Test only informatie/help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by erjede View Post
    Ik wou ongeveer dezelfde kuur doen, wanneer ga je beginnen?
    Het plan is december, maar het kan ook wat later worden sinds ik nu met een probleem zit betreft m'n ac gewricht. Wil er wel volkomen in shape aan gaan beginnen dus als dat moet stel ik het wat uit.

    Originally posted by Iron Mind View Post
    Ik gebruik Wessle z'n logje maar even omdat dit een recente kuur is die is opgezet.

    Ik ben in de literatuur verschillende meningen tegenkomen over het gebruik van proviron als AI. De een zegt dat het werkt als AI tijdens je kuur en dat je dan kan switchen naar een andere AI in je PCT en de ander zegt dat dat onzin is en dat je toch een andere AI zou moeten gebruiken om je oestrogeen onder controle te houden bijv. Arimidex -.5mg/ED en evt. Letrozole als Arimidex onvoldoende zou werken.

    Dat is een beetje hetzelfde verhaal als dat de ene zegt geen carbs na 6 uur en de ander ze nog eet voor die gaat slapen. Iedereen heeft wel zijn ervaringen/mening en oordeel maar elk lichaam werkt natuurlijk anders.
    Zodoende begin ik liever met lichtere middelen en vind ik zodanig uit of ik daar genoeg aan heb voor ik aan zwaardere dingen ga beginnen.

    Je zou ook nolva kunnen pakken om gyno te voorkomen, maar als je Arimidex pakt en je oestrogeen onder controle houdt dan zal je sowieso een kleine kans hebben om een gyno te krijgen. En dan heb je nolva niet echt nodig tijdens je kuur.

    Arimidex gebruik je om geconstateerde gyno te verhelpen, die neem je niet om het te voorkomen.
    Het schijnt best een heftig goedje te zijn met aardig wat bijwerkingen. En naast de lijst van bijwerkingen heb je ook nog het risico van teveel nemen, waardoor je oestrogeen helemaal op 0 staat en dat vind het lichaam ook niet prettig. Mocht je het niet snel kunnen krijgen na constatering zou ik aanraden het in ieder geval in huis te halen.

    Proviron daarintegen voorkomt het door het aromatase enzym 'bezet' te houden (geloof ik) waardoor een andere roid zich er niet mee kan verbinden en oestrogeen zou kunnen vormen.
    Daarnaast heeft proviron nog een paar kleine andere voordelen , zo is het licht anabool, verbeterd het de potentie van je testosteron, je houd minder vocht vast; hardere look.

    Nu las ik in dit topic dat A-dex niet geadviseerd wordt, omdat het je gains zou onderdrukken, maar is dat wel zo..? Ik lees ook weer dat dat gigantisch schijnt mee te vallen..

    Stel dat de proviron inderdaad prima werkt als AI dan heb je geen arimidex, letrozole of nolva nodig in principe tijdens je kuur (behalve nolva, clomid in bijv. je PCT). Nolva gaat dan wel weer niet lekker met arimidex en letro als ik me niet vergis.

    Wessle, heb je al overwogen om naast nolva ook clomid en aromasin te gebruiken in je PCT?

    Iemand heeft mij eens verteld aromasin te gebruiken voor een shoot. Minder oestrogeen-> minder vocht.
    Heel aromasin heb ik voor nakuur nooit overwogen. Degene die me het vertelde zei ook dat waar hij het ook halen wou mensen hem er voor waarschuwde en het niet mee wilden geven, hij heeft er uiteindelijk best veel moeite voor moeten doen.
    Heb er verder niet naar gekeken maar gezien al die waarschuwingen denk ik dat het wat te heftig is voor de kuur die ik ga doen. En dan komt het ook weer omhoog dat ik liever kijk of de 'lichtere middelen' voor mij hun werk doen.
    Ook om die reden twijfel ik ook over hcg, en geen clomid, stuk meer bijwerkingen dan nolva. En met nolva zal het prima te doen zijn.


    Ikzelf ben me momenteel aan het inlezen in SERMs, AIs gedurende een kuur en als PCT, dus vandaar dat ik in dit topic reageer, zeker omdat je topic vrij recent is.

