Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
de vraag van de topicstarter was nu juist HOE je beter kunt slapen. Tips tegen slapeloosheid dus. Snuggere JoJo
Hmmm misschien moet ik dan nog meer gaan lezen
Dan ben ik bang dat ik weinig toe te voegen heb.
Ik heb echter wel eens gehoord dat je niet voor het slapengaan moet gaan sporten daar dat je daardoor niet goed kunt slapen.
ik heb ook al enkele jaren een slaapprobleem, ik heb slaapapeneu en slaap of probeer ten minste te slapen met een c pap machiene op mijn gezicht (het masker) , slaapproblemen zijn een serieuse zaak, als je niet veel slaap hebt recupereer je minder dan normaal. Heb jaren serieus getraind maar nu door mijn slaapprobleem mag ik al blij zijn dat ik 2x de week de gym nog haal, ik ben gewoon zo moe dat ik niet meer kan gaan trainen.
Hier wordt gepraat over melatonine en cortisol , maar het probleem kan ook elders liggen en dan kan je slikken wat je wil het zal niet helpen, mijn probleem is dat mijn tong als ik slaap zich voor mijn keelgat zet en ik daadoor niet genoeg zuurstof binnen krijg waardoor ik telkens wakker schiet, dat zijn maar enkele seconden maar als dit 50-60 keer per nacht gebeurt is je volledige ritme naar de kloten en is je nachtrust verstoord.
Ik ben al een paar keer naar het slaap kliniek geweest en volgende maand moet ik terug gaan.
Mijn raad is ; laat u degelijk onderzoeken want je houd dit niet vol, je bent nog een jonge kerel maar eens je mijn leeftijd bereikt hebt vreekt zich dat op je gezondheid
Je hebt wel gelijk hoor... drank drugs snackvoer is eingelijk allemaal slecht, het beste is om alles te laten staan. Ik ga niet als een monnik leven de bier laat ik wel staan, maar daar staat weer tegenover dat ik zo af en toe een wisky drink en die jointjes dan .. wel met een beetje mate natuurlijk
Je hebt wel gelijk hoor... drank drugs snackvoer is eingelijk allemaal slecht, het beste is om alles te laten staan. Ik ga niet als een monnik leven de bier laat ik wel staan, maar daar staat weer tegenover dat ik zo af en toe een wisky drink en die jointjes dan .. wel met een beetje mate natuurlijk
Niemand zegt dat je moet leven als een monnik. Zo vroom zijn we denk ik geen een van allen hier, zelfs Punani niet. Je kunt best es een jointje of sigaretje opsteken als je dat wilt, of een biertje of een ander drankje nuttigen. Dat doe ik zelf ook (drankjes dan, peuken heb ik al bijna 2 jaar afgezworen) alleen niet op trainingsdagen.
Ga yoga-en, dan leer je een techniek waardoor je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk in slaapt valt... Sinds ik yoga val ik iedere keer binnen tien minuten in slaap (eerder lag ik regelmatig een uur te draaien) en ook als ik 's nachts wakker word slaap ik snel weer in...
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
geluk dat ik geen problemen heb, val zo in s;aap als ik in bed lig, zelfs als ik een dag geen fuck doe, heb alleen dat ik wel s'nachts 9/10x wakker wordt, das dan wel weer kut, verder slaap ik als een baby
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment