1e kuur.. dianabol + shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sickno View Post
    das raar .... ik weet precies dat het voor wat anders wordt gebruikt maar ik heb er geen verstand van.. ?? en als je wil weten wie ik bedoel stuur je een pm , via forum kan dat niet

en wat heb jij tegen mij?

ps: andere forum??? ik admin er zelf 1 gap
    Met het verstand wat jij hebt over het algemeen en dan nog een admin? Hoe heet de site? Ikbendomenstoer.nl?

En als je weet wat het verschil tussen dianabol en winstrol is betekent toch niet dat je er verstand van hebt.

Comment

Nex, je mag een tandje terug zetten. Wordt nu wel heel zwaar op de man gespeeld.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

werkt ie???

Nou nex zijn kuurtje werkt in ieder geval goed hahaha....

vond ik even een must om neer te zetten, hij is net een pitbull......lol

En vannacht niet reageren je moet naar bed, slapen, groeien, groeien.....

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Met het verstand wat jij hebt over het algemeen en dan nog een admin? Hoe heet de site? Ikbendomenstoer.nl?

En als je weet wat het verschil tussen dianabol en winstrol is betekent toch niet dat je er verstand van hebt.
          ik weet niet of ik hier reclame mag maken maar als je zo benieuwd ben pm ik het wel , het lijkt er naar op dat ik je kryptonite ben ofzoiets... laag vind ik het zeer zeker, bof ik even dat ik een hoog bed heb slaap lekker
          HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
            Winstrol wordt bijna nooit gestackt met d-boll man!
            Hoe kom je daarbij dan?
            Is een flinke aanslag voor je lever dus daarom een domme stack om te nemen ook al heb je de depot (injects).
            leverschade beperk je met maria distel,cranberries en liv32 een suplement wat je lever opschoond er zijn meerdere.. ik zeg niet dat het schade tgen gaat het reinigd je lever wel maar dat staat los van wat je zegt
            HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Is een misverstand dat het je lever opschoont. Wat het wel doet is de regeneratie van levercellen bevorderen waardoor het herstel van je lever korter duurt.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X