Hoe is het met je rug, al wat vooruitgang?
door mijn rug gegaan
Collapse
X
-
Originally posted by Ashley View PostHoe is het met je rug, al wat vooruitgang?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
om niet een heel nieuw topic te beginnen: ik gister deadlift op maar 140kg bij rep 7. knak. oeps.
nu vanmorgen. FOOOK. kan niks. adem word me ontnomen als ik me neit helemaal ontspan in onderrug. gelukkig diclofenac (spierverslapper) thuis, dus gelijk erin. wil je weer beginnen te trainen met goede moed. en nog alleen ook. ben zo heen gegaan. dacht: fok iedereen, ik doe het wel alleen.
ken je nagaan 140kg. zo slap word je na tijdje frikandellen eten en niks doen dan werken en internetteneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Postom niet een heel nieuw topic te beginnen: ik gister deadlift op maar 140kg bij rep 7. knak. oeps.
nu vanmorgen. FOOOK. kan niks. adem word me ontnomen als ik me neit helemaal ontspan in onderrug. gelukkig diclofenac (spierverslapper) thuis, dus gelijk erin. wil je weer beginnen te trainen met goede moed. en nog alleen ook. ben zo heen gegaan. dacht: fok iedereen, ik doe het wel alleen.
ken je nagaan 140kg. zo slap word je na tijdje frikandellen eten en niks doen dan werken en internetten
Bummer Bruce... Maar ik ben door mijn rug gegaan van het oppakken van een mes.... Hoeft dus niks met slap zijn te maken te hebben
Anyway, dik klote voor je, hoop dat je er snel weer bovenop bent!"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Rug o rug wat doe je me aan, Rugpijn. Pijn in de rug. Rugmasage. Over je rug laten lopen. Mes in je rug Me rug op. Op me rug.
Gaat weer wat beter maar trainen gaat nog niet. Gun me rug even wat meer rust.
We kunnen elkaar wel gaan masseren. Pinida jij eerst.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostRug o rug wat doe je me aan, Rugpijn. Pijn in de rug. Rugmasage. Over je rug laten lopen. Mes in je rug Me rug op. Op me rug.
Gaat weer wat beter maar trainen gaat nog niet. Gun me rug even wat meer rust.
We kunnen elkaar wel gaan masseren. Pinida jij eerst."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostHoe is het met je rug Kees?
hee ook toevallig vandaag voor het eerst miijn rug getraint. Ging wel goed.
Was al 2 weken terug de borst al zwaarder gaan trainen tot 100 kilo ging ook wel goed. wel de andere dag wat uitstraling in de benen dus het gewicht maar naar de 80 kilo max. en dat gaat goed . Dus ben al rustig met het ruggetje begonnen.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment