ik neem multivitamines en groente eet ik ook. ach joh snuff jij was de gene die vroeg wat verschil was tussen sust en supersust? hahaha loser. Verhaal wat duidelijker? dinsdag griep, energieloos, vrijdag wezen trainen helemaal geen kracht, kon maar net 3x130kg benchen. 3kilo verloren in 3dagen etc etc.
Test E + Deca + Napo + Tren E
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by blocktoblock View Postik neem multivitamines en groente eet ik ook. ach joh snuff jij was de gene die vroeg wat verschil was tussen sust en supersust? hahaha loser. Verhaal wat duidelijker? dinsdag griep, energieloos, vrijdag wezen trainen helemaal geen kracht, kon maar net 3x130kg benchen. 3kilo verloren in 3dagen etc etc.
Wat ik graag wilde weten is of het nog andere bijwerkingen met zich mee bracht.
En dat doet het. Supersust kan pijnlijker aanvoelen na injecteren.
En dat is wat ik wilde weten.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postik neem multivitamines en groente eet ik ook. ach joh snuff jij was de gene die vroeg wat verschil was tussen sust en supersust? hahaha loser. Verhaal wat duidelijker? dinsdag griep, energieloos, vrijdag wezen trainen helemaal geen kracht, kon maar net 3x130kg benchen. 3kilo verloren in 3dagen etc etc.
Kuren sinds Juni vorig jaar met Tren, en geen HCG gebruiken of jezelf beschermen.
Oeps
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postvoor meer vrije test wat anders...
Ik ken er namelijk vier.
Lees dit maar eens eventjes, want lezen en research doen is niet echt je sterkste kant.
Proviron heeft vier verschillende toepassingen in de bodybuildingwereld. Een eerste toepassing is het resultaat van haar structuur. Het is 5-alfa gereduceerd en niet in staat om oestrogeen te vormen, maar toch heeft het een veel hogere affiniteit voor het aromatase enzym (het enzym dat testosteron naar oestrogeen converteert) dan testosteron. Dat betekent dat wanneer het samen met testosteron (of een andere aromatiseerbare steroïde) wordt toegediend, het voorkomt dat er oestrogeen opgebouwd wordt in het lichaam, omdat het vrij krachtig bindt aan het aromatase enzym, waardoor het verhindert dat andere steroïden met dit enzym kunnen interageren en oestrogeen vormen. Mesterolon gebruik heeft dus een zeker voordeel omdat het oestrogene bijwerkingen en waterretentie kan verminderen welke optreden bij andere steroïden, en als zodanig kan het helpen om vet- en watervrije spiermassa te winnen. Er is ook gesuggereerd dat het mogelijk de oestrogeenreceptor kan 'downgraden' waardoor het dubbel zo effectief wordt in het verminderen van circulerend oestrogeen.
De tweede toepassing is het vergroten van de potentie van testosteron.
Testosteron is bij normale fysiologische waarden grotendeels inactief in het lichaam. Ongeveer 97 of 98 procent van het testosteron in het lichaam is gebonden aan geslachtshormoon bindend globuline (SHBG) en albumine, twee eiwitten. In een dusdanige vorm is testosteron grotendeels inactief. Maar zoals bij het aromatase enzym, heeft DHT een hogere affiniteit voor deze eiwitten dan testosteron, dus als beiden gelijktijdig worden toegediend zal de mesterolon zich hechten aan SHBG en albumine, waardoor grotere hoeveelheden vrije testosteron overblijven voor het mediëren van anabole activiteiten zoals de eiwitsynthese. Op deze manier zou het dus ook kunnen helpen bij het winnen van spiermassa. Het maakt Proviron als steroïde anderzijds ook inactief, aangezien het dan niet meer beschikbaar is voor de androgeenreceptor.
Ten derde wordt mesterolon ook toegevoegd in de pre-contest fase om de hardheid en dichtheid van de spieren te verbeteren. Waarschijnlijk vanwege de daling van de circulerende oestrogenen, misschien te wijten aan de downregulering van de oestrogeenreceptor in spierweefsel, vermindert het de totale hoeveelheid waterretentie in het lichaam. Dit geeft de gebruiker een veel slankere look, en het visuele effect van "hardere" spieren met meer 'cuts' en strepen. Proviron wordt door veel bodybuilders vaak gebruikt als een 'last-minute' geheim hulpmiddel en zowel acteurs als modellen hebben het keer op keer gebruikt om elke dag in topvorm te verschijnen wanneer het nodig is. Net als een andere gemethyleerde DHT verbinding,drostanolon, is mesterolone bijzonder krachtig in het bereiken van dit effect.
Tenslotte wordt Proviron ook gebruikt tijdens een kuur met bepaalde hormonen zoals nandrolon, waarbij er een duidelijk gebrek is aan androgene kenmerken, of misschien met 5-alfa gereduceerde hormonen die niet dezelfde affiniteiten hebben die DHT heeft. Dergelijke stoffen, in het bijzonder trenbolon en nandrolone, zijn bekend om het verminderen van het libido. DHT speelt in dit proces een belangrijke rol en wordt daarom toegediend in combinatie met dergelijke steroïden om dit vervelend neveneffect te verzachten. Proviron wordt ook voorgeschreven door artsen voor mensen met lage testosteronwaarden, of patiënten met chronische impotentie. Het wordt niet gezien als een krachtig anabool, maar werkt even goed of beter dan andere steroïden, wat het een voorkeur geeft in medisch toepassingsgebied, ook als gevolg van de lagere kans op misbruik.
Comment
-
Originally posted by roelinho View PostMag jij van de islam eigenlijk wel drugs gebruiken? (indien je gelovig bent)
Of geldt dit verbod enkel voor genotsmiddelen?
Ofnee, ik twijfel..
Ik heb ooit gevraagd waarom het niet mocht en hij zei dat je niet dingen mag gebruiken waar je je anders van gaat voelen.. dus buiten de realiteit bent. Hier ben je er nog wel bij maar je doet wel iets wat normaal niet kan.. dus ik twijfel
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment