Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou alvast succes dan snuff.
    En nu maar hopen dat je er goed op gaat.
    maar lijkt we dus wel.

Edit: die brazil nuts zijn dat geen amandelen ofzo?
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by laurann View Post
      Nou alvast succes dan snuff.
      En nu maar hopen dat je er goed op gaat.
      maar lijkt we dus wel.

Edit: die brazil nuts zijn dat geen amandelen ofzo?
      Cheers matey.

Nee geen amandelen, de noten die ik eet zijn groter, zag de nederlandse naam een paar dagen geleden.
      Dit zijn ze:
      Last edited by GeneralIx; 27-05-2010, 12:10.

Comment

• Die zitten in de havermix. En je kunt ze bij de betere noten zaken vinden als....Brazilian Nuts :P

Comment

• Paranootjes.

(jaja ik lees mee )
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Pecannoten.

Succes met je kuur kerel
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

• Ehh Shred...

VS.

http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Ja Snip, ik werk zoals de meesten en mijn voeding is daar op afgestemd.
                En maak je niet druk bro, dit schema volg ik in grote lijnen al meer dan 6 maanden en heb werkelijk geen problemen met iedere keer hetzelfde eten. Het voordeel bij mij is dat ik alles lekker vind wat goed is voor een BB-er. Natuurlijk kan ik wel eens wat vervangen en dat ga ik ook zeker doen. Bijvoorbeeld ga ik brocolie nemen ipv doperwten/wortelen. Ook heb ik op advies van Punani corn-flakes vervangen voor havermout. De noten die ik altijd neem noemen ze hier brazil nuts, dat zijn die grote ovale met een bruin schilletje, weet de nederlandse naam helaas niet.
                En niet kunnen slapen van kwark heb ik geen last van. Ik slaap altijd lekker, ben meestal gesloopt na een dag werken en trainen.
                Oke bro, ik dacht dat je dit schema speciaal had opgesteld voor u nieuwe kuur, en druk maak ik me niet echt, dacht enkel advies te geven

Grtz
                stil growing

Comment

• The day has come!

Succes ermee snuffy!
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                    Paranootjes.

(jaja ik lees mee )
                    Yep, het zijn paranoten.
                    Originally posted by Shredmaster View Post
                    Pecannoten.

Succes met je kuur kerel
                    Geen pecan, zie post Os.
                    Thnx bro.

Originally posted by Osterich View Post
                    Ehh Shred...

VS.

Yep, enig verschil.

Originally posted by snipke View Post
                    Oke bro, ik dacht dat je dit schema speciaal had opgesteld voor u nieuwe kuur, en druk maak ik me niet echt, dacht enkel advies te geven

Grtz
                    Dat deed je ook kerel, ik dat respecteer ik .
                    Heb nog zoveel meer te leren als ik op jouw niveau ben.

Originally posted by sch00m View Post
                    The day has come!

Succes ermee snuffy!
                    Cheers Schoompie, hehehe.

Jah, ben de flesjes met Test en Tren nu een beetje aan het verwarmen, althans een beetje in de buurt van de radiator.
                    Ga zometeen mijn eerste shot van m'n kuur zetten, ben weer aardig zenuwachtig hehe, maar we gaan het gewoon doen.
                    Ben ook zeer benieuwd wat het gaat doen.

Comment

• Hehe, volgens mij is het de eerste keer gewoon ff slikken. Daarna heb je der denk ik niet meer zo veel last van, want je hebt volgens mij al aardig wat ervaring^^. Zelf kuur ik niet dus kan er eigenlijk niet zo veel overzeggen ! Ik wens je zoiezo veel succes! Hoop dat het gaat opleveren wat je wil!

Comment

• Oke, net mijn eerste shot gezet, 250mg Test en 200mg Tren.
                        Donderdagochtend de volgende.
                        Ging enorm lekker, was een klein beetje zenuwachtig maar het ging gesmeerd.
                        Er kwam een klein beetje bloed uit het prikgaatje dus ff een alcoholdoekje er een minuutje op en klaar is kees.
                        Totaal geen last of pijn, de lange naald ging er helemaal in hehehe.

Ik weet dat ik een aantal weken moet wachten voor ik iets ga merken maar ik zorg er nu al voor dat ik 24/7 op mijn hoede ben.
                        Ik ben dus niet van plan om ook maar een klein beetje gestresst te raken want ik wil geen problemen. Ik hoop alleen maar dat de bijwerkingen bij mij wegblijven en mochten ze er zijn dat datdan maar op zeer kleine schaal is.
                        Ik heb geen problemen met acne, vochtretentie of meer beharing maar kaal worden, agressief of dat ik snachts wakker wordt en mn bed is drijfnat vind ik weer wat minder.
                        Laterzzzzz.
                        Last edited by GeneralIx; 06-01-2010, 00:03.

Comment

• Originally posted by lukiha View Post
                          Hehe, volgens mij is het de eerste keer gewoon ff slikken. Daarna heb je der denk ik niet meer zo veel last van, want je hebt volgens mij al aardig wat ervaring^^. Zelf kuur ik niet dus kan er eigenlijk niet zo veel overzeggen ! Ik wens je zoiezo veel succes! Hoop dat het gaat opleveren wat je wil!
                          Dat hoop ik ook , cheers buddy.

Comment

• pecan en paranoten haal k altijd door elkaar.
                            Zitten bij mij ook altijd in dezelfde mix
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                              snuff waarom eet je corngflakes en niet havermout ofzo?
                              Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Ja Snip, ik werk zoals de meesten en mijn voeding is daar op afgestemd.
                              En maak je niet druk bro, dit schema volg ik in grote lijnen al meer dan 6 maanden en heb werkelijk geen problemen met iedere keer hetzelfde eten. Het voordeel bij mij is dat ik alles lekker vind wat goed is voor een BB-er. Natuurlijk kan ik wel eens wat vervangen en dat ga ik ook zeker doen. Bijvoorbeeld ga ik brocolie nemen ipv doperwten/wortelen. Ook heb ik op advies van Punani corn-flakes vervangen voor havermout. De noten die ik altijd neem noemen ze hier brazil nuts, dat zijn die grote ovale met een bruin schilletje, weet de nederlandse naam helaas niet.
                              En niet kunnen slapen van kwark heb ik geen last van. Ik slaap altijd lekker, ben meestal gesloopt na een dag werken en trainen.
                              was mijn idee he

Comment

• je wilt niet wakker worden in een nat bed en je wilt geen agressie. tren is dat niet echt het juiste middel bro. dat zijn namelijk de 2e redenen waarom ik nooit meer tren zou pakken. ik had er enorm veel last van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X