BB: Locken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Silk View Post
    Ineens? Het mag hopelijk duidelijk zijn dat je toch anders moet trainen wanneer je on of niet on bent.

Overigens was ik natuurlijk niet zo genunanceerd: maar als ik zie wat sommige bij mij in de gym doen en dan toch enorm biggie zijn, dan vraag ik me wel eens af wat roids allemaal voor je doen.
    Jij zet je post zo neer dat het denigrerend overkomt, het mag hopelijk duidelijk zijn dat bla bla bla, je hebt geeneens as gebruikt hoe ga jij nou weten wat dan het beste is.
    Nou ik niet hooguit een dag minder rust en wat langere training, maar een ander traint weer heel anders.
    Dus het moge hopelijk duidelijk zijn dat er niet 1 manier is voor naturel en ook niet voor gebruikers.
    Mvos is maarten en ik vind het gewoon sneu om gasten die hun hele leven om bb laten draaien, lees mvos zijn log eens en zie wat hij doet, elke week weer alles inplannen met vrouw, kindje, werk in buitenland en dan weten we het in een topic zo te draaien dat mvos en as in 1 zin voorkomen.
    Wtf zelfs al zou hij kuren is het onmenselijk wat hij doet.

En nee nocerino geen roidrage

Comment

• Originally posted by kojak View Post
      Inb4 the lock?
      Hehehe

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
        Ze verhogen je eiwitsynthese en je bloeddruk oa.

meer info? Mail naar [email protected]
        Sterk

@Silk: wat is het probleem zo out of the blue man?
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• lol veel gepost sinds ik de hond ben gaan uitlaten ;o.
          is maar een grapje dat van 'is mvos natty dan' heb pas nog aandachtig z'n logje gelezen dus weet wel hoe/wat hij uitvoert (dat '110% vind ik een beetje afdoen aan het geheel , maar het is wel een duidelijk verhaal van iemand die leeft voor de sport die hij succesvol beoefend).
          iedereen die mij een beetje kent weet dat dit trol was

Comment

• Wat een kuttopic is het geworden, jammer hoor.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Nou ja, ik dacht ook dat ie natty was maar was ook niet sure. Niet zo'n ramp toch? Vind het storender dat Silk opeens gung-ho gaat zonder reden. Ok, Maarten is wat eigenwijs en overtuigd van zijn gelijk maar dat heb ik veel liever dan slecht onderbouwde onzin die gekopieerd wordt van de favoriete goeroe.

@Mvos: maak je niet zo druk ouwe, wat kan jou die shit nou schelen man ?

Comment

• Niveautje dit, zelfs () pescatore........faith in bodynet restored .
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Conclusie:
                  doe wat jij beter vindt.

Wel of niet de spanning op je grote spiergroep houden bij de compounds of je steekt je poot wat verder uit en haalt hierdoor mogelijk de spanning van je grotere spiergroep er wat meer af en plaatst deze stress meer op je andere kleinere spiergroepen.

Groei je met beide? Ja.
                  Is het een beter te noemen dan de ander? Nee, dat hangt van je eigen doelen en van jezelf af.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                    Wat een kuttopic is het geworden, jammer hoor.
                    Kom maar bij dexie brah, we both gonna make it

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                      Echt dit gaat echt nergens meer over.

Silk wat je nu probeerd schiet me hoorlijk in het verkeerd keelsgat.
                      Je kent me niet,maar je kan inhoudelijk geen drol tevoegen in dit topic dus nu probeer je het op deze manier te spelen?
                      Maar je zit er gruwelijk naast gozer!

Ga verder geen energie aan jou verspillen,want dat ben je niet waard.

Mensen die de afgelopen tijd met mij getraind hebben weten wel hoe serieus ik ben met training/uitvoering en dieet zeker icm met werk.

Ik blijf vanaf nu weer lekker alleen in mijn log posten,want voor de rest is er hier echt niks te zoeken behalve betwetertjes.
                      erg jammer
                      Ik weet niet wat je uit mijn posts leest, maar volgens mij zeg ik toch echt het volgende:

Als hij weet dat jij natty bent dan ga ik ervan uit dat het met nocerino ook wel goed komt. Gewoon doen wat een grote natty doet, dan kom je er altijd wel.
                      Ik weet niet hoe jij dat negatief kan opvatten? Ik ga ervan uit dat jij hem sterker en groter kan maken. Hem waarschijnlijk kan helpen met z´n doelen te behalen. Waarom reageer je dan zo overdreven..

Maar goed, mvos, we hebben dit al eerder mee gemaakt, toen heb ik je vriendelijke per pm gevraagd om geen persoonlijke aanvallen meer te doen. Daar moest je toen om lachen en blijkbaar doe je dat nog steeds. Dan vind ik het redelijk rustig wat ik hier post. Nogmaals: ik heb nergens gezegd dat je een faalhaas bent in de gym. Ik zeg alleen dat je oppressieve mening nogal storend is.

Comment

• Dat spanning houden is wat mij betreft onzin, net alsof je geen spanning kan houden als je wel helemaal lockt? hoe zit het dan met een squat? mag je dan niet even 3 sec stil blijven staan op adem te pakken ofzo?

Omdat ik kracht ook erg leuk vind lock ik gewoon alles behalve de leg press, wat heb je nou aan een niet gelockte log lift of een bench press? Blijven voor mij dan halve bewegingen en dat je er minder massa door krijgt maak je mij niet wijs
                        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Voor de zoveelste keer, zie topictitel. Wat is dat altijd met dat PL vs BB. Heb toch een goeie afscheiding gemaakt???

Insteek van het topic was om andere leden eens te laten kijken en na te laten denken over het wel/niet locken en mensen die dit wel/niet doen met een gedachte erachter, hun ervaringen te delen. En niet van, ''Lol, als je niet lockt dan train je je triceps niet'' of zoals hierboven ''dat je er minder massa door krijg maak je mij niet wijs''. Mascotte en Mvos hebben beide hun ervaringen gedeeld, deze waren zowel positief als negatief (zijn er meer geweest, heb het niet meer onthouden door gebash en noobpraat).

Niks aan de hand toch? Het gaat er uiteindelijk om dat dit je aan het denken zet en je dit toepast (dus wel of niet locken als je dus niet of wel lockt ) en vervolgens voor jezelf de conclusie kan trekken van ''He, dit werkt wel'' of ''Dit werkt niet, verder met waar ik gebleven was''

Was ook leuk geweest als mensen hier ook konden discussieren en hun PL en BB of ''eigen ervaring, maar nooit uitgeprobeerd hebben'' oogklepjes afkonden doen, hoeft het ook niet zo persoonlijk te worden en komt er nog wat leuks uit voor googlelogen en andere geintreseerden.
                          Last edited by Nocerino; 09-07-2013, 23:11.

Comment

• hiiihiiiii , wat ik zo grappig vind is dat de gemiddelde ecto hier komt met een grote mond, alles weet en nog geen 70kg weegt en vervolgens niet van standpunten af te krijgen is .
                            Broomstick_bodybuilding op insta
                            F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                              hiiihiiiii , wat ik zo grappig vind is dat de gemiddelde ecto hier komt met een grote mond, alles weet en nog geen 70kg weegt en vervolgens niet van standpunten af te krijgen is .
                              Ja grappig alleen dan kun je voor iedere discussie ff stats uitwisselen en dan is het klaar. Waar gaat dit over man, noem dan op zijn minst man en paard....

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post

Voor de zoveelste keer, zie topictitel. Wat is dat altijd met dat PL vs BB. Heb toch een goeie afscheiding gemaakt???

Insteek van het topic was om andere leden eens te laten kijken en na te laten denken over het wel/niet locken en mensen die dit wel/niet doen met een gedachte erachter, hun ervaringen te delen. En niet van, ''Lol, als je niet lockt dan train je je triceps niet'' of zoals hierboven ''dat je er minder massa door krijg maak je mij niet wijs''. Mascotte en Mvos hebben beide hun ervaringen gedeeld, deze waren zowel positief als negatief (zijn er meer geweest, heb het niet meer onthouden door gebash en noobpraat).

Niks aan de hand toch? Het gaat er uiteindelijk om dat dit je aan het denken zet en je dit toepast (dus wel of niet locken als je dus niet of wel lockt ) en vervolgens voor jezelf de conclusie kan trekken van ''He, dit werkt wel'' of ''Dit werkt niet, verder met waar ik gebleven was''

Was ook leuk geweest als mensen hier ook konden discussieren en hun PL en BB of ''eigen ervaring, maar nooit uitgeprobeerd hebben'' oogklepjes afkonden doen, hoeft het ook niet zo persoonlijk te worden en komt er nog wat leuks uit voor googlelogen en andere geintreseerden.
                                Wellicht was het handiger geweest om een enkele oefening te noemen in jou eerste post. Nu is het nogal algemeen en vooral in een forum is de kans dan groot dat het gesprek alle kanten op gaat. Wat nu dus is gebeurd.

Originally posted by Wessle View Post
                                hiiihiiiii , wat ik zo grappig vind is dat de gemiddelde ecto hier komt met een grote mond, alles weet en nog geen 70kg weegt en vervolgens niet van standpunten af te krijgen is .
                                Nou zeg, dat deed pijn ...
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X