Liefde voor bb

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

RESPECT KEREL!!

Ik heb zo veel respect voor jouw mentaliteit!
    Ikzelf heb ook altijd zin om te trainen. Maar als ik eens een keer te weinig geslapen heb, en de training lukt niet, voel ik me altijd ontzettend ###!!

Bedankt voor je inspirerende post!!
    Spanning brengt ontspanning | 77,5 kilo | 9,6% Vetmassa | 1m82 Lengte

Comment

Met borst heb ik er het meest zin in, is mijn favoriete spiergroep en biceps dan, afentoe heb ik wel eens zoiets van dat ik geen zin heb, en moet me dan wel klein beetje verzetten om wel te gaan, vooral vrijdag want dan is het weer weekend enzo, maarja meerendeels wil ik wel altijd weer lekker knallen in de sportschool beetje ouwehoeren en mezelf oppompen!
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

een goede maat help ook vaak om toch meer zin te krijgen in gymen
        Who's the Chef

Comment

Kan heel veel schelen inderdaad!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het voelt kutter om een ander teleur te stellen dan jezelf idd.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Maar uiteindelijk moet je toch allemaal zelf doen,alleen het voordeel van een trainingsmaat vind ik het veiligheid aspect, vooral met squatten en bankdrukken is het een goed gevoel om te weten dat er iemand achter je staat als je echt zwaar gaat.
              Brear.

Comment

an alleen kan je niet maxxen en negatief drukken
                Who's the Chef

Comment

Ja dat ben ik met je eens Been, maar als ik wil maxen, of en hele zware set doen, dan vraag ik gewoon of een van de aanwezige jongens er even achter gaat staan, ik doe dat ook als iemand dit aan mij vraagt, geen probleem.

Vanmiddag b.v met squatten moest mijn laatste set met 5 keer 135 kg, dat redt ik niet, ik haal maar drie keer, dat voel ik gewoon aan.
                  Dus vraag ik even iemand om er even achter te staan, en ik haalde 3 goede diepe reps, echt lekker getraind.

Zou er niemand zijn, ja dan houdt het bij 125 kg op, want dan durf ik niet zwaarder, dus daar heb je wel gelijk in.
                  Maar er is bijna altijd wel iemand die even kan helpen.
                  Groet;
                  Brear.

Comment

met je eens kerel

maar een vaste maat weet hoe waarneer en hoeveel ie moet helpen en zo maar iemand is altijd maar afwachten of ie het kan
                    Who's the Chef

Comment

Ja daar heb je gelijk in Been, maar een goeie maat vinden valt niet altijd mee.
                      Je moet vrijwel altijd een compromie sluiten op het gebied van trainen, trainingstijden enz, en je moet ook nog iemand zien te vinden die echt gemotiveerd is, misschien is dat nog wel het moeilijkste.
                      Brear.

Comment

moet je der een van een baord af halen he
                        Who's the Chef

Comment

Ja maar hier uit de Zaanstreek zit er volgens mij niemand op de forums, in ieder geval niet dat ik weet.
                          Ik heb al heel wat trainingsmaats gehad, maar er was altijd wel wat na een tijdje, ik heb er nu nog een over waar ik af en toe mee train ( 1 keer per week)

We trainen samen voor een bankdrukwedstrijd waar hij aan mee doet op 30 oktober aanstaande.
                          Morgenavond gaan we samen weer naar Spartacus Gym in Zuid Scharwoude om te trainen, want voor deze sportschool komt hij uit met die wedstrijd.
                          Dat is wel leuk, want daar trainen alleen maar powerlifters, en dat motiveert wel heel erg.
                          Brear.

Comment

Ik heb ook een jaar met een maat getraind 5 dagen per week, was helemaal top! Voelden mekaar aan, was erg motiverend. Maar ook met iemand, als die probeerde iets uit leggen, arrogant keer met een bek van: je weet erg geen reet vanaf.

aardig teleurstellend, als jezelf gebrand bent , en die ander denkt van het is trainen en daarna kunnen we de kroeg in
                            dag in dag uit, kortom werkt niet

Dus mijn advies: train met iemand die dezelfde spirit heeft als jij

grtz Philip

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X