Ik ben benieuwt of er hier mensen zijn die zich schamen voor hun AS gebruik? Met schamen bedoel ik dat je toch op een manier het gevoel hebt dat je te vroeg begonnen bent met kuren. Ik stel deze vraag naar aanleiding van de logs die ik bekeken heb mbt AS gebruik, bij een aantal gevallen zou ik mezelf best schamen. Het is niet de bedoeling om de specifieke gevallen te benoemen, maar alleen in te gaan op het schaamtegevoel en de zaken die daarmee te maken hebben.
Vertel je je omgeving uit je eigen dat je bent begonnen? Vertel je het aan vrienden? Wat voor uitwerking denken jullie dat dit heeft op het imago van menig krachtsporter, interesseert dat je niet, of denk je er niet eens aan?
Ik stel deze vraag uit nieuwsgierigheid, ik verwacht serieuze antwoorden die betrekking hebben op mijn vraag.
Vertel je je omgeving uit je eigen dat je bent begonnen? Vertel je het aan vrienden? Wat voor uitwerking denken jullie dat dit heeft op het imago van menig krachtsporter, interesseert dat je niet, of denk je er niet eens aan?
Ik stel deze vraag uit nieuwsgierigheid, ik verwacht serieuze antwoorden die betrekking hebben op mijn vraag.
Comment