    Alles onder het mom van voorkomen is beter dan het genezen van gyno, water retentie en ook al heb je deze sides niet, dat wil niet zeggen dat je oestrogeen levels door het dak gaan en dat wil je eigenlijk ook niet hebben, omdat je te hoge oestrogeen levels wilt vermijden, net al dat je te lage oestrogeen levels wilt vermijden.
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

    Comment


    • Hmm oke, naja het schijnt niet heel vreemd te zijn om arimidex of aromasin te laten lopen naast je cycle om je oestrogeen binnen de normaal range te houden en om zaken als gyno te voorkomen. (hCG laat je daar weer naast lopen). Maar misschien is dat meer van belang als je je test hoger zet op bijv. 500mg/week. Je T-bol en proviron aromatiseren namelijk niet..

      clomid en nolva wordt toch aangeraden om in die combinatie te gebruiken in je PCT, omdat ze toch net wat verschillende dingen doen. Als je clomid niet te hoog inzet schijnt het qua bijwerkingen erg mee te vallen en start je systeem toch via 2 net wat andere paden op. Evt. een AI er dan nog bij zoals aromasin zoals gedurende je cycle.

      Ik zet hier enkel neer wat ik tot nu toe gevonden heb in de literatuur en aanbevelingen, je moet natuurlijk zelf weten hoe of wat en je hebt nog genoeg tijd om je verder in te lezen in bepaalde dingen, aangezien je eerst overwoog om met een test only te beginnen en nu heb je meerdere middelen in je eerste kuur zitten. Niet dat dat slecht is hoor , maar enkel om aan te geven dat je opzet nog niet definitief is of wel?
      "Straight outta gym"

      Comment


      • Moet dit topic maar eens aandachtig gaan volgen, chille info heren
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

        Comment


        • Arimidex mee laten lopen doen zoveel.

          Comment


          • Originally posted by Iron Mind View Post
            Hmm oke, naja het schijnt niet heel vreemd te zijn om arimidex of aromasin te laten lopen naast je cycle om je oestrogeen binnen de normaal range te houden en om zaken als gyno te voorkomen. (hCG laat je daar weer naast lopen). Maar misschien is dat meer van belang als je je test hoger zet op bijv. 500mg/week. Je T-bol en proviron aromatiseren namelijk niet..

            clomid en nolva wordt toch aangeraden om in die combinatie te gebruiken in je PCT, omdat ze toch net wat verschillende dingen doen. Als je clomid niet te hoog inzet schijnt het qua bijwerkingen erg mee te vallen en start je systeem toch via 2 net wat andere paden op. Evt. een AI er dan nog bij zoals aromasin zoals gedurende je cycle.

            Ik zet hier enkel neer wat ik tot nu toe gevonden heb in de literatuur en aanbevelingen, je moet natuurlijk zelf weten hoe of wat en je hebt nog genoeg tijd om je verder in te lezen in bepaalde dingen, aangezien je eerst overwoog om met een test only te beginnen en nu heb je meerdere middelen in je eerste kuur zitten. Niet dat dat slecht is hoor , maar enkel om aan te geven dat je opzet nog niet definitief is of wel?
            Dan zou mijn voorkeur eerder uitgaan naar arimidex, sinds dat iets meer voordelen heeft als aromasin. En aromasin ook wat sterker je oestrogeen drukt. Maar dan alsnog, is het een zwaar middel. En zou ik het alleen gebruiken bij tekenen van, in lage dosis. En experimenteren hoe het aanslaat. Bijvoorbeeld 2x per week 10mg , weekje niet. Mochten er nog steeds tekenen zijn van hoge oestrogeen levels dosis verhogen. Weer aankijken, aantal dagen van inname verhogen enz enz.

            Het lijkt me niet echt een middel wat je er gewoon zo even naast laat lopen als proviron bijvoorbeeld.

            Die combinatie van nolva/clomid zal ik eens wat over lezen, of misschien heb jij ergens een interessant stuk? Hoewel ik er wel zoiets over heb van; onnodige dingen beter mijden. Al die dingen zijn al genoeg troep wat je in je lichaam propt.

