Aanschaf crosstrainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Yes net 70kg gedeadlift
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• He Kerels ik dacht al wat een stille gedoe hier zeg.Nog wat leuks of andere onzin te vermelden.ALS AJAX MAAR WINT !!!

Comment

• Goed topic, mooi forum.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Shit you talk, lift you must

Xxx

Jedi
          "Straight outta gym"

Comment

• Yoda.
            Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

• Rijschool amien
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• waarom bestaat dit topic eigenlijk nog
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Rijsgool gatare moker Home | Gataar.nl RijschoolGataar.nl Rijschool

Comment

• Sorry Van Wijk,
                    De crosstrainer is geluk weg.
                    Was een buitenkansje voor je een goed ding voor 100 euro.

Heeft iemand een mooie loopband te koop?
                    Ga een loopband aanschaffen.

Crosstrainer was voor het vrouwtje, maar die gebruikt hem niet zoals bijna iedereen,
                    nu ga ik het maar eens proberen met een loopband

Wie o Wie heeft wat.

Comment

• Mooi Voor je dat ie verkocht is, ik zocht geen crosstrainer meer want die gebruik ik niet

Een crostrainer is voor mietjes, en ik ben geen mietje, GEINTJEEEEEEEEEE

Ik zou zelf ook eerder op en loopband gaan trainen.
                      Je kan ook buiten hardlopen en het geld in je zak houden of eiwitjes van kopen of zo.

Hardlopen op een loopband is toch ander dan buiten.Het lopen zelf is anders maar ook het hele gebeuren erom heen maakt hardlopen buiten veel aantrekkelijker.

Loop je wl ens hard buiten?

Comment

• Nee, ik loop nooit hard buiten.
                        Ik ben meer een mooi weer mens, dan weet je wel hoe laat het is toch !!!

Ik heb natuurlijk mijn 4 trainingen per week in de sportschool en 1x worsteltraining per week.

WIl gewoon 1 a 2x per week hardlopen en denk dat een loopband me echt beter ligt.

Worstellen is ook goed voor je conditie, EN JE KRIJGT ER EEN DIKKE NEK VAN

Maar je hebt zeker geen loopband in de aanbieding voor me?

Ik snap echt niet wat een man op een crosstrainer moet doen, echt een zaaie klote beweging is het.

Originally posted by Van Wijk View Post
                        Mooi Voor je dat ie verkocht is, ik zocht geen crosstrainer meer want die gebruik ik niet

Een crostrainer is voor mietjes, en ik ben geen mietje, GEINTJEEEEEEEEEE

Ik zou zelf ook eerder op en loopband gaan trainen.
                        Je kan ook buiten hardlopen en het geld in je zak houden of eiwitjes van kopen of zo.

Hardlopen op een loopband is toch ander dan buiten.Het lopen zelf is anders maar ook het hele gebeuren erom heen maakt hardlopen buiten veel aantrekkelijker.

Loop je wl ens hard buiten?

Comment

• lol en een hardloopband is niet saai?

Comment

• KKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEL LLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Ja een hardloopband is echt een verbetering zeg .

Als je een crosstrainer niks vindt dan ga je een loopband ook niets vinden,thuis trainen is echt anders dan buiten, zeker wat betreft cardio.

Je kan ook binnen hardlopen zonder loopband , je kan dan lopen en op de zelfde plaats blijven staan.
                            Zie het al helemaal voor me met die lange nek

ALS AJAX MAAR WINT, verder maakt het niet uit.

Comment

• .... .....

....

....
                              ....

....

....

is this real life

Comment

• Originally posted by Mc Fly View Post
                                KKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEL LLLLLLLLLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Ja een hardloopband is echt een verbetering zeg .

Als je een crosstrainer niks vindt dan ga je een loopband ook niets vinden,thuis trainen is echt anders dan buiten, zeker wat betreft cardio.

Je kan ook binnen hardlopen zonder loopband , je kan dan lopen en op de zelfde plaats blijven staan.
                                Zie het al helemaal voor me met die lange nek

ALS AJAX MAAR WINT, verder maakt het niet uit.
                                ajax heeft al gespeeld idioot

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X