Kijktip 3 maart: Filemon aan de anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Method View Post
    Heb het ook gezien bij dwdd. Ben geen aas kenner maar had er toch wel wat meer van verwacht en heb inderdaad ook het idee dat dit zonder aas ook wel haalbaar was (en iets meer tijd). Waarom aas nemen als je er niet mee boven je natuurlijke mogelijkheden uitkomt? En zei hij nou dat ie 15 eieren per dag at? Is dat niet wat overdreven met zijn postuur? En dat kan toch gevarieerder?
    -Omdat het sneller gaat
    -Omdat de meeste weten dat ze toch wel gaan kuren, dus waarom eerst bijvoorbeeld 6 jaar natty trainen als je voeding en training ook al binnen 2-3 jaar in orde zijn en je weet waar je goed op reageert?
    -Omdat de de meeste een doel hebben wat naturel niet te bereiken valt

Dit is dan niet van toepassing op Filemon, maar gaat meer over de motieven van andere AAS gebruikers over: Waarom al gaan kuren wanneer je je natuurlijke max nog niet bereikt hebt?

Comment

Originally posted by zapdis View Post
      -Omdat het sneller gaat
      -Omdat de meeste weten dat ze toch wel gaan kuren, dus waarom eerst bijvoorbeeld 6 jaar natty trainen als je voeding en training ook al binnen 2-3 jaar in orde zijn en je weet waar je goed op reageert?
      -Omdat de de meeste een doel hebben wat naturel niet te bereiken valt

Dit is dan niet van toepassing op Filemon, maar gaat meer over de motieven van andere AAS gebruikers over: Waarom al gaan kuren wanneer je je natuurlijke max nog niet bereikt hebt?
      Nee inderdaad, mijn opmerking was ook van toepassing op Filemon. En zoals je zegt ''Omdat de meeste een doel hebben wat naturel niet te bereiken valt''>> dit doel gaat Filemon niet halen aangezien hij nog 5 weken doorgaat voor zover ik me uit het interview herinner. Tja hij heeft nu waarschijnlijk wel sneller het punt bereikt waar hij nu is...

Comment

Heb het ook gezien. Ben ook geen aas-deskundige maar het viel mij ook een beetje tegen. Het was me ook niet duidelijk hoelang hij gebruikt had.

Baal er vooral van dat ik nu niet met Rain mag slootjespringen.

Comment

Had wel meer verwacht ervan
          of ligt dat aan mij ???
          Last edited by tommix; 26-02-2016, 23:12.

Comment

ligt aan jou.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

ben benieuwd wat hij nou gebruikt heeft.

Comment

denk beetje test 125mg - 250 mg. , volgens hem blijft het na je laatste injectie nog 4 weken doorwerken haha...

Comment

wel grappig hij begint echt te shinen als hij zijn gains mag laten zien

Comment

Originally posted by emielos View Post
                    http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/353667
                    Vanaf 18:40 is het stukje over filemon bij dwdd over zijn metamorfose

hij zegt daar 7% vet te hebben. Nou als dat 7% is zit ik zelf op 2-3 nu. Weet niet welke idioot hem heeft gemeten maar kan nooit goed zijn.
                    Waarschijnlijk met zo'n electronisch geval. En dan heeft hij het over 4%. Hij heeft duidelijk geen flauw benul van hoe 4% er werkelijk uit ziet.

He he he ... Die opmerking van Matthijs van Nieuwkerk: "Je bent al 36, dan hoeft het niet meer."

Ok, hij is die zwemband om zijn middel kwijt maar dat is echt geen 7%. Wat hij nu heeft bereikt kan vrij makkelijk bereikt worden zonder anabolen. Ik ben benieuwd naar zijn schema en voeding. Ik vermoed dat het zo'n doorsnee sportschool split is zoals gewoonlijk.
                    Last edited by inferno_0666; 02-03-2016, 10:08.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Waarschijnlijk met zo'n electronisch geval. En dan heeft hij het over 4%. Hij heeft duidelijk geen flauw benul van hoe 4% er werkelijk uit ziet.

He he he ... Die opmerking van Matthijs van Nieuwkerk: "Je bent al 36, dan hoeft het niet meer."

Ok, hij is die zwemband om zijn middel kwijt maar dat is echt geen 7%. Wat hij nu heeft bereikt kan vrij makkelijk bereikt worden zonder anabolen. Ik ben benieuwd naar zijn schema en voeding. Ik vermoed dat het zo'n doorsnee sportschool split is zoals gewoonlijk.
                      Was het maar een doorsnee split schema.
                      Dat zou icm anabolen niet eens zo erg zijn.
                      Ik zie in filmpjes vooral cardio oefeningen en squatten in de smithmachine.
                      Squatten in de Smith is volgens de meesten al een doodzonde, maar squatten in de Smith zonder gewicht is helemaal lachwekkend.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                        Squatten in de Smith is volgens de meesten al een doodzonde, maar squatten in de Smith zonder gewicht is helemaal lachwekkend.
                        En waar zijn deze filmpjes te bewonderen?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Ben benieuwd hoe hij gaint en of dit de sport nog meer verneukt qua visie van de onwetende of dat zij eens een andere kijk te zien gaan krijgen via de media dan de standaard vooroordelen over eenieder die wat gespierder is dan gemiddeld.
                          "Straight outta gym"

Comment

Linkje: Filemon Staat Strak - BNNin

Linkje : http://www.npo.nl/filemon-staat-strak/BNN_101378069
                            Last edited by rain; 02-03-2016, 11:03.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                              Ben benieuwd hoe hij gaint en of dit de sport nog meer verneukt qua visie van de onwetende of dat zij eens een andere kijk te zien gaan krijgen via de media dan de standaard vooroordelen over eenieder die wat gespierder is dan gemiddeld.
                              Leuk voor de kijkcijfers toch.
                              Het grote probleem lijkt mij dat een begeleider die verstand heeft van kuren, dit niet openlijk op tv doet.
                              Dus dan krijg je een Radmilo'achtige coach, die vooral veel aan cardio laat doen en minder aan spieropbouw.
                              Filemon begon met een buikje waar hij vanaf wilde.

Uiteraard kan dat ook tijdens een kuur, maar het had idealer geweest als hij eerst zou cutten naar een lager vetpercentage en dan pas ging kuren.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                                je hebt helemaal gelijk Rain. Zag de stukjes ook voorbij komen. Trainingen bestaan meer uit een soort van bootcamp oefeningen. En squat in de Smith zonder gewicht indd Rofl.

Maar geeft wel weer een indruk over sommige pt'ers. Die kerel die hem begeleid doet ook heel veel BN'ers. Maar dit is weer het bewijs dat je weinig kennis van zaken nodig bent om BN'ers te trainen en zo gigantisch veel geld binnen te harken.

zoals die 2 foto's die worden getoond. Zou mij als pt'er echt achter de oren krabben als ik zo'n resultaat weet te boeken met een client die ook nog AAS gebruikt. Dan ben je echt niet goed bezig geweest
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X