Originally posted by Falstyr
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Fistful of Steel View PostWil nog effe terugkomen op mijn vorige post, als die arrogant overkomt, excuses daarvoor . Ik wil niemand een verwijten naar het hoofd gooien of iemand de les spellen maar zulke posts vind ik altijd beangstigend.
De meeste grotere gasten hier op het forum hebben hulp gekregen van hun genomen/ingespoten gear. Ben benieuwd of nooit 1 van zij eens iets hebben voorgehad ??
Los van het men laatste zin;
Moet ik me ook niet heilig voordoen want had ondertussen wel al gear liggen om er eens aan te beginnen maar na zoiets te lezen durf ik er gewoon niet aan beginnen en denk ik het zooitje vanavond gewoon te dumpen, jammer van het geld maar is miss veel miserie gespaard. Doe het nu al 4j zonder dus zal de komende 4j ook wel lukken hoop ik. Gewoon voeding maar gaan opkrikken dan .
Anyway nogmaals good luck en blijven posten die bangelijke berichten, hou ik me handen dan wel weg van de spuiten
En als jij gewoon goed injecteert is er niets om je druk om te maken bro.
Natuurlijk kun je wel eens een adertje raken maar dat kan gebeuren maar is niet iets om je zorgen om te maken.
Als jij een keertje wil kuren moet je dat gewoon doen, dan zul je zien dat het allemaal hardstikke meevalt.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostIs maar goed dat je niet meer zo vaak post als dit het kaliber is waarnaar je afgezakt bent.
Waar zijn we mee bezig? Ik ben er mee bezig om competitief mee te gaan doen in de Sterkste Man wereld. En dat staat hoger op de prioriteit lijst dan mijn eigen gezondheid.
Als jij iets heel graag wilt in het leven heb jij er ook alles voor over. Zo niet dan wil jij schijnbaar het toch niet. En dan ben je het ook niet waard om dat doel te bereiken.
Gezondheid is heel erg belangrijk, zelfs voor iemand die kuurt.
Een kuurder zal altijd safe spelen, maarja dat kunnen we niet van jou zeggen he.
Ben je dan wel een kuurder? Of ben je misschien gewoon iemand die maar wat doet?
En weet je zeker dat je er alles voor over hebt?
Geloof daar namelijk niet zoveel van.
Sterkste man van de wereld???
Hehehe, zorg er eerst maar voor om de sterkste van Zwijndrecht te worden want dat ben je al niet.
Comment
-
Voor iemand die pas relatief recent traint ben ik al aardig sterk. Je kan niet verwachten over 1 nacht meteen beest te zijn. Over 2-3 jaar verwacht ik toch wel bij de top van nederland mee te kunnen doen. Ik lig nog op schema. En nee gezondheid staat niet voor alles bij mij. Als dat zo was zou ik niet eens begonnen zijn met kuren vanwege de hartklachten. Dan zou ik ook niet het gat kunnen dichten met gasten die al sinds hun 18-20e trainen en een voorsprong hebben. Dan zou ik dus niets kunnen doen en bereiken van wat ik wil en als doelstellingen heb. Dus schijt aan mijn gezondheid. Ik wil gewoon dat doel bereiken. Net zoals met deadlift. Maakt me ook geen reet uit hoe ik qua gezondheid ben. Als ik de 300+ van de grond trek ben ik tevreden en mag dan ter plekke dood neer vallen voor mijn part.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostVoor iemand die pas relatief recent traint ben ik al aardig sterk. Je kan niet verwachten over 1 nacht meteen beest te zijn. Over 2-3 jaar verwacht ik toch wel bij de top van nederland mee te kunnen doen. Ik lig nog op schema. En nee gezondheid staat niet voor alles bij mij. Als dat zo was zou ik niet eens begonnen zijn met kuren vanwege de hartklachten. Dan zou ik ook niet het gat kunnen dichten met gasten die al sinds hun 18-20e trainen en een voorsprong hebben. Dan zou ik dus niets kunnen doen en bereiken van wat ik wil en als doelstellingen heb. Dus schijt aan mijn gezondheid. Ik wil gewoon dat doel bereiken. Net zoals met deadlift. Maakt me ook geen reet uit hoe ik qua gezondheid ben. Als ik de 300+ van de grond trek ben ik tevreden en mag dan ter plekke dood neer vallen voor mijn part.
Til je 300 van de grond maar omdat je gezondheid zo slecht is val je ter plekke dood neer.
wees nou eens eerlijk bro, dat schiet toch helemaal niet op.
Je kunt best wel op een gezonde manier kuren, zelfs met hartklachten, je moet het gewoon niet al te extreem maken that's all.
Comment
-
Tja mag je gerust vinden. Maar ik heb verder geen doelen in het leven. Werk boeit me niet en doe het alleen maar om de maandelijkse lasten te betalen. Qua concerten heb ik alle bands wel gezien die ik wil. Reizen boeit me ook niet echt. Een relatie wil ik niet. Dus dan is het simpel. 1 ding waar ik alles voor doe. Faal ik in dat gebied, dan faal ik hard. Heb ik me doelen bereikt in dat gebied dan heb ik verder niks meer om voor te leven dus mag er voor mijn part een eind aan komen zodra me doel bereikt is.
Als ik andere prioriteiten had en andere gebieden waar ik doelen zou hebben was het waarschijnlijk anders. Dan zou kracht me niet zo boeien en zou dan ook niet eens met kuren beginnen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostTja mag je gerust vinden. Maar ik heb verder geen doelen in het leven. Werk boeit me niet en doe het alleen maar om de maandelijkse lasten te betalen. Qua concerten heb ik alle bands wel gezien die ik wil. Reizen boeit me ook niet echt. Een relatie wil ik niet. Dus dan is het simpel. 1 ding waar ik alles voor doe. Faal ik in dat gebied, dan faal ik hard. Heb ik me doelen bereikt in dat gebied dan heb ik verder niks meer om voor te leven dus mag er voor mijn part een eind aan komen zodra me doel bereikt is.
Als ik andere prioriteiten had en andere gebieden waar ik doelen zou hebben was het waarschijnlijk anders. Dan zou kracht me niet zo boeien en zou dan ook niet eens met kuren beginnen.
Er komen nog zoveel momenten in jou leventje dat er dingen ineens heel erg belangrijk voor je worden. Denk aan een relatie man, jij komt echt nog wel iemand tegen die jou mag, al moet ik zeggen dat dat moeilijk gaat worden hehehe geintje, en die jij ook mag en voor je het weet hou je van diegene en wil je ineens wel gezond bezig zijn omdat je een doel in je leven hebt. Of krijg je een kans in het hebben van een baan die helemaal voor jou gemaakt is, dan zul je ook een totaal andere kijk op het leven krijgen.
Maar je zou het ook kunnen combineren. Een leuke baan, een leuke vriendin die jou begrijpt en je sport met of zonder AS. Denk dat zoiets je alleen maar sterker maakt van binnen.
Je bent nog jong en ik garandeer jou dat jou visie zal veranderen, mark my words.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postnee hoor. Was eerder bang dat mensen zouden gaan denken dat ik een vrij leeg bestaan na heb het terug lezen terwijl ik me er juist erg prettig en voldaan bij voel :P
Maarja, ik ben dan ook geen psychiater.
Comment
-
Wat een eigendunk die gast. PFFF
*Klikt op kruisje!*
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Allright, back on-topic again.
Vandaag waren mijn benen aan de beurt en zoals altijd zal ik morgen weer als een pinguin rondlopen.
Maar goed, het heeft me wel weer PR's opgeleverd dus ben ik nog steeds in kracht aan het toenemen.
De squats draag ik op aan BRUCE omdat die zo liep te zeiken omtrent de hoeveelheid reps die ik vorige week maakte dus speciaal voor hem heb ik de sets keer op keer verhoogt met 40kg. Dus BRUCE als je dit leest, he's all yours buddy.
Hier mijn schema:
Legs:
Smith Machine Squats 6x10:
40x20reps, 80, 120, 160, 175x6reps, 40x20reps kg PR
Machine Seated Leg Press 5x10:
100, 120, 140, 160, 180 kg
Leg Extension 4x10:
50kgx20reps
80, 85, 90, 100x6reps kg PR
Machine Seated Leg Curl 4x10:
75, 80, 85 (3xforced), 90x8reps (4xforced) kg PR
Glute Machine 4x10:
30, 35, 40, 45 kg
Calves:
Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
65, 70, 75, 80 kg PR
Extra oefeningetje ingelast, de glute machine, vind hem wel wat hebben dus die houden we er even in.
Op zich ben ik weer tevreden, vooral de squats waren weer lekker, de bar brak bekant maar goed, een PR dus das allright.
Nu ga ik naar bed.
Laterzzzzzz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment