Depressieve gevoelens...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Daarom is pieter ook een no brain.

AAS is niet de key, dan moet je er volledig achter staan, want oke dan gain je 12 weken, maar dan komt je PCT, en raak je iets kwijt, no problem gebeurd bijna altijd, maar daarna moet je gewoon weer verder zonder, en kom je weer op dezelfde positie.

Ik vind het wel kut voor je, je bent wel lang serieus bezig geweest, je bent alleen een twijfelaartje (ik ook). Khoop voor je dat dat met iggy wat oplevert. Moet haast wel. Ik kan je helaas niet echt verder helpen, maar alle succes

Comment

Pffff,
      Al dat achterlijke advies over anabolen.
      Zeker van jou,pieterdepieter.Plaats eens wat nuttigs.

Dan weet je zeker dat als dat ook niet aanslaat of ts er niks van overhoud, hij zeker depressief gaat worden!
      Ik denk dat als je een tijdje lang consequent bent(wat je helaas niet altijd bent)met eten en trainen,er zeker wel progressie mogelijk is.
      Zeker nu anderen je gaan helpen.

Succes!

Dexie was me voor.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je moet het even de tijd geven, als ik switch van dieet + trainingschema merkte ik 3 a 4 weken geen reet, daarna zag ik zichtbare veranderingen en aan de hand daarvan pas je lichte veranderingen toe aan je eetschema.
        dit had ik ook met ud2.0, de eerste 3 weken merkte ik bijna niks kwa verandering, nu 5 weken verder toch wel sicke veranderingen. Geef het dieet tijd om te werken en spring niet van hak op de tak.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Na gebruik wordt het alleen maar moeilijker om zonder te trainen.... Dus je moet eerst natty tevreden zijn, heb jij je test lvls eens laten meten?? misschien zijn die wel erg laag dat je moeilijk aankomt en sterker wordt... Evt accepteren dat je nooit zo sterk zal zijn dan gemiddeld....gewoon lekker trainen en je lichaam goed houden evt iets anders erbij gaan doen kickboxen of weet ik veel om het leuker te maken!
          Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Daarom is pieter ook een no brain.

AAS is niet de key, dan moet je er volledig achter staan, want oke dan gain je 12 weken, maar dan komt je PCT, en raak je iets kwijt, no problem gebeurd bijna altijd, maar daarna moet je gewoon weer verder zonder, en kom je weer op dezelfde positie.

Ik vind het wel kut voor je, je bent wel lang serieus bezig geweest, je bent alleen een twijfelaartje (ik ook). Khoop voor je dat dat met iggy wat oplevert. Moet haast wel. Ik kan je helaas niet echt verder helpen, maar alle succes
            Originally posted by rainman View Post
            Pffff,
            Al dat achterlijke advies over anabolen.
            Zeker van jou,pieterdepieter.Plaats eens wat nuttigs.

Dan weet je zeker dat als dat ook niet aanslaat of ts er niks van overhoud, hij zeker depressief gaat worden!
            Ik denk dat als je een tijdje lang consequent bent(wat je helaas niet altijd bent)met eten en trainen,er zeker wel progressie mogelijk is.
            Zeker nu anderen je gaan helpen.

Succes!

Dexie was me voor.
            Originally posted by gain is pain View Post
            Je moet het even de tijd geven, als ik switch van dieet + trainingschema merkte ik 3 a 4 weken geen reet, daarna zag ik zichtbare veranderingen en aan de hand daarvan pas je lichte veranderingen toe aan je eetschema.
            dit had ik ook met ud2.0, de eerste 3 weken merkte ik bijna niks kwa verandering, nu 5 weken verder toch wel sicke veranderingen. Geef het dieet tijd om te werken en spring niet van hak op de tak.
            Ik heb alles minimaal 2-3 maanden volgehouden dus daar kan het niet echt aan liggen.. ja ik twijfelde idd flink, maar uiteindelijk maakte ik wel een beslissing en hield ik me er aan vast, helaas mocht het niet baten..
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Toen ik een half jaar trainde,stagneerde het bij mij ook.
              Volgens de voedingsbehoefte calculator had ik theoretisch 2600 kcal nodig en rond de 3100 kcal om te bulken.
              Ik moest ruim boven de 4000 kcal gaan eten om weer aan te komen,op een gegeven moment zelfs meer dan 4300.

Wat ik denk is dat het een deel met je trainingen te maken heeft maar vooral met je voeding.
              Dat je dan ook wat vet zal aankomen, so be it!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
                ik wist allang wat ik had gedaan ookal mag ik dat hier niet uit spreken
                Originally posted by pietdepieter View Post
                je snapt denk ik wel in welke richting ik ga?
                Ja, jezelf van kant maken. En inderdaad, daar willen wij niks over weten hier.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Mug, ik denk dat jouw probleem niet in je resultaat zit, maar in je zelfbeeld.

Je hebt het over een te hoog vet, maar hoe hoog is je vet? Je rug lijkt kurkdroog, terwijl mannen meestal verhoudingsgewijs meer procent op hun rug hebben. Je hebt verdorie een kerstboom! En over je rug gesproken, die is hardstikke wijd. En dat na pas anderhalf jaar trainen.

-

Ik zie dat er van alles staat over kuren, maar is dat niet 1 grote mindfuck? Dat je het jezelf daarmee alleen maar moeilijker maakt, als je zelfbeeld niet oke is? Ik meen me een topic te herinneren van Broes, over de negatieve kanten van gebruiken (maar toen zat ik hier nog niet zo lang, dus misschien heb ik er in mijn hoofd meer horror van gemaakt).
                  Waar is Knulletje, hij weet vast wel of het zo is?
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Kuren lijkt me niet echt slim als je zelfbeeld al kut is en je van nature al depressief bent, zorg eerst maar eens dat je er lol in krijgt dan komt de rest vanzelf!
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                      Ik denk dat dit stukje tekst ook erg leerzaam is voor veel mensen op dit forum, ik verwachtte in het begin ook na 2 weken dieeet een dikke groei te zien maar je moet het echt over een langere periode zien. Succes GM met je gains!
                      The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Mug, ik denk dat jouw probleem niet in je resultaat zit, maar in je zelfbeeld.

Je hebt het over een te hoog vet, maar hoe hoog is je vet? Je rug lijkt kurkdroog, terwijl mannen meestal verhoudingsgewijs meer procent op hun rug hebben. Je hebt verdorie een kerstboom! En over je rug gesproken, die is hardstikke wijd. En dat na pas anderhalf jaar trainen.

-

Ik zie dat er van alles staat over kuren, maar is dat niet 1 grote mindfuck? Dat je het jezelf daarmee alleen maar moeilijker maakt, als je zelfbeeld niet oke is? Ik meen me een topic te herinneren van Broes, over de negatieve kanten van gebruiken (maar toen zat ik hier nog niet zo lang, dus misschien heb ik er in mijn hoofd meer horror van gemaakt).
                        Waar is Knulletje, hij weet vast wel of het zo is?
                        Probleem in zelfbeeld valt reuze mee, maar in een jaar tijd zou je toch wel iets moeten zien toch? En de weegschaal liegt immers niet.. m'n vet% ligt rond de 15-16% en ja, ik vind dit te hoog. Kwa wijdte, iedereen kan een mooie pose trekken en er breder uitzien dan zij daadwerkelijk zijn. (niet om mezelf hiermee af te doen, maar ik bedoel maar)

Originally posted by Iguana View Post
                        Kuren lijkt me niet echt slim als je zelfbeeld al kut is en je van nature al depressief bent, zorg eerst maar eens dat je er lol in krijgt dan komt de rest vanzelf!
                        Nee, daarom was ik het ook echt niet van plan.

Originally posted by MisterMn View Post
                        Ik denk dat dit stukje tekst ook erg leerzaam is voor veel mensen op dit forum, ik verwachtte in het begin ook na 2 weken dieeet een dikke groei te zien maar je moet het echt over een langere periode zien. Succes GM met je gains!
                        Zo dacht ik eerst ook, maar zelfs nu ik beter weet gebeurd er niets.

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ik denk toch dat je te snel wil. Op je foto te zien is je rug zeker niet verkeerd, en jij zegt dat je maar 6 maanden gegained hebt: als ik zo'n rug in 6 maanden zou gainen zou ik blij zijn vriend. Wees blij met je resultaten en kijk het eens aan wat iguana met je gaat proberen.

Ik heb alle vertrouwen in iguana en ook in jou, ik wens je veel succes!

Comment

Nou Iguana, alles lijkt bij jou te liggen nu haha. Laat me groeien! Ik start straks nog een log met de titel: Project mug tot olifant Who's in?

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
                              Probleem in zelfbeeld valt reuze mee, maar in een jaar tijd zou je toch wel iets moeten zien toch? En de weegschaal liegt immers niet.. m'n vet% ligt rond de 15-16% en ja, ik vind dit te hoog. Kwa wijdte, iedereen kan een mooie pose trekken en er breder uitzien dan zij daadwerkelijk zijn. (niet om mezelf hiermee af te doen, maar ik bedoel maar)
                              Hoe meet jij je vet?

Een wijde pose trekken wordt lastig als er geen massa zit :P
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Erg klote man, ik kan me goed indenken hoe jij je voelt. Ik ben zelf ook echt een hard gainer. Ookal denken sommige er anders over. Ik kan je wel gaan vertellen hoe ik heb gedaan maar ik weet niet of je daar op zit te wachten nu. Ik denk dat je in goeie handen bent bij Iguana.

Misschien een paar zinnetjes vanuit mijn view. Denk niet te moelijk. hou het zo simpel mogelijk. Spiergroei kost veel tijd en nog meer energie, dus geef het dat ook. Train kort maar zwaar en knallen. Wees niet al te bang voor wat vet als je wilt gainen naturel.
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X