Wat is aspireren ook al weer?
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
lol denk je dat ik alle termen ga onthouden?
Even opgezocht wat aspireren is. Nee doe ik niet meer...nou ja heel soms bij twijfel. Mocht zich een enorme steek ofzo voordoen waardoor er twijfel is of ik wel goed zit of niet dan aspireer ik. Ik prik gewoon in de quad ongeveer op dezelfde plek keer op keer. Nog geen enkele problemen gehad.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postlol denk je dat ik alle termen ga onthouden?
Even opgezocht wat aspireren is. Nee doe ik niet meer...nou ja heel soms bij twijfel. Mocht zich een enorme steek ofzo voordoen waardoor er twijfel is of ik wel goed zit of niet dan aspireer ik. Ik prik gewoon in de quad ongeveer op dezelfde plek keer op keer. Nog geen enkele problemen gehad.
Als toetje hebben we nog iets anders in petto: de longembolie. Als je tijdens het injecteren de in olie opgeloste groeibevorderaar per ongeluk in een ader spuit, loop je het risico op een longembolie; een gedeelte van je longen kan afsterven of nog erger. Een embolie is een verstopping van een bloedvat door een bloedprop, lucht of een stukje weefsel. In ons geval dus olie of lucht. De olie blokkeert namelijk de kleinere longaderen. Bij langdurige afsluiting krijgt het achterliggende longweefsel onvoldoende zuurstof waardoor de boel afsterft. Een erg gevaarlijke vorm van longembolie is de verstopping die ontstaat op de splitsing van de twee grote longvaten. Dit veroorzaakt namelijk een acuut zuurstoftekort wat onbehandeld tot de dood leidt. Dat is de reden dat je nadat je de naald in de spier hebt gezet je de zuiger even terughaalt. Komt er bloed mee, dan weet je zeker dat je een bloedvat hebt geraakt. Verder is het belangrijk dat alle lucht uit de spuit is verwijderd. Daarom wordt de spuit, nadat de anabolen uit de ampul zijn opgezogen, op zijn kop gehouden met de naald naar boven. Vervolgens wordt er een paar keer tegen de spuit getikt en wordt de zuiger net zolang ingedrukt, totdat er een druppel vloeistof uit de naald komt. Alle lucht is nu uit de spuit verwijderd. Luchtbelletjes in de spuit leiden namelijk ook tot een verstopping als je in een ader injecteert. Het optreden van een verstopping zul je overigens snel merken: binnen een minuut tot hooguit een uur.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostLongembolie
Als toetje hebben we nog iets anders in petto: de longembolie. Als je tijdens het injecteren de in olie opgeloste groeibevorderaar per ongeluk in een ader spuit, loop je het risico op een longembolie; een gedeelte van je longen kan afsterven of nog erger. Een embolie is een verstopping van een bloedvat door een bloedprop, lucht of een stukje weefsel. In ons geval dus olie of lucht. De olie blokkeert namelijk de kleinere longaderen. Bij langdurige afsluiting krijgt het achterliggende longweefsel onvoldoende zuurstof waardoor de boel afsterft. Een erg gevaarlijke vorm van longembolie is de verstopping die ontstaat op de splitsing van de twee grote longvaten. Dit veroorzaakt namelijk een acuut zuurstoftekort wat onbehandeld tot de dood leidt. Dat is de reden dat je nadat je de naald in de spier hebt gezet je de zuiger even terughaalt. Komt er bloed mee, dan weet je zeker dat je een bloedvat hebt geraakt. Verder is het belangrijk dat alle lucht uit de spuit is verwijderd. Daarom wordt de spuit, nadat de anabolen uit de ampul zijn opgezogen, op zijn kop gehouden met de naald naar boven. Vervolgens wordt er een paar keer tegen de spuit getikt en wordt de zuiger net zolang ingedrukt, totdat er een druppel vloeistof uit de naald komt. Alle lucht is nu uit de spuit verwijderd. Luchtbelletjes in de spuit leiden namelijk ook tot een verstopping als je in een ader injecteert. Het optreden van een verstopping zul je overigens snel merken: binnen een minuut tot hooguit een uur.
Zijn er hier velen volledig het noorden kwijt, zuipen als de beesten, hebben depressieĀ“s, hartprobĀ“s etc etc en toch denken ze met kuren de juiste weg in te slaan. Damn ipv dat jullie ballen er van gaan krimpen zijn het eerder de hersens denk ik .
Anyway good luck allemaal met hetgeen je wil bereiken maar om eerlijk te zijn ben ik wreed content dat er vorig jaar een stokske is voorgestoken bij me en hou ik het clean.
LaterzzNo means Try Again
Comment
-
Wil nog effe terugkomen op mijn vorige post, als die arrogant overkomt, excuses daarvoor . Ik wil niemand een verwijten naar het hoofd gooien of iemand de les spellen maar zulke posts vind ik altijd beangstigend.
De meeste grotere gasten hier op het forum hebben hulp gekregen van hun genomen/ingespoten gear. Ben benieuwd of nooit 1 van zij eens iets hebben voorgehad ??
Los van het men laatste zin;
Anyway good luck allemaal met hetgeen je wil bereiken maar om eerlijk te zijn ben ik wreed content dat er vorig jaar een stokske is voorgestoken bij me en hou ik het clean.
Anyway nogmaals good luck en blijven posten die bangelijke berichten, hou ik me handen dan wel weg van de spuitenNo means Try Again
Comment
-
Mee eens, beter wel dan niet natuurlijk, ik kan mij nog wel herinderen dat als ik vroeger een spuitje op moest halen dat ze die spuit in mijn bovenarm rammen en hem direct leeg spoten. Echt lopendeband werk was dat. Boed tappen was wel grappig, zo konden niet eens in mijn ader komen en maar aankloten dat volk
Comment
-
De kans op een longembolie is erg klein iig, ook al spuit je het in een adertje, want de meeste ardertjes die je raakt zijn haarvaten en die zijn gewoon te klein om olie door te spoelen. Ze kunnen wel goed bloeden dat wel weer. Je zou je pas echt druk moeten maken als je in een slagader spuit of een groter bloedvat dan de haarvaatjes, en die zitten niet op plekken waar wij spuiten geloof ik?
Comment
-
Originally posted by Fistful of Steel View Postnu ik dit lees wil ik het toch echt wel es weten... waar de fuck zijn jullie mee bezig ?? Ik train sinds 4 weken terug en heb altijd al eens het kuren willen ervaren maar na zulke posts zakt de moed me direct terug men schoenen in .
Zijn er hier velen volledig het noorden kwijt, zuipen als de beesten, hebben depressieĀ“s, hartprobĀ“s etc etc en toch denken ze met kuren de juiste weg in te slaan. Damn ipv dat jullie ballen er van gaan krimpen zijn het eerder de hersens denk ik .
Waar zijn we mee bezig? Ik ben er mee bezig om competitief mee te gaan doen in de Sterkste Man wereld. En dat staat hoger op de prioriteit lijst dan mijn eigen gezondheid.
Als jij iets heel graag wilt in het leven heb jij er ook alles voor over. Zo niet dan wil jij schijnbaar het toch niet. En dan ben je het ook niet waard om dat doel te bereiken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment