tips voor slechte slapers!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Slapen werkt bij mij altijd goed!
    Word je nog slimmer van ook

Comment

Originally posted by pokkel View Post
      Slapen werkt bij mij altijd goed!
      Word je nog slimmer van ook
      de vraag van de topicstarter was nu juist HOE je beter kunt slapen. Tips tegen slapeloosheid dus. Snuggere JoJo
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        de vraag van de topicstarter was nu juist HOE je beter kunt slapen. Tips tegen slapeloosheid dus. Snuggere JoJo
        Hmmm misschien moet ik dan nog meer gaan lezen
        Dan ben ik bang dat ik weinig toe te voegen heb.
        Ik heb echter wel eens gehoord dat je niet voor het slapengaan moet gaan sporten daar dat je daardoor niet goed kunt slapen.

greez JoJo
        Last edited by pokkel; 06-07-2008, 13:23.

Comment

Sex schijnt ook goed te zijn na het klaarkomen maak je slaaphormonen aan, ik slik zelf melatonine van sleepz werkt voor mij erg goed.

Comment

ik heb ook al enkele jaren een slaapprobleem, ik heb slaapapeneu en slaap of probeer ten minste te slapen met een c pap machiene op mijn gezicht (het masker) , slaapproblemen zijn een serieuse zaak, als je niet veel slaap hebt recupereer je minder dan normaal. Heb jaren serieus getraind maar nu door mijn slaapprobleem mag ik al blij zijn dat ik 2x de week de gym nog haal, ik ben gewoon zo moe dat ik niet meer kan gaan trainen.

Hier wordt gepraat over melatonine en cortisol , maar het probleem kan ook elders liggen en dan kan je slikken wat je wil het zal niet helpen, mijn probleem is dat mijn tong als ik slaap zich voor mijn keelgat zet en ik daadoor niet genoeg zuurstof binnen krijg waardoor ik telkens wakker schiet, dat zijn maar enkele seconden maar als dit 50-60 keer per nacht gebeurt is je volledige ritme naar de kloten en is je nachtrust verstoord.

Ik ben al een paar keer naar het slaap kliniek geweest en volgende maand moet ik terug gaan.
            Mijn raad is ; laat u degelijk onderzoeken want je houd dit niet vol, je bent nog een jonge kerel maar eens je mijn leeftijd bereikt hebt vreekt zich dat op je gezondheid

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Sex schijnt ook goed te zijn na het klaarkomen maak je slaaphormonen aan, ik slik zelf melatonine van sleepz werkt voor mij erg goed.
              Kijk daar kan ik dan wel over meepraten

Comment

thanks !!

Je hebt wel gelijk hoor... drank drugs snackvoer is eingelijk allemaal slecht, het beste is om alles te laten staan. Ik ga niet als een monnik leven de bier laat ik wel staan, maar daar staat weer tegenover dat ik zo af en toe een wisky drink en die jointjes dan .. wel met een beetje mate natuurlijk

Comment

Originally posted by Ray1986 View Post
                  thanks !!

Je hebt wel gelijk hoor... drank drugs snackvoer is eingelijk allemaal slecht, het beste is om alles te laten staan. Ik ga niet als een monnik leven de bier laat ik wel staan, maar daar staat weer tegenover dat ik zo af en toe een wisky drink en die jointjes dan .. wel met een beetje mate natuurlijk
                  Niemand zegt dat je moet leven als een monnik. Zo vroom zijn we denk ik geen een van allen hier, zelfs Punani niet. Je kunt best es een jointje of sigaretje opsteken als je dat wilt, of een biertje of een ander drankje nuttigen. Dat doe ik zelf ook (drankjes dan, peuken heb ik al bijna 2 jaar afgezworen) alleen niet op trainingsdagen.

Comment

Als ik een drankje neem wordt ik juist wakker of ik moet er gelijk een hele lading ingooien maar dat is weer net niet goed zeg maar
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                      Als ik een drankje neem wordt ik juist wakker of ik moet er gelijk een hele lading ingooien maar dat is weer net niet goed zeg maar

Comment

lekker de sauna in na je trainen
                        slaap je geweldig

Comment

Originally posted by nprins View Post
                          lekker de sauna in na je trainen
                          slaap je geweldig
                          hehe ja maar das wel vervelend als je om 10 uur sochtends traint.

Comment

Ga yoga-en, dan leer je een techniek waardoor je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk in slaapt valt... Sinds ik yoga val ik iedere keer binnen tien minuten in slaap (eerder lag ik regelmatig een uur te draaien) en ook als ik 's nachts wakker word slaap ik snel weer in...
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

dan moet iik ook maar eens op yoga gaan

Comment

geluk dat ik geen problemen heb, val zo in s;aap als ik in bed lig, zelfs als ik een dag geen fuck doe, heb alleen dat ik wel s'nachts 9/10x wakker wordt, das dan wel weer kut, verder slaap ik als een baby
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X