Why not share the secret with all of us Mvos???
Optrekken/pullups.
Collapse
X
-
Originally posted by Gus View PostLijkt me een heerlijk gevoel. Ik vind spierpijn in de rug ook altijd fijn, hopelijk zijn die laatste 3 weken snel voorbij zodat ik hier mee kan beginnen
Dat is ook de reden dat ik binnenkort weer met bv quibus / nocerino ga trainen.
En benen met Talal en Wessle.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by aktito View PostIk weet niet wat jullie methode is, maar dat punt snap ik zeker wel.
Met zwaaien/spartelen zit ik ook al vlot aan 20-25 pull-ups, maar strak op uitvoering en het zo goed mogelijk focussen op het laten werken v/d lats blijven daar hoogstens 6-8 hh van over. Maar het zal allicht wel nog zwaarder kunnen, dus ben benieuwd hoe je dat doet.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
heel veel mensen doen hun pull-ups fout.. en lopen als een aap te slingeren.. ik doe voor elke rug training 2 tot 4 setjes "deadhang" pull-ups (wide/close) van 8 a 10 reps.. mijn hele rug loopt vol inclusief mijn onderrug.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostWhy not share the secret with all of us Mvos???
Je moet gewoon nadenken hoe je. Het beste alles kan activeren.
Mijn manier hoeft niet het beste te zijn voor jouw progressie.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
-
Originally posted by jobr View Postheel veel mensen doen hun pull-ups fout.. en lopen als een aap te slingeren.. ik doe voor elke rug training 2 tot 4 setjes "deadhang" pull-ups (wide/close) van 8 a 10 reps.. mijn hele rug loopt vol inclusief mijn onderrug.
Ik zou alsik jou was veel meer op het negatieve deel focussen en eventueel 1 1/2 reps toevoegen icm samengeknepen schouderbladen en holle rug.
Probeer ook eens je ellebogen naar voren te kantelen.
Zal ik doorgaanTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostLees net je pm en je hebt helemaal gelijk.
Ik zou alsik jou was veel meer op het negatieve deel focussen en eventueel 1 1/2 reps toevoegen icm samengeknepen schouderbladen en holle rug.
Probeer ook eens je ellebogen naar voren te kantelen.
Zal ik doorgaan
EDIT: FOOD TIME!Last edited by jobr; 26-05-2013, 17:04.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Haha,ik lees goed maar ik weet zeker dat je schouder bladen wel samengeknepen zijn maar niet naar onderen gekanteld ,want dan zouden je ellebogen naar voren gaan.
Negatief rustig ik nou net wat ik niet zeg
Wanneer was je nou hierTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Al die "Hoeveel reps/max/gewicht op [insert oefening]" topics van robbie lopen altijd uit de hand. Weet niet of ik zo wel in slaap kan vallen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
-
Originally posted by Gus View PostHet is ook gewoon een van de leukste oefeningen. Ook handig als er ooit lava op de grond stroomt en je snel ergens in moet klimmen
ik doe nog geen concrete pull ups, ben met een schema bezig waarbij je eerst negatieve chinups dan pull ups doet en langzaam opbouwt naar volledige pullups,
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: