Ik wil graag jullie mening horen (NARCISME)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het valt mij overigens wel op dat veel mensen die in van die moderne fitnesscentra trainen erg verwaand zijn ja. Goddank train ik in een muffe ouwe kelder met roestig ijzer hahaha!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Het valt mij overigens wel op dat veel mensen die in van die moderne fitnesscentra trainen erg verwaand zijn ja. Goddank train ik in een muffe ouwe kelder met roestig ijzer hahaha!
      En vaak weten die niet goed wat ze aan het doen zijn.

Gelukkig ben ik bijna altijd in mn uppie in de fitness, zo lekker is dat.
      En ik ben zeker geen narcist. Ik fitness juist vanwege mijn knieblessure, omdat ik anders veel te veel moet draaien en dergelijke. Toevallig kon ik alleen een jaar-abbo nemen en nu mijn knieen al goed stevig zijn kan ik net zo goed sterker worden, massa gaat gepaard.

Maar ik denk ook dat het te maken heeft met jaloezie (ik toch ook?), iedereen wilt wel een mooi gespierd lichaam, maar je moet er wat voor over hebben.

Comment

ik persoonlijk voel me wel zelfverzekerder en ach die verwaande types kom je overal tegen ikzelf ben helemaal niet zo ik heb er een hekel aan en voor de spiegel staan enz .. ach daar doen we het voor toch power to the fitness types

Comment

er zullen heel weinig tot geen mensen zijn die fitness/powertraining puur en alleen doen omdat ze het graag doen. De meesten hebben als hoofdgedachte er toch bij om een mooier lichaam te hebben, ook een vorm van narcisme dus.

Maar zoals al eens eerder aangehaald, iedereen (of toch bijna iedereen) wil wel een mooi lichaam maar slechts weiniger willen er moeite genoeg insteken om ook daadwerkelijk tot dat punt te komen. Dus mag je best trots zijn op je resultaten vind ik.

Comment

Zelf train ik altijd alleen en spreek bijna niemand aan in de gym. De mensen die mij kennen spreek ik dan wel aan maar meestal heb ik mijn walkman op...vooral om te verhullen dat ik erg verlegen ben...ben denk het tegenpool van narcisme....en de enige reden dat ik in de spiegel kijk van de gym is om te zien of ik de oefenig goed doe.
            Ben uiteraard breder dan gemiddeld maar als je zo'n sport hebt moet je ook je verwachtingen verleggen denk. zelf heb ik geen enkele BB foto van mezelf en een enkele waar je mijn spieren ziet....
            als ik een keer zelfbewust ben van mijn spieren, vraag ik me gelijk af of ik daar niet verkeerd op beoordeeld word.....kom vaak erg stoer over, en zeg niks lijkt dan arrogant maar is verlegenheid.

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
              Ja dat klinkt allemaal heel gezond en normaal. Zo lang je het maar voor jezelf doet. Ik doe het verder voor mijn vriendin (zie avatar),

Hahaha, ik zat al vol bewondering naar je avatar te kijken, ik vind dat je vaker moet posten!

Ontopic

Iedereen vind het leuk om complimenten te krijgen maar of je dan meteen narcistisch bent?

Laat mij dan maar narcistisch zijn hoor.

Comment

Originally posted by Testo View Post
                Hahaha, ik zat al vol bewondering naar je avatar te kijken, ik vind dat je vaker moet posten!

Ontopic

Iedereen vind het leuk om complimenten te krijgen maar of je dan meteen narcistisch bent?

Laat mij dan maar narcistisch zijn hoor.
                Je bent verlieft he arie.
                Het is inderdaat eeen prettige avatar om naar te kijken.
                oldpride.nl

Comment

ik kijk zeker wel eens graag in de spiegel. omdat het er opzich wel tof uitzien imo. maar loop er niet mee te pats. in de sportschool zie je vaak van die kerels strakke shirtjes bla bla. niets voor mij

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    ik kijk zeker wel eens graag in de spiegel. omdat het er opzich wel tof uitzien imo. maar loop er niet mee te pats. in de sportschool zie je vaak van die kerels strakke shirtjes bla bla. niets voor mij
                    bedoel je dan je lichaam(gespierd) of je kop????

Comment

@ Quibus

Wat ben je toch weer aardig

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        @ Quibus

Wat ben je toch weer aardig
                        was toch gewoon een vraag

Comment

mensen hebben geen kop quibus

Comment

Oh en wat dan als ik pijn in me kop heb

Comment

dan word dat hoofd genoemd

on topic

Ik train meer uit eidelheid, dan uit narcisme
                              ik vind het zelf belangerijk om in de spiegel te kijken, en tevreden te zijn met hoe je eruitziet en wat je prestaties zijn!
                              Niet zozeer om de reacties van anderen
                              Tuurlijk is het fijn om complimenten te krijgen!
                              maar dit is fijn met alles wat je doet in je dagelijks leven.
                              en kwa foto's posten denk ik dat de meeste het doen ter motivering.
                              om er goed en gezond uit te zien moet je namelijk goed werken aan jezelf en weten waar je het voor doet.
                              dus als anderen zeggen dat je er goed uit ziet, weet je weer waarvoor je het doet en dat houd je gemotiveert om door te gaan!
                              Ligt ongeveer hetzelfde als afvallen zelf zie je vaak het resultaat niet zo snel (Mede omdat je zelf vaak in de spiegel kijkt)
                              terwijl anderen vaak eerder resultaat zien.

Greetz
                              Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Ik denk dat we van nature graag winnaars zijn. losers sterven in de natuur uit. Da's evolutie.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X