Het beharings topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Danielle80 View Post
    JONGENS IK BEN DAT ECHT NIET HOOR!
    Dat is echt madonna toen ze jong was

No way dat dat madonna is toch?

Comment

Originally posted by caliber View Post
      No way dat dat madonna is toch?
      Jep wellus... moet je goed kijken naar dr hoofd . Volgens mij als je de link volgt zie je het ook.
      Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

JONGENS IK BEN DAT ECHT NIET HOOR!
        Dat is echt madonna toen ze jong was
        Damn.....bizar zeg.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Foto even vervangen door een link, laten we 18+ aub in de 18+ sectie houden zodat mensen op hun werk ook over het forum kunnen browsen.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

sorry

Comment

sorry
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                instead of watching the madonna picture? dat moet toch een compliment zijn voor Danielle
                was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Dear mother of god, iedereen hier haalt zijn haren weg???? Wtf is dit voor generatie:P ik scheer alleen in mijn gezicht. Voor de rest heb ik bijna geen haren, evolutie guys!

Comment

Originally posted by Silk View Post
                    Dear mother of god, iedereen hier haalt zijn haren weg???? Wtf is dit voor generatie:P ik scheer alleen in mijn gezicht. Voor de rest heb ik bijna geen haren, evolutie guys!
                    X-men the new generation?

ik moet toch ook wel alles zelf onder handen nemen, behalve me hoofd, daar lijkt de zwaartekracht voor te zorgen
                    Onderaan trim ik dan weer alles, want ik zou het gewoon niet durven scheren. Geen idee hoe je daar uberhaupt aan begint op zo'n oppervlakte (balzak) zonder te bloeden
                    was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by Kevster View Post

Comment

Originally posted by Dimix View Post
                        X-men the new generation?

ik moet toch ook wel alles zelf onder handen nemen, behalve me hoofd, daar lijkt de zwaartekracht voor te zorgen
                        Onderaan trim ik dan weer alles, want ik zou het gewoon niet durven scheren. Geen idee hoe je daar uberhaupt aan begint op zo'n oppervlakte (balzak) zonder te bloeden
                        Haha, zou mooi zijn:P

Maar goed, ik heb nog nooit van een chick gehoord dat ze wilde dat ik mijn schaamhaar ging scheren..

Comment

Ik trim mn oksels, borsthaar en schaamhaar wel redelijk kort. Scheren doe ik niet meer want daar krijg ik alleen maar heel veel jeuk/irritatie/ingegroeide haren van :S

Comment

als er een vrouw op bezoek komt of ik ga zelf een avondje jagen
                            dan gaat alles kaa behalve mijn hoofd
                            anders laat ik het gewoon groeien
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                              Je vind het vreemd met dat iedereen zich scheert? En dan promoot je jezelf erna met dat je bijna geen haar hebt.. betje tegenstrijdig?

Comment

Originally posted by tve90 View Post
                                Je vind het vreemd met dat iedereen zich scheert? En dan promoot je jezelf erna met dat je bijna geen haar hebt.. betje tegenstrijdig?
                                whahaha dat komt vanzelf wel als hij wat ouder wordt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X