Originally posted by Mariekepiek
View Post
Gabriella stelt zich voor
Collapse
X
-
Originally posted by Patriciaaa View PostJa, want dat risico loop jij vast ook echt nu al...No pain, no gain!!
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostBijzonder hoe nieuwe vrouwen altijd de meest gekke dingen hebben meegemaakt tijdens het squatten; ongepaste opmerkingen, fluiten, ect.
Hahahaha, echt he?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Welkom (als dat er nog toe doet)
Altijd leuk de discussie dat je niet te gespierd wordt maar mannen krijgen dit ook vaak naar hun kop. Vaak zijn het dan toch de vrouwen die tegen vrienden of mij zeggen dat we moeten oppassen dat we niet te gespierd worden. Dit is al veel sneller andersom dat een man dit tegen een vrouw zegt maar het blijft 2 kanten op gaan.
Opmerkingen/compliment worden ook vaak uitgedeeld alleen mannen doen het vaak voor de aandacht al lokken veel dames het wel uit met de hype de strakke legging.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostOpmerkingen/compliment worden ook vaak uitgedeeld alleen mannen doen het vaak voor de aandacht al lokken veel dames het wel uit met de hype de strakke legging.No pain, no gain!!
Comment
-
Originally posted by Sammy75 View PostKlopt. Als je daar als vrouw niet tegen kan, moet je in een juten zak gaan trainen. Zelf train ik graag in strakkere kleding want ik ben trots op wat ik tot nu toe heb bereikt. Beetje jammer als ik dat dan alleen binnenshuis zou mogen laten zien.
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostHaha stel testokindjes, grootste voorsteltopic van de maand!
Comment
-
Originally posted by Protasius View Postwas er al bang voor dat een belg (niets op tegen hoor) er met het grootste voorstel topic er vandoor ging, gelukkig hebben we nog de voorsteltopics van vrouwen. komen we daar even goed weg!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostBijzonder hoe nieuwe vrouwen altijd de meest gekke dingen hebben meegemaakt tijdens het squatten; ongepaste opmerkingen, fluiten, ect."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment