BB: Locken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lame
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Hij is door ze rug gegaan, kan niet trainen en logt dus momenteel ook niets.
      Oh, das naar.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

LOL, ik dat dat de BB voor ´barbell´ stond.

Anyway nocerino: als je groot wilt worden dan moet je sterk worden. Of je zet natuurlijk een spuit, dan maakt het niet meer uit wat je doet. Ik zou niks aannemen van ´gevestigde´ autoriteiten, allemaal leugens of mensen die dom zijn. Gewoon lekker hard trainen, niet hoger dan 5 herhalingen bij de grote compounds en dan word je een echte bodybuilder.

Comment

LOL @ Silk
          staat je wederom goed.

@Noc donderdag gaan we weer lekker trainen!
          Last edited by Mvos; 09-07-2013, 19:15.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

ontopic: ik heb vandaag niet gelockt o my gawd!
            SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by Silk View Post
              LOL, ik dat dat de BB voor ´barbell´ stond.

Anyway nocerino: als je groot wilt worden dan moet je sterk worden. Of je zet natuurlijk een spuit, dan maakt het niet meer uit wat je doet.
              Dubbele lolz rofl rofl

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                LOL @ Silk
                staat je wederom goed.

@Noc donderdag gaan we weer lekker trainen!
                Thanks bro. Als hij weet dat jij natty bent dan ga ik ervan uit dat het met nocerino ook wel goed komt. Gewoon doen wat een grote natty doet, dan kom je er altijd wel.

Comment

Is mvos natty?

Comment

Lol hoezo komt dit nou weer ineens op anabolen wtf heeft dat ermee te maken?
                    Maar idd as en je bent er zo schijnt dat jay cutler geeneens traint maar gewoon een dubelle dosis neemt.

Maar nu snap ik het topic ook pas dacht dat nocerino bedoelde hoe hij zijn BikiniBroekje moest locken...

Comment

• Maarten is natty, althans dat zegt hij en ik geloof dat.
                      Van bb locken naar as naar gebruikt maarten as...nice

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                        Lol hoezo komt dit nou weer ineens op anabolen wtf heeft dat ermee te maken?
                        Maar idd as en je bent er zo schijnt dat jay cutler geeneens traint maar gewoon een dubelle dosis neemt.

Maar nu snap ik het topic ook pas dacht dat nocerino bedoelde hoe hij zijn BikiniBroekje moest locken...
                        Ineens? Het mag hopelijk duidelijk zijn dat je toch anders moet trainen wanneer je on of niet on bent.

Overigens was ik natuurlijk niet zo genunanceerd: maar als ik zie wat sommige bij mij in de gym doen en dan toch enorm biggie zijn, dan vraag ik me wel eens af wat roids allemaal voor je doen.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                          Maarten is natty, althans dat zegt hij en ik geloof dat.
                          Van bb locken naar as naar gebruikt maarten as...nice
                          Wie is dan die maarten waar je het de hele tijd over hebt?

not srs, het kan mij niet zoveel schelen wat mvos allemaal doet en ik wil best in zijn natty-fysiek geloven. Mij gaat het er alleen om dat nocerino weet waar hij mee bezig is.

Comment

• Ze verhogen je eiwitsynthese en je bloeddruk oa.

meer info? Mail naar [email protected]

Comment

• Inb4 the lock?
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Echt dit gaat echt nergens meer over.

Silk wat je nu probeerd schiet me hoorlijk in het verkeerd keelsgat.
                                Je kent me niet,maar je kan inhoudelijk geen drol tevoegen in dit topic dus nu probeer je het op deze manier te spelen?
                                Maar je zit er gruwelijk naast gozer!

Ga verder geen energie aan jou verspillen,want dat ben je niet waard.

Mensen die de afgelopen tijd met mij getraind hebben weten wel hoe serieus ik ben met training/uitvoering en dieet zeker icm met werk.

Ik blijf vanaf nu weer lekker alleen in mijn log posten,want voor de rest is er hier echt niks te zoeken behalve betwetertjes.
                                erg jammer
                                Last edited by Mvos; 09-07-2013, 20:00.
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X