Test E + Deca + Napo + Tren E

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat een lummel. Juist als iets niet leuk is of als je iets niet kan (tenzij je gewoon fysiologisch iets niet kan als uitzondering) moet je die oefening JUIST gaan doen. Zoiets is om je zwakke plekken te verbeteren. Als je dat uit de weg gaat ben je gewoon zielig bezig. Als ik zoiets deed zou ik nooit boven de 70kg zijn gaan bankdrukken en puur alleen op squat/deadlift bezig zijn geweest.

Dus...je kan al niet fatsoenlijk trainen en je kan al niet fatsoenlijk kuren. Schiet niet echt op zo :S

Comment

• Wat zeur je nou? Doe ik een keer goed mn best met deadliften ga je weer zeuren.
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• woopie. je hebt 1x gedeadlift. Wil je schouderklop? Deadlift en squat hoort standaard in je schema te zitten. Maand of anderhalf geleden had je nog een grote mond dat je het even een tijdje zou doen om me in te halen. Doe dat dan ook ipv alleen maar praatjes.

Comment

• Als je terug leest sjaak kon je zien dat ziek was en 2 weken amper geen trainingen had gedaan, daarna weer wel gedeadlift alleen vorige week niet. Over maandje zit ik op 200kg deadlift met reps geloof me maar

Comment

• belofte hebben we allemaal al vaker gehoord van je. ook voor dat je ziek was. eerst zien dan geloven

Comment

• Dude je weet dat ik potentie heb, als ik amper deadlift en dan fftjes 4x170kg doe dan weet je ook wel dat ik je binnenkort inhaal:P

Comment

• je hebt zeker nooit gehoord van motivatie om die luie reet van je een keer eens een echte training te laten neer zetten. Het gaat mij er niet om dat je me in haalt, maar dat je eens fatsoenlijk traint en kuurt.

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                  Sorry maar over de vetverbrandende werking van anavar twijfel ik ook serieus, als je het gaat vergelijken met test, deca, tren, .... op een schaal van 10 dan zal misschien anavar beter geklasseerd staan als de rest.

Visceraal vet kan ook niet gecontroleerd worden, of je moet een echo ofzo laten doen denk ik.
                  Plaatselijk werkt er niets, vroeger was er helios , weet niet of er mensen zijn dat dat hier kennen, en dat moest je plaatselijk injecteren, 1 cc optrekken of meer en dan 10-15 keren of meer prikken en klein beetje inspuiten, buiten dat je er serieuze blauwe plekken van kreeg en onderhuidse bulten deed het niet veel.

Grtz
                  Anavar voegt in zoverre niks toe dat het niet meer toevoegt aan vetverbranding dan een verhoging van even potente androgenen zou doen. Het gaat er echter om dat anavar bij het proces vetverbranden dus eerder buikvet aanspreekt dan vet op andere zones. En het visceraal vet is te meten met DEXA/DXA scans.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    je hebt zeker nooit gehoord van motivatie om die luie reet van je een keer eens een echte training te laten neer zetten. Het gaat mij er niet om dat je me in haalt, maar dat je eens fatsoenlijk traint en kuurt.
                    Hoe ik train of kuur gaat jou helemaal niets aan dude. Geloof me als ik zeg dat ik bij elke training tot het uiterste ga. Eerst geloofde je niet dat ik een sterk back had nu zet ik fftjes 4x170kg deadlift neer begin je weer te zeiken.

Comment

• woopie. je deadlift bijna net zoveel als je benched. Mag hopen dat je zelf ziet hoe scheef de verhoudingen zijn. Kortom...je training is ruk.

Comment

• Ooh gast wat kan jij haten zeg echt waar. Mijn bench is 2x170kg en mijn deadlift is 4x170kg (terwijl ik bijna nooit deadlift)

Comment

• het is niet haten. Het is gewoon logica. als je 170kg kunt benchen dan hoort zowel je squat als deadlift al rond de 250 te liggen. Zo niet dan ben je scheef bezig. En dan kun je wel dom en koppig terug blijven doen, maar je hebt niet bepaald veel krediet opgebouwd om uberhaupt tegengas te mogen geven. Je moddert maar wat aan met je kuur. Je moddert maar wat aan met je training. En dan verwacht jij dat iemand hier je naar de mond gaat praten alsof je goed bezig bent? o.O

Had gehoopt dat je je hoofd uit je reet zou trekken en fatsoenlijk zou gaan trainen. Maar helaas is dat niet aan jouw besteed blijkbaar.

Comment

• Ik train fatsoenlijk hoor, ik ben geen bodybuilder en mijn benen zijn in orde. Ik modder maar wat aan? Ik pak elke spiergroep grondig aan en JA soms heb ik geen zin in een spiergroep kan toch. Heb geen wedstrijdambities of wat dan ook. En mn kuur heb ik ook wel in mn hoofd hoor, waarom zou je perse een vast kuur schema moeten hebben? Bijstof kan je altijd wel veranderen als de basis maar constant is he

Comment

• blablabla as usual
                              er zijn meer dan genoeg re-creatieve sporters die wel gewoon squaten en deadliften. Die hebben ook geen onbalans zoals bij jouw aanwezig is. Dus geen smoesjes verzinnen, want je bent gewoon onzin aan het lullen nu om het voor jezelf goed te praten.

En nee bijstoffen verander je niet zo maar als het je uit komt. Je moet rekening houden met bloedwaarden, half waarde tijden en meer. Maar jij hebt al duidelijk laten weten daar geen verstand van te hebben en doet maar wat.

Comment

• Als ik bijstoffen met korte esther om de 6/8 weken verander en de bijstoffen met lange ester 8/10 weken is er toch geen probleem je hoeft het toch niet perse om papier hebben staan. Maar laten we hier mee ophouden, gaat nergens over.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X