HIHI, ik heb niks gezegd. Ligt ook wel aan hoe goed je je vetpercentage kan schatten dan.
Eiwitmetabolisatie
Collapse
X
-
-
Originally posted by talalelh15 View PostAmen! Alles is zo contextgebonden, dat je eigenlijk een goed advies kan geven, als je de achterliggende gedachte kan begrijpen.
@akito
Volgens mij adviseert trouwens wel meer eiwit per kg lichaamsgewicht? Ik dacht zelfs bij een cut, dat hij richting de 3,0 per kg lichaamsgewicht ging.Originally posted by Ruhl View PostJuist.
vet heeft geen onderhoud nodig.
Leuke positieve reacties btw
Comment
-
De meeste staan altijd rond de 10-12 bf%...
Terwijl het dit getal is.... plus 5-8% vaak. Niets mis mee, maar men verkijkt zich vaak op bf% net als het algemene idee dat je wel even 1, 2, 3 droog wordt. En dat dat allemaal wel even makkelijk te doen is. Dat kan namelijk best tegen vallen. Genetically gifted uitgezonderd overigens.
@ akito: ga je het ook nog hebben over de verschillende metabolisatie wegen van aminozuren. Welke zeg maar af gebroken kunnen worden tot glucose en welke enkel tot triglyceriden?"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostDe meeste staan altijd rond de 10-12 bf%...
Terwijl het dit getal is.... plus 5-8% vaak. Niets mis mee, maar men verkijkt zich vaak op bf% net als het algemene idee dat je wel even 1, 2, 3 droog wordt. En dat dat allemaal wel even makkelijk te doen is. Dat kan namelijk best tegen vallen. Genetically gifted uitgezonderd overigens.
@ akito: ga je het ook nog hebben over de verschillende metabolisatie wegen van aminozuren. Welke zeg maar af gebroken kunnen worden tot glucose en welke enkel tot triglyceriden?
Comment
-
Even 1 vraagje hoeveel eieren mag je nu perdag als je
Veel krachtrainig doe? En hoeveel koolidraten heb je nodig?
En is ei geel nu wel of niet goed lijk mij wel maar. Tog een vraag aan jullie
Ik zou graag antwoord op mij vragen hebbenLast edited by Badboy1985; 13-07-2014, 16:57.
Comment
-
Originally posted by Badboy1985 View PostEven 1 vraagje hoeveel eieren mag je nu perdag als je
Veel krachtrainig doe? En hoeveel koolidraten heb je nodig?
En is ei geel nu wel of niet goed lijk mij wel maar. Tog een vraag aan jullie
Ik zou graag antwoord op mij vragen hebben
vraag 2: zoveel jij wil voor het behalen van je doelen
vraag 3: beste deel van het ei en zonde als je dat weg doet.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment