Gabriella stelt zich voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mariekepiek View Post
    Ik heb wel eens van die buien dat ik denk.... Laat me met rust. Ik vind complimentjes zeker leuk. Maar ze hoeven niet met hun BMW naast me te rijden en iedere keer discussie over 'pas je wel op dat je niet te gespierd wordt!', vind ik ook niet zo.
    Ja, want dat risico loop jij vast ook echt nu al...
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Ja, want dat risico loop jij vast ook echt nu al...
      Beetje flauw. Zo'n beetje elke vrouw die zegt dat ze krachttraining doet, krijgt dat zeker in het begin te horen. Pas als je er wat langer mee bezig bent, beginnen mensen te zien en te snappen dat je er als vrouw alleen maar mooier van wordt en echt geen "mannelijk massabeest" wordt.
      No pain, no gain!!

Comment

Bijzonder hoe nieuwe vrouwen altijd de meest gekke dingen hebben meegemaakt tijdens het squatten; ongepaste opmerkingen, fluiten, ect.

Hahahaha, echt he?
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Welkom (als dat er nog toe doet)
          Altijd leuk de discussie dat je niet te gespierd wordt maar mannen krijgen dit ook vaak naar hun kop. Vaak zijn het dan toch de vrouwen die tegen vrienden of mij zeggen dat we moeten oppassen dat we niet te gespierd worden. Dit is al veel sneller andersom dat een man dit tegen een vrouw zegt maar het blijft 2 kanten op gaan.
          Opmerkingen/compliment worden ook vaak uitgedeeld alleen mannen doen het vaak voor de aandacht al lokken veel dames het wel uit met de hype de strakke legging.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            Opmerkingen/compliment worden ook vaak uitgedeeld alleen mannen doen het vaak voor de aandacht al lokken veel dames het wel uit met de hype de strakke legging.
            Klopt. Als je daar als vrouw niet tegen kan, moet je in een juten zak gaan trainen. Zelf train ik graag in strakkere kleding want ik ben trots op wat ik tot nu toe heb bereikt. Beetje jammer als ik dat dan alleen binnenshuis zou mogen laten zien.
            No pain, no gain!!

Comment

Welkom!!

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
                Klopt. Als je daar als vrouw niet tegen kan, moet je in een juten zak gaan trainen. Zelf train ik graag in strakkere kleding want ik ben trots op wat ik tot nu toe heb bereikt. Beetje jammer als ik dat dan alleen binnenshuis zou mogen laten zien.
                Kan écht niet!! En vergeet je hoofddoekje niet om te doen in de gym hè!

Comment

Haha stel testokindjes, grootste voorsteltopic van de maand!
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                    Dan mag ik zeker ook niet meer naar al die andere gespierde mannen om me heen kijken? Tsjonge, wat ben jij streng...
                    No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                      was er al bang voor dat een belg (niets op tegen hoor) er met het grootste voorstel topic er vandoor ging, gelukkig hebben we nog de voorsteltopics van vrouwen. komen we daar even goed weg!

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                        was er al bang voor dat een belg (niets op tegen hoor) er met het grootste voorstel topic er vandoor ging, gelukkig hebben we nog de voorsteltopics van vrouwen. komen we daar even goed weg!
                        Dat was geen belg, dat was een kat die over het toetsenbord liep gok ik.
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Bijzonder hoe nieuwe vrouwen altijd de meest gekke dingen hebben meegemaakt tijdens het squatten; ongepaste opmerkingen, fluiten, ect.
                          Als ik je er blij mee kan maken, dan fluit ik de volgende keer wel naar jou.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post
                            . Beetje jammer als ik dat dan alleen binnenshuis zou mogen laten zien.
                            En zo is het maar net!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                              Ik wilde ook zoiets zeggen, whahahaha.

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                                Terwijl de dame in kwestie zelf alweer verdwenen lijkt te zijn?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X