idd zitten er goede bij. De rest zijn hulpmiddelen.
tips voor slechte slapers!?
Collapse
X
-
Bestaan er eigenlijk mensen die door een wekker wakker worden en zich dan gewoon goed/ok voelen? (dus als je niet vanzelf wakker wordt)
Heb dat al een jaar of 15 niet meer meegemaakt eigenlijk..
Zeker de eerste 5 - 10 minuten na ontwaken ben ik mentaal volledig labiel
Comment
-
-
Originally posted by bruce View Postnee, heerlijk. veel lekkerder dan zelf wakker worden. dan ben ik loom. gewoon wekker ringggg... dan gelijk eruit. geen sekonde wachten. doen alsof ze achter je aanzitten. ben je gelijk op en top
kan er nooit uitkomen.
als ik beneden ben, moet ik eerst bijkomen van het slapen160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View Post2 buisjes GHB doet wonderen voor een goede nachtrust!
grtz.
En als je het niet gebruikt de eerste nacht kut is.
Als je het in huis heb neem je het vaker in dan je lief is.
Gebruik jij het als slaap middel fitnessfreak?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
GHB voor het slapen lijkt met net zo achterlijk als valium voor het stoppen met roken wat een maat van me doet. Van de regen in de drup...
Ik moet het niet, maar melk en anijs kan helpen. Of meer tryptofaan binnenkrijgen. St. Janskruid en valeriaan kan ook.
Comment
-
Originally posted by kees View PostMaar het probleem is dat je er snel weer naar pakt.
En als je het niet gebruikt de eerste nacht kut is.
Als je het in huis heb neem je het vaker in dan je lief is.
Gebruik jij het als slaap middel fitnessfreak?
Maar het is niet de oplossing natuurlijk!
Was meer sarcastisch bedoeld, ik ken wel wat mensen die het als slaap mutsje nemen ivm zware kuur.
Grtz.Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Ik zat 2 dagen geleden het programma Hoe?Zo! te kijken met Bart Peeters van Teleac. En daar vertelden ze dat wetenschappers hebben aangetoont dat een warme douche het beste werkt. Het schijnt namelijk zo te zijn dat je huid warmer moet zijn dan je binnenkant. Als je lichaam moe is neemt je lichaamstemperatuur af en je huidtemperatuur toe. Het gevolg is dat je slaperig word, en dat effect kun je zelf kunstmatig bereiken door warm te douchen. Je huid wordt dan warmer dan 37 graden celsius waardoor je loom en slaperig wordt. Ik heb het geprobeerd en het werkt! En het is veel goedkoper dan slaapmiddelen of supplementen in te nemen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by steentje View PostGHB voor het slapen lijkt met net zo achterlijk als valium voor het stoppen met roken wat een maat van me doet. Van de regen in de drup...
Ik moet het niet, maar melk en anijs kan helpen. Of meer tryptofaan binnenkrijgen. St. Janskruid en valeriaan kan ook.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by ice-t View Postgewoon een slaap pil innemen of stevige sex hebben val je van zelf als een blok in slaap
trouwens een BUMPJE maat... maar goed..
en je kan wel een sexpop nemen maar bijt je die in der tepel vlieg ze het raam uit.. dus ken je nog nie slapenDe waarheid kan erg hard zijn
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -