Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik trim(de) mijn buikhaar maar wil dit toch nu echt wel helemaal glad hebben, dus niet scheren/trimmen dus dat wordt vanaf nu body epileerder gebruiken (doet fucking pijn), mijn borsthaar trim ik altijd op, niet helemaal glad maar tot een bepaalde lengte (redelijk kort).
schouders epileer ik ook met de body epileer ding, over onderarmen zit ik nog te twijfelen of ik het zou weghalen met de body epileer, lijkt me fucking pijnlijk.
Gisteren afspraak gemaakt bij no hair studio. Permanent ontharing vanaf nek tot onderrug, bovenarmen mee gerekend. Kost me wat, maar ben er altijd vanaf. Ben benieuwd naar resultaat.
ik trim(de) mijn buikhaar maar wil dit toch nu echt wel helemaal glad hebben, dus niet scheren/trimmen dus dat wordt vanaf nu body epileerder gebruiken (doet fucking pijn), mijn borsthaar trim ik altijd op, niet helemaal glad maar tot een bepaalde lengte (redelijk kort).
schouders epileer ik ook met de body epileer ding, over onderarmen zit ik nog te twijfelen of ik het zou weghalen met de body epileer, lijkt me fucking pijnlijk.
benen voorlopig zo laten.
Epileren doet mij echt geen pijn. Nou hoef ik geen buik te doen , maar ik gebruik hem zelfs voor mijn oksels. Braun epileerder no. 7 is echt aan te raden. Wel eerst scheren, dan twee weken terug laten groeien (of even trimmen vooraf) en dan pas epileren. Kortere haartjes zijn namelijk makkelijker te epileren dan een oerwoud. En niet vergeten te scrubben een weekje na het epileren, anders heb je kans dat de haartjes ingroeien en dan krijg je lelijke, rode bobbeltjes.
Volgens mij kost een laserbehandeling voor je gehele boven lichaam iets van 400-800 euro, krijg je 6-8 behandelingen en ben je voor 70% je ongewenste haar voor meerdere jaren kwijt, kost wat maar dan ben je er wel vanaf!
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment