Originally posted by Iron Mind
View Post
Optrekken/pullups.
Collapse
X
-
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
-
Heb vandaag een poging gedaan de techniek van Mvos toe te passen, kwam eerste setje tot 5 reps en daarna was het eigenlijk over de sets erna (constant 2-4 reps).
Bleef misschien ook wel een beetje overdreven lang hangen boven/onder maar toch, stuk zwaarder dan ik dacht
Comment
-
En hoe voelde het in je rug in vergelijking met "gewone" pull ups?
Deed je het als warming up? Of ergens midden in je training?Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by pescatore View Post[Hier oefening invoeren]?
Originally posted by aktito View PostHeb vandaag een poging gedaan de techniek van Mvos toe te passen, kwam eerste setje tot 5 reps en daarna was het eigenlijk over de sets erna (constant 2-4 reps).
Bleef misschien ook wel een beetje overdreven lang hangen boven/onder maar toch, stuk zwaarder dan ik dacht"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostEn hoe voelde het in je rug in vergelijking met "gewone" pull ups?
Deed je het als warming up? Of ergens midden in je training?
M'n rug werd goed warm tussen de setjes door, had de pomp er wel echt in zitten. Nou heb ik dat normaal altijd wel met pull-ups maar voornamelijk in m'n lats. Nu was het m'n gehele rug. Denk dat de techniek nog suboptimaal is (onderkant v/d rug erbij betrekken vind ik lastig), maar probeer deze techniek erin te houden want heb er voor m'n gevoel meer profijt van dan van 'mijn' pull-ups.
Na de training ook lekker goed zichtbaar getrainde rug Dus bedankt voor de tips!
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostBijna,
Traps aanspannen en ellebogen naar voren duwen.
Handen positie iets verder als schouder breedte? Of is dit teveel persoons gebonden?
Ik ga in elk geval mee aan de slag
Bedankt voor je advies!
Comment
-
Erg belangrijk is de 4/5 sec negatieve fase in deze houding wat ervoor zorgt dat je er zoveel bloed in pomp.
Onderin 2/3 sec stilhangen,maar wel je traps/rear delts spannen en ontspannen (kantelen)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostErg belangrijk is de 4/5 sec negatieve fase in deze houding wat ervoor zorgt dat je er zoveel bloed in pomp.
Onderin 2/3 sec stilhangen,maar wel je traps/rear delts spannen en ontspannen (kantelen)
Okee zal er aan denken. Heb er aantekening van gemaakt zodat ik tijdens trainen nog keer goed kan terug lezen als ik denk dat niet goed gaat.
Op de lat pulldown is deze techniek minder makkelijk toe te passen denk? Dit omdat je dan misschien geneigd bent om te ver achterover te leunen en teveel traps te gaan gebruiken? Eventueel als ik nog niet voldoende kracht heb?
Comment
-
Ik leun nooit achterover bij lat pulldowns en doe eigenlijk hetzelfde ,maar dan omgekeerde volgorde.
Ook daar denk ik vooral aan back double bicep pose en wat je daarbij aanspant.
Succes,Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostBijna,
Traps aanspannen en ellebogen naar voren duwen.
(Denk back double bicep pose)
OT: Geen idee hoeveel reps ik kan. Pullups doe ik met een wijde grip, iets wijder dan schouderbreedte, en met een dipriem waar 25kg aan hangt. 5 sets van 5 reps. Smalle grip zou ik wel willen doen, maar die mogelijkheid is er helaas niet waar ik train.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-