenen lijkt deze alleen maar kleiner

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                              Van wat ik zie begrijp ik dus dat je een slankere been wilt?
                              Ja, precies. En met alleen afvallen lijkt het niet te lukken

Comment

One solution: squat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X