Test E + Deca + Napo + Tren E

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by blocktoblock View Post
    10ml BW flesjes jullie zien me echt aan voor een idioot of niet hehe. Bedoelde het zo.... 1ml BW opzuigen. 1ml in hcg inspuiten, laten mengen, deze vervolgens opzogen en in de vial met 9ml BW spuiten.
    het zag er veelbelovend uit tot je zei alles terug in de BW gespoten te hebben.

1. Je neemt een slin spuitje
    2. Je haalt wat vloeistof uit de BW in de slin
    3. De Slin spuit je leeg in de HCG
    4. Je wacht 5 mins tot het opgelost is en laat het een beetje tussen je vingers rollen. dus niet mee schudden
    5. Je trekt de opgeloste HCG terug in de Slin
    6. Je legt de slin in je koelkast en pakt het er uit elke keer als je wat moet zetten.

Comment

• nu is het 500iu per 1ml is toch niets mis mee knul
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Ik heb gedaan wat krieltje had gezet op dbb, denk niet dat daar iets mis mee is

Comment

• 1ML is 100 streepjes op de Slin. Daar heb ik mijn 2000IU in voor 4 weken tijd niet 500IU. Te veel water. Je kan het nog zetten, maar zal niet bepaald prettig aan gaan voelen. Althans ik zet hem in mijn buik tussen de vet cellen en dan voel je toch een bepaalde druk ontstaan als je te veel zet. Heb 1x zelfs een kleine blauwe plek er aan over gehouden hehe.

0.8 a 1ml voor 2000IU is meer dan genoeg.

Comment

• Vandaar ook dat het gevoelig is, je hebt teveel vloeistof.
            Normaal voel je er niets van.
            Ik heb ze hier liggen toevallig, zijn 5000iu met een 1ml ampul erbij.

Comment

nu is het 500iu per 1ml is toch niets mis mee knul
              Alles kan, maar het is branderig.
              Vaak zitten er zouten in de BW, om het houdbaar te maken.
              Ik zeg ook niet dat het niet kan, maar het is onzin om het zo extreem te verdunnen. Opgelost is opgelost, de hoeveelheid is alleen om het makkelijker te verdelen in iu.

Comment

• Ja ik merk dat het brand haha, maar ik kan wel tegen stootje. Achteraf vond ik de pijn wel een beetje lekker :P Ik ga morgen ook weer 500iu doen, daarna doe ik 500iu pw. Ja gelijk geef ik je hoor, teveel verdunt imo nergens voor nodig. Gewoon doorgaan met hcg tot mijn nakuur?

Comment

Ja ik merk dat het brand haha, maar ik kan wel tegen stootje. Achteraf vond ik de pijn wel een beetje lekker :P Ik ga morgen ook weer 500iu doen, daarna doe ik 500iu pw. Ja gelijk geef ik je hoor, teveel verdunt imo nergens voor nodig. Gewoon doorgaan met hcg tot mijn nakuur?
                  Zou maar de eerste 4 tot 5 dagen 500iu pd wegzetten. Nog beter is om 2000 tot 2500 ineens te zetten. Boost.
                  500iu per week? Is voor jou te laat.
                  De werkzaamheid is niet lang genoeg om je er bovenop te helpen. In eens per week.
                  Dan moet je kiezen of je zet 100iu ed of je zet 250 eod.
                  Je stopt ermee als je stopt met Test zetten, dus voor de na kuur.

Comment

• Zal ed komende 4 dagen dan. Lets hope it works

Comment

• Wat vinden jullie van anavar? lees dat het helpt tegen buikvet 4/6 weekjes erbij doen dacht ik wat jullie

Comment

• Volgens mij heb je grotere zorgen dan wat buikvet.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Wat vinden jullie van anavar? lees dat het helpt tegen buikvet 4/6 weekjes erbij doen dacht ik wat jullie
                          Kun je hier wat meer over vertellen?

Comment

Wat vinden jullie van anavar? lees dat het helpt tegen buikvet 4/6 weekjes erbij doen dacht ik wat jullie
                            Hoezo buikvet? Als ik jouw was zal ik eerst je jaapjan tot leven brengen voordat je verder gaat.

Comment

• ik heb anavar al 2x gebruikt. niks gemerkt qua buikvet. is nog steeds rond :P
                              en verder moet je zoiets al uitgezocht en besloten hebben VOOR je gaat kuren niet TIJDENS een kuur.

Comment

• Zal je ff uit je droom helpen blocko.
                                Anavar laat geen buikvet verdwijnen, zo werkt het niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X