Depressieve gevoelens...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Depressieve gevoelens...

.....
    Last edited by GespierdeMug; 27-11-2022, 12:08.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Klote voor je man.

Ik zelf train nu 8 maanden.. en kan me je gevoel heel goed inbeelden echter zelf niet gehad.

never quit man!

Comment

Klop aan de deur bij Iguana. Hij was bezig met een project en zoekt vrijwilligers die hij sterker wil maken.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Klop aan de deur bij Iguana. Hij was bezig met een project en zoekt vrijwilligers die hij sterker wil maken.
        Voornamelijk kracht gains neem ik aan ?

Comment

Hoeveel kcal eet je op dit moment (kcal, EKV).
          Toen jij 3200, 3600 kcal at, wat deed je toen voor werk?
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
            Klote voor je man.

Ik zelf train nu 8 maanden.. en kan me je gevoel heel goed inbeelden echter zelf niet gehad.

never quit man!
            Geniet er nog van man
            Originally posted by inferno_0666 View Post
            Meteen gedaan toen ik het topic zag verschijnen, ik zie het als laatste redmiddel. Dankje

Originally posted by RobinVM View Post
            Voornamelijk kracht gains neem ik aan ?
            Zelfs kracht gain ik niet, dus ik spring al een gat in de lucht als er ook maar 1kg bijkomt op de stang.

Originally posted by dynobet View Post
            Hoeveel kcal eet je op dit moment (kcal, EKV).
            Toen jij 3200, 3600 kcal at, wat deed je toen voor werk?
            Voorheen deed ik 24u magazijnwerk en toen heb ik verschillende dingen gedaan; 3000,3200 en uiteindelijk 3600 om er zeker van te zijn dat het genoeg zou zijn. 3600 was genoeg, althans voor goede vetgains... maar kracht/spier ho maar.

Op het moment zit 5 dagen per week op school, fiets korte stukjes en werk nog steeds in het magazijn á 8uurtjes per week en eet ik gemiddeld rond de 3000kcal (E:200. KH:350. V:89), maar still nothing..

Voor diegene die het nog op het mentale aspect willen gooien; ik heb tijden gehad dat ik weinig mindset had, maar ookal gooi ik heel mn gedachten op het trainen en dat ik de bar omhoog lift, het lukt gewoon NIET.

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Waarom stop je niet een tijdje, en focus je op de dingen die je op dit moment leuk vind? Ik zal wel wat kwaad bloed zetten op dit forum, maar waarom iets doen als je er totaal geen plezier meer in hebt? Al is het maar een aantal weken zodat je alles kan herzien wat betreft voeding en training onder begeleiding van de juiste personen op dit forum. Als je het een tijd niet heb gedaan ga je het misschien wel missen. Zodat je weet voor jezelf dat hier toch je passie ligt ondanks de resultaten.
              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                Waarom stop je niet een tijdje, en focus je op de dingen die je op dit moment leuk vind? Ik zal wel wat kwaad bloed zetten op dit forum, maar waarom iets doen als je er totaal geen plezier meer in hebt? Al is het maar een aantal weken zodat je alles kan herzien wat betreft voeding en training onder begeleiding van de juiste personen op dit forum. Als je het een tijd niet heb gedaan ga je het misschien wel missen. Zodat je weet voor jezelf dat hier toch je passie ligt ondanks de resultaten.
                Ik snap je reactie zeker, maar weet je wat het is.. In het sporten op zich heb ik wel altijd plezier gehad, maar het feit dat er nog geen 0,5kg aan de bar extra kan frustreert me al tijden enorm. Misschien neemt het idd wel wat motivatie weg, maar als ik nu opgeef dan zie ik me zelf als verloren. Ook kan ik het gewoon niet opgeven, dan ga ik me echt een lamme vetzak voelen . Vele hebben me al geprobeerd te helpen op niveau van voeding en training, maar het maakt gewoon 0,0 verschil lijkt wel.

Comment

-begeleider zoeken.
                  -AS nemen

ofzeu
                  Make it happen, shock everyone!

Comment

Gaat helemaal goed komen! Ben druk bezig met puzzelen, moet anders dan ik zelf doe ivm je herstel dus erg tof en leerzaam voor mezelf ook!
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

probeer eens powerlift schema,zie dat die nog ontbreekt in je lijstje.
                      Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by futurekill View Post
                        probeer eens powerlift schema,zie dat die nog ontbreekt in je lijstje.
                        Oh nee hoor, heb fullbody madcow gedaan ook. Alleen maar lage reps en zware gewichten, ook niets.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                          -begeleider zoeken.
                          -AS nemen

ofzeu
                          Stimuleer het nou maar niet

Originally posted by Iguana View Post
                          Gaat helemaal goed komen! Ben druk bezig met puzzelen, moet anders dan ik zelf doe ivm je herstel dus erg tof en leerzaam voor mezelf ook!
                          Als jij het zegt m'n beste man! Ben echt heel erg benieuwd, ik zal er iig vol voor gaan

Comment

ik wist allang wat ik had gedaan ookal mag ik dat hier niet uit spreken

Comment

je snapt denk ik wel in welke richting ik ga?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X