Gabriella stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Welkom!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ga van de week eens kijken naar die trainingslogs, lijkt me wel interessant om dat een keer bij te houden.
      Veel meiden denken nog altijd dat als ze met wat zwaardere gewichten gaan trainen ze direct er uit gaan zien als bodybuilder. En veel mannen trouwens ook, de opmerkingen die je af en toe krijgt haha

Comment

Ja dat klopt, helaas...
        Goede gewichten trouwens! En vetpercentage is wel makkelijk om te weten wanneer je een voedingsschema gaat opstellen (zie forum: voeding. voor meer informatie). Wanneer je voeding goed is en je training zul je sneller resultaten boeken

Comment

Ja dat is zeker zo. Moet alleen even kijken hoe dat kan. Bij mijn ene sportschool hebben ze alleen van die weegschalen, maar lijkt me heel sterk dat die kunnen meten hoeveel van mijn gewicht van spieren komt. Maar misschien kan ik het bij de andere wel laten meten, zou ik even na moeten vragen.

Is er ook een mogelijk om het zelf op te meten? Heb op het internet wel eens van die calculators gezien waar je je omvang en lengte en gewicht moet invullen, maar lijkt me niet dat dat accuraat is...

Comment

Ik weet niet hoe het bij vrouwen zit maar een nek taille meting komt bij mij meestal redelijk overeen met een 3 punts huidplooimeting.

Je kunt natuurlijk ook een foto uploaden dan kunnen wij je vetpercentage inschatten
            Ernstig noh!

Comment

Originally posted by bvds View Post
              Ik weet niet hoe het bij vrouwen zit maar een nek taille meting komt bij mij meestal redelijk overeen met een 3 punts huidplooimeting.

Je kunt natuurlijk ook een foto uploaden dan kunnen wij je vetpercentage inschatten
              Wel opvallend dat als een vrouw zich aanmeldt dat er op 15 pagina's welkom wordt geheten en advies wordt gegeven en bij mannen 3 reacties na 2 weken.

Desalnietemin....succes!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
                Wel opvallend dat als een vrouw zich aanmeldt dat er op 15 pagina's welkom wordt geheten en advies wordt gegeven en bij mannen 3 reacties na 2 weken.

Desalnietemin....succes!
                Haha klopt, ik kon het helaas niet laten een flauwe opmerking te maken.
                Ernstig noh!

Comment

Hmm geen idee of dat overeenkomt, denk het niet. Ligt toch helemaal aan waar iemand zn vet opslaat?

Comment

eindelijk een vrouw die krachttraining leuk vind

btw welkom hier
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Hoeft denk ik niet eens meer te zeggen ,

Welkom !
                      4 x 90 bench
                      1 x 100 sqaut

Comment

er zijn meer vrouwen die KT geweldig vinden hoor

welkom en ik lees mee!

Comment

Originally posted by suusje86 View Post

welkom en ik lees mee!
                          weet ik ook wel
                          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by suusje86 View Post

welkom en ik lees mee!
                            Haha gelukkig maar!! Hoe meer vrouwen die KT doen hoe beter

Comment

Welkom!
                              Mind is everything.

Comment

Originally posted by gabilief View Post
                                Ja dat is zeker zo. Moet alleen even kijken hoe dat kan. Bij mijn ene sportschool hebben ze alleen van die weegschalen, maar lijkt me heel sterk dat die kunnen meten hoeveel van mijn gewicht van spieren komt. Maar misschien kan ik het bij de andere wel laten meten, zou ik even na moeten vragen.

Is er ook een mogelijk om het zelf op te meten? Heb op het internet wel eens van die calculators gezien waar je je omvang en lengte en gewicht moet invullen, maar lijkt me niet dat dat accuraat is...
                                Welkom

een weegschaal vet meting wordt gedaan met een stroompje en is niet heel accuraat.
                                Maar het is een schatting van wat je ongeveer aan vet percentage hebt.

Misschien zou je een huidplooi meting kunnen doen dit is eigenlijk de meest betrouwbare
                                Quitters never win !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X