            Opzet is overigens in zo verre definitief dat ik weet dat er verder niks bij komt haha tren/dianabol/deca en dergelijke blijf ik voorlopig van af. Proviron had ik al veel over gelezen voor ik dit topic opende en dat kwam me wel goed over. Vervolgens werd het hier aangeraden dus dat was alleen maar extra bevestiging. Vandaar dat ik die er sowieso bij houd.
            De t-boll werd aangeprijsd als een leuke kickstarter met weinig nadelen, dusja.. waarom ook niet?

            Alleen die hcg heb ik m'n twijfels over, ik zie dat eigenlijk alleen maar verschijnen in grote langere kuren. En ben ooit eens een artikel tegen gekomen dat het je zaad (tijdelijk) aantast. Wat me geen heel prettig idee lijikt. Knul ook al een bericht gestuurd, en die bevestigde wel voor me dat het niet nodig is voor de kuur die ik neem.

            Maar als ik hier zo de recente topics er over zie verschijnen heeft het ook wel weer at nuttigs.. vandaar dat ik een beetje aan het twijfelen ben. Maar zoals die nu staat is die vrijwel zeker op de hcg na.

            Originally posted by FitnessBoer View Post
            Moet dit topic maar eens aandachtig gaan volgen, chille info heren
            Er staat echt behoorlijk wat aan informatie in dit topic, ben ook zeker blij dat ik 'm heb geopend
            Broomstick_bodybuilding op insta
            F#CK heavy weights

            Comment


            • Die 10mg moet overigens 0,5 mg zijn. Geen idee waarom ik 10 typ
              Broomstick_bodybuilding op insta
              F#CK heavy weights

              Comment


              • Wou al wat posten maar gelukkig niet te lazy de laatste page te openen haha,

                Comment


                • De wijze woorden van de AAS Guru zullen nooit ongewaardeerd gaan!
                  Broomstick_bodybuilding op insta
                  F#CK heavy weights

                  Comment


                  • Originally posted by Wessle View Post
                    Dan zou mijn voorkeur eerder uitgaan naar arimidex, sinds dat iets meer voordelen heeft als aromasin. En aromasin ook wat sterker je oestrogeen drukt. Maar dan alsnog, is het een zwaar middel. En zou ik het alleen gebruiken bij tekenen van, in lage dosis. En experimenteren hoe het aanslaat. Bijvoorbeeld 2x per week 10mg , weekje niet. Mochten er nog steeds tekenen zijn van hoge oestrogeen levels dosis verhogen. Weer aankijken, aantal dagen van inname verhogen enz enz.

                    Maar dat is mijn hele punt dus, omdat je geen tekenen hebt wil niet zeggen dat je oestrogeen levels niet door het dak gaan, maar goed je zal nooit weten of je qua oestrogeen levels lekker zit als je geen bloed laat prikken tijdens je kuur na het gebruik van een AI oid.

                    Het lijkt me niet echt een middel wat je er gewoon zo even naast laat lopen als proviron bijvoorbeeld.

                    Dat wordt dus wel gedaan op een forum waar ik aan het lezen ben daar wordt standaard aangeraden om hCG en AI te gebruiken vanaf dag 1 van je kuur; bloed laten prikken (speciaal voor E2) na een x aantal weken om te kijken of je je dosis van de AI moet verhogen of niet.

                    Die combinatie van nolva/clomid zal ik eens wat over lezen, of misschien heb jij ergens een interessant stuk? Hoewel ik er wel zoiets over heb van; onnodige dingen beter mijden. Al die dingen zijn al genoeg troep wat je in je lichaam propt.

                    Onnodig schijnt het niet te zijn, want je kan beter 2 middelen gebruiken op een lagere dosis dan bijv. 1 middel op een hogere dosis. Maar ik snap je punt.

                    Opzet is overigens in zo verre definitief dat ik weet dat er verder niks bij komt haha tren/dianabol/deca en dergelijke blijf ik voorlopig van af. Proviron had ik al veel over gelezen voor ik dit topic opende en dat kwam me wel goed over. Vervolgens werd het hier aangeraden dus dat was alleen maar extra bevestiging. Vandaar dat ik die er sowieso bij houd.
                    De t-boll werd aangeprijsd als een leuke kickstarter met weinig nadelen, dusja.. waarom ook niet?

                    Ja, klopt. Dat of je direct met een kickstarter wil beginnen met je natuurlijk zelf weten. Je kan ook zo denken, waarschijnlijk zul je nog wel vaker gaan kuren, je hebt nog genoeg tijd om andere middelen te gaan gebruiken in de toekomst.

                    Alleen die hcg heb ik m'n twijfels over, ik zie dat eigenlijk alleen maar verschijnen in grote langere kuren. En ben ooit eens een artikel tegen gekomen dat het je zaad (tijdelijk) aantast. Wat me geen heel prettig idee lijikt. Knul ook al een bericht gestuurd, en die bevestigde wel voor me dat het niet nodig is voor de kuur die ik neem.

                    Maar als ik hier zo de recente topics er over zie verschijnen heeft het ook wel weer at nuttigs.. vandaar dat ik een beetje aan het twijfelen ben. Maar zoals die nu staat is die vrijwel zeker op de hcg na.



                    Er staat echt behoorlijk wat aan informatie in dit topic, ben ook zeker blij dat ik 'm heb geopend
                    En wat betreft hCG; ikzelf zou niet graag met super gekrompen ballen rondlopen tijdens me kuur of wat dan ook..

                    Ikzelf heb ook geen ervaring met al het bovenstaande, maar ik deel enkel m'n beperkte kennis die ik tot nu heb opgedaan wat betreft AAS en andere ondersteunende middelen.
                    Last edited by Iron Mind; 14-08-2013, 16:18.
                    "Straight outta gym"

                    Comment


                    • @iron , de een zijn ballen reageren er anders op als de ander

                      Comment


                      • Originally posted by Iron Mind View Post

                        Hier heb je wat boeiende punten IM

                        Maar dat is mijn hele punt dus, omdat je geen tekenen hebt wil niet zeggen dat je oestrogeen levels niet door het dak gaan, maar goed je zal nooit weten of je qua oestrogeen levels lekker zit als je geen bloed laat prikken tijdens je kuur na het gebruik van een AI oid.

                        Je zal hoe dan ook je hele hormoonhuishouding door de war schoppen, of het nou met clomid is of hcg test noem maar op.. elk middel heeft wel z'n acties/reacties. Hier kom ik straks even op terug.

                        Om die reden lijkt proviron mij dus de juiste toevoeging, proviron voorkomt dat een andere roid zich verbind met aromatase, wat aromatisering voorkomt. Right? Dan heb je toch ook geëleveerde oestrogeen levels en zodoende geen nood voor andere AI's? Begrijp ik het soms verkeerd?

                        Hetgeen aan oestrogeen eigenlijk standaard al in je lichaam aanwezig (+wat je er misschien bij ontwikkeld door kuren ) is bind zich aan de receptoren als er geen testosteron meer in het lichaam is en word zodoende actief, daarom gebruik je in je pct oestrogeendrukkers.. right?

                        Daarom begrijp ik de toevoeging van een AI tijdens de cycle nog niet.
                        Gezien er gewoon test is wat zich kan binden..Maar het kan ook zijn dat ik iets misschien niet goed begrijp..?

                        Dat wordt dus wel gedaan op een forum waar ik aan het lezen ben daar wordt standaard aangeraden om hCG en AI te gebruiken vanaf dag 1 van je kuur; bloed laten prikken (speciaal voor E2) na een x aantal weken om te kijken of je je dosis van de AI moet verhogen of niet.

                        En hier kom ik er dus even op terug vanwege het bloed prikken. Ik ben sowieso van plan mijn dokter in te lichten voor ik er aan begin, in de hoop dat hij mee wilt werken. Mijn dokter is de moeilijkste niet dus ik acht wel een kleine kans dat hij alles in de gaten wilt houden.
                        Zou ik graag hebben voor wat wijsheid natuurlijk maar vooral dat je weet er allemaal gaande is omdat je eigenlijk je lichaam/hormonen zelf door de war schopt.
                        Wilt mijn dokter er niet in mee, begrijp ik dat wel en is er vast een andere die dat wel zou willen doen.


                        Onnodig schijnt het niet te zijn, want je kan beter 2 middelen gebruiken op een lagere dosis dan bijv. 1 middel op een hogere dosis. Maar ik snap je punt.

                        Na wat lezen begrijp ik de combinatie van nolva en clomid wat beter.
                        Nolva houd als proviron de receptoren bezet, clomid stimuleert de aanmaak van test. Waardoor uiteindelijk test zich weer hecht aan de receptoren in plaats van oestrogeen, en zodoende oestrogeen inactief blijft.

                        Toch lees je vaak zat dat mensen alleen met nolva nakuren, is dat soms voldoende voor kleinere kuren? Zijn hun niet geinformeerd oid?

                        Ja, klopt. Dat of je direct met een kickstarter wil beginnen met je natuurlijk zelf weten. Je kan ook zo denken, waarschijnlijk zul je nog wel vaker gaan kuren, je hebt nog genoeg tijd om andere middelen te gaan gebruiken in de toekomst.

                        Hier heb je volkomen gelijk. En ik zal ook toegeven dat ik me wel wat heb mee laten slepen in alle postitieve effecten van verschillende middelen .Nieuw=interessant natuurlijk. Maar inderdaad, waar het idee was eerst rustig te kijken hoe ik op dingen reageer en later dingen toe te voegen zodat ik weet hoe ik waar op reageer is een beetje verdwaald in enthousiasme. Heb inderdaad alle tijd dus alles even herzien is geen slecht idee.

                        En wat betreft hCG; ikzelf zou niet graag met super gekrompen ballen rondlopen tijdens me kuur of wat dan ook..

                        Ik ook niet, maar heb liever tijdelijk gekrompen ballen als ik dat ik per ongeluk iemand zwanger maak en een kind op de wereld zet wat niet helemaal in orde is vanwege m'n vervomde zaadcellen. Over hcg heb ik me ook nog niet echt ingelezen. Kwam dit gewoon kort in een klein artikel tegen wat ik vluchtig had doorgenomen. En m'n oud trainingsmaat (de kurende) bracht dat ook al omhoog toen ik er over begon.

                        Weet dus niet bij welke dosering dit optreed of dat het daadwerkelijk gebeurd. Maar ik zou meer kunnen leven met wat kleinere ballen als met een kind met een handicap.


                        Ikzelf heb ook geen ervaring met al het bovenstaande, maar ik deel enkel m'n beperkte kennis die ik tot nu heb opgedaan wat betreft AAS en andere ondersteunende middelen.

                        En daar dank ik je ook voor, word er zelf ook alleen maar wijzer van uiteindelijk

                        Ik moet hier nog 5 tekens invoeren anders mag ik niet versturen.

                        Broomstick_bodybuilding op insta
                        F#CK heavy weights

                        Comment


                        • *Bump voor IM
                          Broomstick_bodybuilding op insta
                          F#CK heavy weights

                          Comment


                          • Om die reden lijkt proviron mij dus de juiste toevoeging, proviron voorkomt dat een andere roid zich verbind met aromatase, wat aromatisering voorkomt. Right? Dan heb je toch ook geëleveerde oestrogeen levels en zodoende geen nood voor andere AI's? Begrijp ik het soms verkeerd?

                            Klopt, dat is wat gezegd wordt, echter zijn er net zoveel mensen die beweren dat dat onzin is als dat er mensen zijn die beweren dat proviron daadwerkelijk als AI kan fungeren. Stel dat we aannemen dat het inderdaad fungeert als AI dan zou je inderdaad geen AI te hoeven gebruiken tijdens je kuur. Ik heb zelf geen praktijk ervaring hier mee, maar ik wilde je enkel waarschuwen dat je je dus niet blind dient te staren op dat gegeven dat proviron als AI fungeert, omdat er zoveel ophef over is.

                            Hetgeen aan oestrogeen eigenlijk standaard al in je lichaam aanwezig (+wat je er misschien bij ontwikkeld door kuren ) is bind zich aan de receptoren als er geen testosteron meer in het lichaam is en word zodoende actief, daarom gebruik je in je pct oestrogeendrukkers.. right?

                            Daarom begrijp ik de toevoeging van een AI tijdens de cycle nog niet.
                            Gezien er gewoon test is wat zich kan binden..Maar het kan ook zijn dat ik iets misschien niet goed begrijp..?

                            (Oestrogeen heeft ook andere receptoren in je lichaam dan testosteron, aangezien het verschillende hormonen zijn met beide verschillende functies)
                            Als jij exogeen test injecteert aromatiseert dat, waardoor je oestrogeen levels stijgen tot boven je eigen natuurlijke waardes en dat kan allerlei gevolgen hebben natuurlijk. Gevolgen die je wilt vermijden net zoals te lage oestrogeen levels, aangezien dat je gains drukt, maar problemen als een verminderd libido zijn ook zeker mogelijk met te hoge oestrogeen levels om maar even wat te noemen. Een AI tijdens je kuur gebruiken voorkomt dus dat oestrogeen levels bizar sterk kunnen stijgen, doordat je aromatase enzymen blokkeert, waardoor je waarschijnlijk je oestrogeen levels beter in de buurt van de normaal waardes kunt handhaven en dat is prettig, want dan heb je ook minder water retentie en minder kans op een gyno!

                            En hier kom ik er dus even op terug vanwege het bloed prikken. Ik ben sowieso van plan mijn dokter in te lichten voor ik er aan begin, in de hoop dat hij mee wilt werken. Mijn dokter is de moeilijkste niet dus ik acht wel een kleine kans dat hij alles in de gaten wilt houden.
                            Zou ik graag hebben voor wat wijsheid natuurlijk maar vooral dat je weet er allemaal gaande is omdat je eigenlijk je lichaam/hormonen zelf door de war schopt.
                            Wilt mijn dokter er niet in mee, begrijp ik dat wel en is er vast een andere die dat wel zou willen doen.

                            Ikzelf zou je dokter gewoon niet inlichten en ergens particulier bloed laten prikken. Grote kans dat je dokter niet mee wilt werken. Plus veel artsen hebben weinig verstand van hormoonhuishouding wat betreft AAS, er zijn waarschijnlijk uitzonderingen zoals endocrinologen etc, aangezien zij zijn gespecialiseerd in hormoonhuishouding. Ik beweer niet dat de artsen onbekwaam zijn, maar hun specialisatie ligt vaak gewoon anders.

                            Na wat lezen begrijp ik de combinatie van nolva en clomid wat beter.
                            Nolva houd als proviron de receptoren bezet, clomid stimuleert de aanmaak van test. Waardoor uiteindelijk test zich weer hecht aan de receptoren in plaats van oestrogeen, en zodoende oestrogeen inactief blijft.

                            Toch lees je vaak zat dat mensen alleen met nolva nakuren, is dat soms voldoende voor kleinere kuren? Zijn hun niet geinformeerd oid?

                            Ik vermoed dat men vaak enkel nolva neemt, omdat men bang is voor de bijwerkingen van clomid (visuele problemen; dit treedt vrijwel enkel op bij bizar hoge doseringen en die gebruik je toch niet in je PCT) en omdat je meer nodig zou moeten hebben om je test productie op gang te krijgen, maar als je je wat verder inleest kom je er al gauw achter dat het beide SERMs zijn, echter hebben beide een net wat andere functie in je PCT en dat is gunstig.

                            Hier heb je volkomen gelijk. En ik zal ook toegeven dat ik me wel wat heb mee laten slepen in alle postitieve effecten van verschillende middelen [IMG]file:///C:\Users\Sven\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\c lip_image001.gif[/IMG].Nieuw=interessant natuurlijk. Maar inderdaad, waar het idee was eerst rustig te kijken hoe ik op dingen reageer en later dingen toe te voegen zodat ik weet hoe ik waar op reageer is een beetje verdwaald in enthousiasme. Heb inderdaad alle tijd dus alles even herzien is geen slecht idee.


                            Precies, ik snap je enthousiasme volkomen, er gaat tenslotte een wereld voor je open wat betreft prestatie bevorderende middelen. Zeker als je middelen begint te begrijpen en waardoor je dus betere, krachtigere, efficientere stacks kunt opstellen etc. Dat is natuurlijk uitermate interessant en vruchtbaar voor toekomstig kuurgebruik, maar besef ook dat elk lichaam anders is. Misschien ga jij op een test only 500mg/EW wel vele malen harder dan minder test EW + 1-2 orals. Wie zal het zeggen? Ik kan het antwoord je niet geven in ieder geval. Waarom niet eerst rustig kijken wat je allemaal kan en meemaakt op enkel test. Stel dat jij 500mg/EW injecteert, weet je hoeveel meer test dat in je systeem is dan normaal? Fucking hell, daar ga jij al goed op groeien lijkt mij. Denk je ook niet?

                            Ik ook niet, maar heb liever tijdelijk gekrompen ballen als ik dat ik per ongeluk iemand zwanger maak en een kind op de wereld zet wat niet helemaal in orde is vanwege m'n vervomde zaadcellen. Over hcg heb ik me ook nog niet echt ingelezen. Kwam dit gewoon kort in een klein artikel tegen wat ik vluchtig had doorgenomen. En m'n oud trainingsmaat (de kurende) bracht dat ook al omhoog toen ik er over begon.

                            Weet dus niet bij welke dosering dit optreed of dat het daadwerkelijk gebeurd. Maar ik zou meer kunnen leven met wat kleinere ballen als met een kind met een handicap.

                            Wat betreft "vervormd" zaad, als er daadwerkelijk sprake is van DNA schade tijdens je kuur door hCG, waardoor je “gehandicapte” kinderen zou kunnen krijgen of iets dergelijks dan zou ik inderdaad rustig aan doen met hCG, maarja. Hoe groot is de kans dat jij vader wordt tijdens je kuur momenteel? Weet je wel niet hoeveel nieuwe zaadcellen jij per dag produceert? Plus hCG gebruik tijdens je kuur zou je systeem sneller kunnen laten opstarten, waardoor je je gains beter kunt gaan behouden en dat is iets wat je sowieso wil toch?

                            Ik weet niet hoe je verder leeft, maar m’n huidige visie op AAS en andere middelen is dat er natuurlijk bijwerkingen zijn, maar ik vermoed dat roken, alcohol misbruik (ja, mensen van m’n leeftijd drinken evenveel alcohol in 1 maand als ik in 1 jaar) en andere drugs meer schade veroorzaken aan potentieel nageslacht dan “verantwoord” gebruik van AAS.

                            __________________________________________________ _____________________________________
                            Goed, ik heb hier niet allemaal studies voor, nog bezit ik de ervaringen wat betreft kuren, maar dit is wat ik vind en hoe ik bepaalde zaken zie momenteel omtrent het gebruik van AAS als potentieel beginner. Ik heb niet de intentie om betweterig over te komen in welke vorm dan ook, ik heb de intentie om m'n visie te delen en m'n kennis te delen op dit gebied. Ik meld het maar alvast, voordat ik bestempeld wordt als moraal ridder of wat dan ook.

                            Zwart = Wessle
                            Rood = IM
                            Last edited by Iron Mind; 15-08-2013, 14:05.
                            "Straight outta gym"

                            Comment


                            • Damn im he bent lekker bezig.

                              Comment


                              • Dan wil ik er verder nog wel even bijvoegen dat de andere forum members natuurlijk prima geholpen hebben om een eerste kuuropzet voor Wes te maken.

                                Een opzet die me ook prima lijkt als eerste kuur voor eenieder, maar dan met hier en daar van aanpassingen, maar dat hangt van je eigen visie af omtrent andere middelen als AIs, SERMs en hCG.

                                Het zal natuurlijk ook van je doel afhangen, een potentieel wedstrijd atleet zal met zwaardere middelen beginnen waarschijnlijk dan iemand die het enkel voor zichzelf zal doen.

                                Wat dan meer wijsheid is weet ik natuurlijk niet..
                                "Straight outta gym"

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X