Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by punani View Post
    hoe ziet je voeding eruit snuf?

ik vind dat je mega veel kcal weg knalt!

suc6 met de kuur ziet er degelijk en goed uit!
    Daar heb je helemaal gelijk in.
    Ik neem inderdaad een grote hoeveelheid, maar wel schoon.

Op dit moment doe ik niet echt veel, op training na, omdat ik op vakantie ben voor 2 weken in Holland, daar ik in Engeland woon.
    Had mijn intake dus iets omlaag gegooid. Maar doordat ik veel relax nu krijg ik teveel binnen waardoor ik aankom.
    Het schiet niet op om het nu nog meer te verlagen omdat ik over 3 dagen start met mijn nieuwe bulkkuur waar ik dus op 6500 aan calorieen ga zitten.

De reden voor deze hoeveelheid is omdat ik heb ervaren, tijdens mijn eerste bulkkuur, dat een intake van 5500 voor mij niet voldoende was. Zelfs als ik niet in een kuur zit en ik nuttig 5500 kcal kom ik niet aan, maar dan wel wanneer ik mijn dagelijkse ding doe, dus trainen, werk en alles erom heen. Vandaar 6500 kcal.
    In mijn eerste kuur nam mijn BF af, wat op zich goed is en had een gain van 8 kilo waar ik er 4 van ben verloren.
    Maar ik zou nu graag alles uit mijn tweede kuur willen halen omdat ik denk dat wanneer ik mijn intake opschroef ik een grotere gain ga pakken. Oke, misschien met wat vet maar dat wil ik erbij nemen daar ik na deze kuur ga cutten.

Hier mijn voedingsschema, dit is wat ik dagelijks binnenkrijg.
    Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:09.

Comment

• lastig telezen maar ik vind bijna 300gram aan suikers echt te veel.

Comment

lastig telezen maar ik vind bijna 300gram aan suikers echt te veel.
        Ik zou dat gemakkelijk kunnen laten afzakken naar 200gr, om precies te zijn 160gr.
        Maar is de hoeveelheid suiker ook van belang tijdens bulk?

Comment

• Aanpassing voedingsschema.
          Suikers gedropt van 281gr. naar minder dan 160gr.
          Bananen, dextrose, appel, witte bonen in tomatensaus eruit.
          Extra 250gr. rijst erbij.
          Eiwitten ongeveer gelijk, koolhydraten afgenomen met zo'n 80gr., vetten ongeveer gelijk.
          Nog steeds een intake van 6100 kcal.
          Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:09.

Comment

• een stuk beter. nu nog de melk eruit en ik ben happy

je kcal klopt trouwens niet. 500gram rijst is veel meer carbs.

Comment

een stuk beter. nu nog de melk eruit en ik ben happy

je kcal klopt trouwens niet. 500gram rijst is veel meer carbs.
              Ik weet dat melk de grootste suiker-leverancier is maar heb dit nodig ivm de corn flakes, die ik niet met water ga nuttigen natuurlijk en ook voor mijn shake na mijn work-out. Oke, kan mijn shake natuurlijk met water bereiden maar dat is echt niet te zuipen, daarom gebruik ik altijd magere melk. Weet niet in hoeverre 160gr. natuurlijke suiker wordt gedoogd binnen een bulk-kuur.

Over de rijst betreft. Ik koop altijd van die magnetron pakjes, 2 minuten en klaar is kees. En ik kan je verzekeren dat de hoeveelheid kh klopt. Ik neem geen zilvervlies, ik weet dat hier veel meer kh inzitten. Ik koop altijd pilau-rijst. Maar het past in mijn schema.
              Wat wel grappig is is dat de rijst die ik in Engeland koop afkomstig is van Silvo uit Papendrecht.

Comment

• snuff waarom eet je corngflakes en niet havermout ofzo?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Ik weet dat melk de grootste suiker-leverancier is
                  Hoeveel suiker zit er in magere melk? Ik had hier nog niet van gehoord.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    snuff waarom eet je corngflakes en niet havermout ofzo?
                    probleem opgelost

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      snuff waarom eet je corngflakes en niet havermout ofzo?
                      Ik vind corn-flakes gewoon lekker, maar als het voor mij beter is om havermout te nemen zal ik dat ook daawerkelijk doen.
                      Originally posted by niet_hier View Post
                      Hoeveel suiker zit er in magere melk? Ik had hier nog niet van gehoord.
                      Op de Hollandse pakken zie ik niks staan maar wel op de Engelse. We praten niet over suiker maar over lactose. Weet niet of het echt niet in de Nederlandse melk zit.

Originally posted by punani View Post
                      probleem opgelost
                      Havermout is dus 'oat' in Engeland. Is dit te nassen met water? Alles voor mijn sport, maar in hoeverre is lactose een suiker?

Comment

• oatmeal

Tip van de dag voor lekkere oats:
                        oats
                        whey
                        rozijnen
                        walnoten
                        mengen met water

jummie

Comment

oatmeal

Tip van de dag voor lekkere oats:
                          oats
                          whey
                          rozijnen
                          walnoten
                          mengen met water

jummie
                          Gatverdamme man, wat een combinatie.
                          Nee, dat zal gewoon oats met warm water worden voor mij.
                          Ben totaal geen voorstander van een papje met dingetjes erin.
                          En in jouw keuze zitten er teveel dingetjes in waar ik alleen maar van zou gaan kokhalzen.

Comment

• Met warm water is het helemaal ranzig. Ik deed gewoon met lauw water en dan de whey voor smaak.

Maar in engeland zit er ongelofelijk veel troep in de zuivel produkten. Daarom heb ik dus geen kwark/melk gehad toen ik daar was. Eigenlijk wel, maar dat was speciale Rice Milk uit zo'n natuur winkel. Smaakte best apart en lekker. Die troep uit reguliere supermarkten weigerde ik.

Maar havermout/brinta wordt al sinds dag 1 als best ontbijt hier vermeld. Dus beetje vaag dat je dan nog met cornflakes en zo aan komt :P

Comment

• Allright, volgende aanpassing op mijn voeding.
                              Melk eruit, corn-flakes eruit.
                              Oat-porridge erin.
                              Zit nu op 5500 kcal, dit wil ik weer naar 6000 kcal hebben.
                              Ideeen en adviezen zijn welkom.
                              Nu zit ik met de suiker-intake op een hele goede hoeveelheid daar de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid 80 gram is.
                              Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:10.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Gatverdamme man, wat een combinatie.
                                Nee, dat zal gewoon oats met warm water worden voor mij.
                                Ben totaal geen voorstander van een papje met dingetjes erin.
                                En in jouw keuze zitten er teveel dingetjes in waar ik alleen maar van zou gaan kokhalzen.
                                haha ik meen het serieus dat ik het heerlijk vind!

Ik neem trouwens koud water.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X