hoe word je langer ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by laurann View Post
    Ben 1.80 vind het wel goed.
    1.82 of 1.83 is ook nederlands gemiddelde dus je hebt weer geluk iron
    ja idd alleen vind ik dat meisjes zo klein blijve :s wat ik tegen kom is ma 1m67 opzich geen problemen mee, ma kben wel een liefhebber van lange benen :$
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Nederlanders zijn één van de langste volken ter wereld he.

Ben zelf 1.70m (met half indo + kleine moeder haha) en daar ben ik hier echt een kleintje mee maar als ik in Italië of de VS kom oid ben je gewoon gemiddeld lang.

Edit: zie nu trouwens dat het wel meevalt haha in VS men toch wel 5 cm langer gemiddeld (man 1.75) maar Italië klopt wel ong.
      Last edited by little; 27-04-2010, 12:40.

Comment

Originally posted by little View Post
        Nederlanders zijn één van de langste volken ter wereld he.

Ben zelf 1.70m (met half indo + kleine moeder haha) en daar ben ik hier echt een kleintje mee maar als ik in Italië of de VS kom oid ben je gewoon gemiddeld lang.

Edit: zie nu trouwens dat het wel meevalt haha in VS men toch wel 5 cm langer gemiddeld (man 1.75) maar Italië klopt wel ong.
        Ik heb der geen statistische gegevens ofzo over maar ik ben 1m84 en denk dat ik wel bij het gemiddelde zit in België.
        Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
          kom ik aanzetten met mn 177
          Kleine dwerg!

Even groot als ik.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ben heel blij met me 1,98meter
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Originally posted by Unexist View Post
              Groeihormomen slikken

Gratis en veur niets bij de dokter op te halen.

Of ze nog op je 16e werken is een ander verhaal, maar ze hebben de verwachting voor de lengte van een kennis van mij toch echt met een paar cm opgekrikt.
              Groeihormonen slikken, kan wel, maar zijn bijzonder dure eiwitten dan.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zou me niet te druk maken, kleinere mensen hebben kortere spieren, kan je veel explosiever uit de hoek komen

Comment

Originally posted by Rebel80 View Post
                  Zou me niet te druk maken, kleinere mensen hebben kortere spieren, kan je veel explosiever uit de hoek komen
                  En het lijkt alsof je sneller breed word.. omdat je korter bent.

Comment

Elke dag leer ik bij.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als je gezond blijft eten, nooit aan de drugs gaat, weinig alcohol drinkt zou je wel eens langer kunnen worden dan je pa!

Bij het consultatiebureau (daar ben je ooit geweest toen je baby was) hebben ze je verwachte lengte ooit berekend. Vraag maar aan je moeder of ze zich dat nog kan herinneren.

Succes en gewoon niet druk om maken.. komt wel goed!
                      CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Explosiefheid heeft meer met spiervezeltype te maken denk ik. Lengte speelt daarin geen rol, check usain bolt (1.97 ofzo)
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
                          Explosiefheid
                          moet dus explosiviteit zijn
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

was ik maar kort

Comment

Bij het consultatiebureau (daar ben je ooit geweest toen je baby was) hebben ze je verwachte lengte ooit berekend. Vraag maar aan je moeder of ze zich dat nog kan herinneren.
                              Mij hadden ze 1.85 voorspeld maar ben 1.95
                              Vind 10 cm toch behoorlijk verschil en kan nog steeds groeien... dusja zegt verder niet erg veel.

Comment

dan hoop ik niet dat ze er bij mij 10 cm naast zitten, want dan ga ik over de 2m

edit: 2 meter lang en een metertje breed als het zover is.. is lang nie slecht..
                                word lekker iedereen bang van me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X