uitgemaakt met vriedin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Seems legit maar daar komt het wel op neer als je anders de volle mep moet gaan betalen.
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• @TS: Wijze move gast. Ik zou echt niet zo over me heen laten lopen door een griet. Ze mogen van mij echt veel, ik ben totaal niet jaloers en het boeit me normaal geen fuck wat ze doet. Maar er zijn grenzen. En zoals jij beschrijft viel er bij mij niet eens over te praten. Afspreken met een ex is nog tot daar aan toe, maar dan tijd voor mij hebben? I don't think so. Ik zou haar de keuze voorleggen en bij een foutief antwoord acuut de relatie beeindigen. En zeker als ze je ook nog allemaal van die rare regels oplegt om je leven te beperken. Denk dat je wijs hebt gehandeld. Nu maken dat dat vetpercentage onder de 10% komt en chicks bangen voor je leven. Reboundchick zoeken werkt bij mij altijd het beste. En vooral niet proberen vrienden te blijven maar gewoon contact voorlopig even verbreken. Als je allebei zo volwassen bent en echt vrienden wil zijn ipv allemaal rare spelletjes over wie er het beste uit komt en shit dan komt dat vanzelf wel goed op zijn tijd. Gewoon telefoonnummer, facebook, whatsapp verwijderen en blokkeren en dan raak je vanzelf wel weer eens aan de praat ergens.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
        Dus als je 2 opleidingen wilt volgen zou je de volgende truuk kunnen toepasssen:

1) Maak je eerste studie net niet af. Laat de afstudeersciptie voor wat het is

2) Stap over op de tweede studie en maak die helemaal af.

3) Wanneer je het diploma in handen hebt maak je de Bachelor van je eerste studie af.

Masters maakt niet uit, want daar betaal je niet de hoofdprijs voor.
        Klopt, dat is wat ze op de universiteit ook adviseren. Helaas gaat dat voor mij niet op aangezien ik 7 jaar geleden mijn master al gehaald heb.
        Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X