Welkom!
Gabriella stelt zich voor
Collapse
X
-
Ga van de week eens kijken naar die trainingslogs, lijkt me wel interessant om dat een keer bij te houden.
Veel meiden denken nog altijd dat als ze met wat zwaardere gewichten gaan trainen ze direct er uit gaan zien als bodybuilder. En veel mannen trouwens ook, de opmerkingen die je af en toe krijgt haha
Comment
-
Ja dat klopt, helaas...
Goede gewichten trouwens! En vetpercentage is wel makkelijk om te weten wanneer je een voedingsschema gaat opstellen (zie forum: voeding. voor meer informatie). Wanneer je voeding goed is en je training zul je sneller resultaten boeken
Comment
-
Ja dat is zeker zo. Moet alleen even kijken hoe dat kan. Bij mijn ene sportschool hebben ze alleen van die weegschalen, maar lijkt me heel sterk dat die kunnen meten hoeveel van mijn gewicht van spieren komt. Maar misschien kan ik het bij de andere wel laten meten, zou ik even na moeten vragen.
Is er ook een mogelijk om het zelf op te meten? Heb op het internet wel eens van die calculators gezien waar je je omvang en lengte en gewicht moet invullen, maar lijkt me niet dat dat accuraat is...
Comment
-
Originally posted by bvds View PostIk weet niet hoe het bij vrouwen zit maar een nek taille meting komt bij mij meestal redelijk overeen met een 3 punts huidplooimeting.
Je kunt natuurlijk ook een foto uploaden dan kunnen wij je vetpercentage inschatten
Desalnietemin....succes!DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostWel opvallend dat als een vrouw zich aanmeldt dat er op 15 pagina's welkom wordt geheten en advies wordt gegeven en bij mannen 3 reacties na 2 weken.
Desalnietemin....succes!Ernstig noh!
Comment
-
Originally posted by gabilief View PostJa dat is zeker zo. Moet alleen even kijken hoe dat kan. Bij mijn ene sportschool hebben ze alleen van die weegschalen, maar lijkt me heel sterk dat die kunnen meten hoeveel van mijn gewicht van spieren komt. Maar misschien kan ik het bij de andere wel laten meten, zou ik even na moeten vragen.
Is er ook een mogelijk om het zelf op te meten? Heb op het internet wel eens van die calculators gezien waar je je omvang en lengte en gewicht moet invullen, maar lijkt me niet dat dat accuraat is...
een weegschaal vet meting wordt gedaan met een stroompje en is niet heel accuraat.
Maar het is een schatting van wat je ongeveer aan vet percentage hebt.
Misschien zou je een huidplooi meting kunnen doen dit is eigenlijk de meest betrouwbareQuitters never win !
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment