Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Haha gozer geen eetlust zoals gezegt verdeel het.in kleineporties over de heledag en dan doorstouwen.soms wil ik dat juist hebben ik eet me avond.eten.een.een half uurblater sterf.ik weer.van de honger
Ik moet me gewoon inhouden joh, die 3200 kcals die zijn niks! Ik klets er zo met gemak het dubbele in, maarja helaas zal dat alleen leiden tot epische fatgains.
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Als een dikzak die ooit 145 was dacht ik vaak waarom wat dunnere mensen hier zo een moeite van maakte, ik dacht "gewoon eten niets mis mee" maar merk zelf dat het niet zo makkelijk is, vriend is ook van 135 naar 80 gegaan en kan niet bulken omdat het simpel niet genoeg is.
Had dat in het begin zwaar onderschat.
Ik zou anders wat extra's proberen, zoals een shakje met wat veel pinda of pindakaas enzo, goeie vetten volop!
Voor de moeilijke eters onder ons wellicht een tip, in 100gram studentenhaver zitten zo'n 500kcal... handig om dat iedere dag er bij te eten of teveel suikers en vetten?
Sinds dat ik aan het cutten ben en nu zowat mijn sixpack heb, durf ik ook niet meer te eten..verschikkelijk, als ik iets eet pak ik gelijk de fiets, om vetopslag te voorkomen..mjah volgens mij ben ik paranoid het kan ook best zijn dat ik te weinig eet en hierdoor wat spiermassa verlies. Al met al ben ik tevreden met de mooie lijntjes op mijn buik en ga gewoon door hiermee totdat ik het laatste beetje buikvet weg heb. Wellicht dat ik daarna betere controle heb en gelijk kan zien of er meer vet op mijn buik wordt opgeslagen en hierdoor sneller kan inspelen op mijn voeding. Voor mij is de spiegel belangrijker dan het weegschaal.
Langzaam opbouwen met dat eten. Als je van de ene op de andere dag veel meer gaat zitten vreten als normaal zal je lichaam je een signaal geven dat je verkeerd bezig bent.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment