wedstrijd preparation

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Robbie1970 View Post
    Originally posted by quibus View Post

Ik geloof niet echt meer in naturel eerlijk gezegd, als ik zie wie er allemaal snoepen dan maak je mij niet wijs dat zodra je wat verder komt dan een beginnerswedstrijd bijna iedereen juiced.
    Toch kan het ;') je hebt alleen meer geduld nodig, het moet goed in kaart worden gebracht en je zal een goeie basis moeten hebben kwa cal intake en hoe je je periode invult.
    Volgend jaar doet Glenn van der Veen weer mee en hij zal laten zien dat het 100% naturel kan, heeft jaar en dag alles gedaan wat ik hem vertelde en is nog steeds knetter hard en droog en staat op 85 kilo, gaat zelfs tussendoor voor de gein gewichthef wedstrijden doen, naturel kan als je maar geduld hebt Q
    Als ik die pics van Glenn van der Veen zie dan geloof ik wel dat het haalbaar is na jaren hard trainen, goede begeleiding en strak uitgekiende prep. En met de juiste genen mee.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Rick, nu heb je geen andere optie hè .
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ik word ook al geen optie aangeboden Nocerino ondanks ik nog steeds ziek thuis zit, lol
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Oja, jobr is er ook nog . Hahaha.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Oja, jobr is er ook nog . Hahaha.
            Voor mij word het hem toch niet denk ik dit jaar, vind het jammer... maar heb te veel aan mijn hoofd op dit moment
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X