Originally posted by laurann
View Post
hoe word je langer ?
Collapse
X
-
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
-
Nederlanders zijn één van de langste volken ter wereld he.
Ben zelf 1.70m (met half indo + kleine moeder haha) en daar ben ik hier echt een kleintje mee maar als ik in Italië of de VS kom oid ben je gewoon gemiddeld lang.
Edit: zie nu trouwens dat het wel meevalt haha in VS men toch wel 5 cm langer gemiddeld (man 1.75) maar Italië klopt wel ong.Last edited by little; 27-04-2010, 12:40.
Comment
-
Originally posted by little View PostNederlanders zijn één van de langste volken ter wereld he.
Ben zelf 1.70m (met half indo + kleine moeder haha) en daar ben ik hier echt een kleintje mee maar als ik in Italië of de VS kom oid ben je gewoon gemiddeld lang.
Edit: zie nu trouwens dat het wel meevalt haha in VS men toch wel 5 cm langer gemiddeld (man 1.75) maar Italië klopt wel ong.Under a pale grey sky we shall arise!!!
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postkom ik aanzetten met mn 177
Even groot als ik.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Unexist View PostGroeihormomen slikken
Gratis en veur niets bij de dokter op te halen.
Of ze nog op je 16e werken is een ander verhaal, maar ze hebben de verwachting voor de lengte van een kennis van mij toch echt met een paar cm opgekrikt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Rebel80 View PostZou me niet te druk maken, kleinere mensen hebben kortere spieren, kan je veel explosiever uit de hoek komen"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Als je gezond blijft eten, nooit aan de drugs gaat, weinig alcohol drinkt zou je wel eens langer kunnen worden dan je pa!
Bij het consultatiebureau (daar ben je ooit geweest toen je baby was) hebben ze je verwachte lengte ooit berekend. Vraag maar aan je moeder of ze zich dat nog kan herinneren.
Succes en gewoon niet druk om maken.. komt wel goed!CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.
Comment
-
Originally posted by Rebel80 View PostZou me niet te druk maken, kleinere mensen hebben kortere spieren, kan je veel explosiever uit de hoek komen
Explosiefheid heeft meer met spiervezeltype te maken denk ik. Lengte speelt daarin geen rol, check usain bolt (1.97 ofzo)"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Bij het consultatiebureau (daar ben je ooit geweest toen je baby was) hebben ze je verwachte lengte ooit berekend. Vraag maar aan je moeder of ze zich dat nog kan herinneren.
Vind 10 cm toch behoorlijk verschil en kan nog steeds groeien... dusja zegt verder niet erg veel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment