nummer 1: winny,test-e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nummer 1: winny,test-e

van de winter is het dan eindelijk zover en ik zat te denken aan het volgende:

week 1 t/m 4 winny tabs (40 of 50 mg per dag)
    week 1 t/m 10/12 test e (500 mg per week, 1 spuit)
    week 12/14 t/m 14/16 nolva (week 1: 40mg per dag en week 2: 20 mg)

uiteraard hou ik een logje bij en uiteraard zou ik graag mogelijke aanpassingen horen.

Is dit je eerst kuur?Hoe zwaar ben je?
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

ja is me eerste en zit nu helaas weer op een gewicht van 72 kilo:S. ik heb een tijd heel goed op me voeding gelet en heb toen 76 kilo gewogen maar ben weer heel wat terug gezakt wegens het minder goed eten. mijn doel is nu weer goed op mijn voeding te letten en rond februari met de kuur te beginnen zodat ik weer een beetje opgewicht ben. ik ben tegen die tijd 21 jaar en train dan zo'n 3 jaar.

Comment

Ik beoordeel niet of je wel of niet moet gaan kuren, iedereen mag die keuze voor zichzelf maken. Ga ervan uit dat je voeding en training in orde zijn.

Ik zou de kuur als volgt doen:
        week 1-4 40 mg winny ed
        week 1-10 250 mg test-e ew
        10 dagen na laatste injectie beginnen met nolva, 1 week op 40 en 1 week op 20 ed.
        Go heavy or go home!

Comment

mijn doel met dit is om zo'n 7/8 kilo over te houden. vandaar dat ik die test op 500 had gezet (is die 500 echt zo flink overdreven??). als je het doet, moet je het goed doen zeggen ze toch altijd

Comment

Met 72 kilo is 250 mg als eerste kuur ook prima.
            Go heavy or go home!

Comment

ik ben wel kurk droog ik geloof zo'n 10% ofzo dus is het misschien verstandig iets erbij te nemen om niet te snel scheuren te krijgen? (weet niet wat daar allemaal voor mogelijkheden voor zijn eigenlijk)

Comment

Omega 3 sowieso altijd nemen, zo'n 9 capsules per dag.
                Daarnaast smeren met bodylotion/babyolie na het douchen.
                Go heavy or go home!

Comment

ik heb nu standaart van die omega 3-6-9 capsulles maar daar neem ik er maar maximaal 2 per dag van:P. lijkt me niet dat 9 capsules gezond kan zijn??

Comment

Ik moet Shred gelijk geven, het is zat bij n bw van 72kg.. Het gaat niet om dat je 3 jaar traint maar om je eigen gewicht, en dan ook nog eens je eerste kuur.. Zoals je al zegt je eerste, moet niet gelijk je laatste worden he?...

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                      ik heb nu standaart van die omega 3-6-9 capsulles maar daar neem ik er maar maximaal 2 per dag van:P. lijkt me niet dat 9 capsules gezond kan zijn??
                      Je moet alleen omega 3 supplementeren.
                      9-12 per dag is gangbaar, zorgt ervoor dat je eigen testaanmaak iets omhoog gaat en is goed voor bloeddruk en gewrichten.
                      Go heavy or go home!

Comment

er zullen er vast nog wel 1 of 2 volgen maar was niet van plan jaren te gaan kuren ofzo!!

Comment

ik hoor ook veel mensen als kickstart d-boll nemen maar denk dat ik dan teveel vocht ga vast houden ofniet?

Comment

Mwah vraag maar aan knulletje.
                            Go heavy or go home!

Comment

Winstrol is beter, meer blijvende massa. En niet zoveel vocht inderdaad.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X