Wat een onzin onderzoek. Denk dat de meesten hier dat ook wel inzien. Als iemand een argument/uitspraak vindt wat die weerlegd wil hebben, moet je het maar zeggen, het is teveel om overal nu ff snel op te reageren
Waarom zijn dunne mensen niet dik?
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostEr zijn strongman atleten die 10.000-12.000 eten op een dag. En zo zullen vast nog wel wat meer sporters zijn.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postzow... Dat verklaard persoonlijk veel. Ik heb namelijk dezelfde opvoeding gehad, "je mag niet van tafel tot je bord leeg is".
En heb nu ook de afwijking dat, als er iets van eten voor me ligt, zelfs al vind ik het niet lekker, ik eet het toch helemaal op. Heb het soms ook niet door. Bv ik ben geconcentreerd aan het werk, en opeens besef ik van "heey ik ben gewoon verder aant eten, wtf?"
exacthetzelfde, ook al vind ik een bepaalde soort chips niet te vreten, als ik eenmaal begonnen ben kun je de klok erop gelijk zetten dat hij op gaatIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostWat een onzin onderzoek. Denk dat de meesten hier dat ook wel inzien. Als iemand een argument/uitspraak vindt wat die weerlegd wil hebben, moet je het maar zeggen, het is teveel om overal nu ff snel op te reageren
Begin maar met die genetische aanleg
Specifiek dat dikke mensen een aangepaste gen hebben.
Daarna dat setpoint.
daarna waarom dikke mensen meer eten dan dunne, hoe het kan dat je je biologische mechanisme kan uitschakelen.
Hiermee bedoel ik waarom de 1 vol zit en de ander rustig verder kan eten, waarom dat systeem in de war is.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Tegenwoordig hebben we niet meer zo snel een periode van honger en de vetcellen groeien maar door. Vetcellen groeien door totdat ze vol zitten en niet meer verder kunnen. Op dit punt besluit het systeem dat er meer vetcellen nodig zijn. Zij hebben als taak om zo effectief mogelijk, zoveel mogelijk vet te verzamelen. Het slechte nieuws is: Als we die extra vetcellen eenmaal hebben, zitten we eraan vast. We raken ze niet meer kwijt.
Ook ik ben zo iemand die in z'n jeugd "altijd z'n bord leeg moest eten". Gelukkig heb ik dat de afgelopen paar jaar afgeleerd nadat ik inzag dat dat niet altijd goed voor je gezondheid is.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostWat een onzin onderzoek. Denk dat de meesten hier dat ook wel inzien. Als iemand een argument/uitspraak vindt wat die weerlegd wil hebben, moet je het maar zeggen, het is teveel om overal nu ff snel op te reagereneen gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostWat een onzin onderzoek. Denk dat de meesten hier dat ook wel inzien. Als iemand een argument/uitspraak vindt wat die weerlegd wil hebben, moet je het maar zeggen, het is teveel om overal nu ff snel op te reageren
Lijkt me interessantIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment