Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dan ben je een reus man. Bedoel combineer die gast z'n massa, breedte met z'n lengte. Hoe lang is die eigenlijk?
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Hij is inderdaad huge, hij geeft mij motivatie.
      Elke keer als het wat minder gaat en m'n drive is een klein beetje zoek dan kijk ik naar die eerste foto en dat geeft me kracht, want weet je, alles is mogelijk, maar je moet niet opgeven, geloof in jezelf hebben en doorzetten. Alleen dan kom je er.
      Niet alleen dat....een dosis genen en geluk is ook wel handig.
      Zulke gasten mogen niet ziek worden, geen blessure's krijgen. Alles moet kloppen.....
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Niet alleen dat....een dosis genen en geluk is ook wel handig.
        Zulke gasten mogen niet ziek worden, geen blessure's krijgen. Alles moet kloppen.....
        Over die genen ben ik het met je eens.
        Maar ook zulke gasten worden weleens ziek of krijgen te maken met een blessure.
        Ik kan me nog voor me halen in de film the cost of redemption dat Ronnie Coleman aan het bankdrukken was en dat hij voortdurend een pin gebruikte om een bepaald spiertje in zijn borst mee te masseren en stopte bekant die hele pin z'n borst in.
        Ook kwam er een masseuse bij hem thuis en zij vertelde dat hij een zwakke schouder had die in de gaten gehouden moest worden.
        Oke, die kerels zijn sterk, maar zelfs de groten hebben hun akkefietjes en kwaaltjes.

Comment

Over die genen ben ik het met je eens.
          Maar ook zulke gasten worden weleens ziek of krijgen te maken met een blessure.
          Ik kan me nog voor me halen in de film the cost of redemption dat Ronnie Coleman aan het bankdrukken was en dat hij voortdurend een pin gebruikte om een bepaald spiertje in zijn borst mee te masseren en stopte bekant die hele pin z'n borst in.
          Ook kwam er een masseuse bij hem thuis en zij vertelde dat hij een zwakke schouder had die in de gaten gehouden moest worden.
          Oke, die kerels zijn sterk, maar zelfs de groten hebben hun akkefietjes en kwaaltjes.
          Klopt.
          Maar ze trainen wel door. Wel onder behandeling van de beste masseurs en therapeuten. Ik denk als ze een aantal weken niet zouden kunnen trainen ze de kans op een wedstrijdoverwinning wel kunnen vergeten.

We gaan weer lekker off topic Snuff

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
            Klopt.
            Maar ze trainen wel door. Wel onder behandeling van de beste masseurs en therapeuten. Ik denk als ze een aantal weken niet zouden kunnen trainen ze de kans op een wedstrijdoverwinning wel kunnen vergeten.

We gaan weer lekker off topic Snuff
            Eigenlijk vind ik het wel passen in mijn topic.
            De onderwerpen zijn zo breedschalig en dit gaat over mijn goal.
            Nee, no worries Ash, you're doing fine.

Comment

Eigenlijk vind ik het wel passen in mijn topic.
              De onderwerpen zijn zo breedschalig en dit gaat over mijn goal.
              Nee, no worries Ash, you're doing fine.

Ik begon me al ernstig zorgen te maken

Comment

I love food my friend.
                Ik heb werkelijk geen problemen met het wegkrijgen van 7500 kcal.
                Ik ben nog steeds in staat elke maaltijd met tussenpozen van anderhalf tot 2 uur te nuttigen. Hierdoor ontstaat geen vol gevoel en heeft je lichaam genoeg tijd om het voedsel te verteren en op te nemen.
                Had ik in het begin van mijn kuur een stoelgang van 1 tot anderhalf keer per dag, is dat inmiddels opgeklommen naar 3 keer op een dag.
                Ik groei werkelijk als kool, m'n vriendin zei net nog tegen me dat ik er nu als een echte dikkop uit ga zien met een dikke nek en brede schouders hahahaha.
                Enne, ben er natuurlijk nog lang niet, vind mezelf nog zo dunnetjes, oke wordt wel wat groter maar als ik mezelf in de spiegel bekijk vooral van de zijkant dan denk ik waar zit die massa dan?
                Ik kijk alweer uit naar mijn volgende kuur terwijl ik pas halverwege deze ben.
                Waar zit die massa dan?
                Je lijkt Ruud wel, die heeft ook dezelfde uitspraak.

Ik denk dat je het zelf niet meer ziet op een bepaald moment.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                  Waar zit die massa dan?
                  Je lijkt Ruud wel, die heeft ook dezelfde uitspraak.

Ik denk dat je het zelf niet meer ziet op een bepaald moment.
                  Ik heb een idee in mijn hoofd hoe ik er uit wil zien en zolang ik dat postuur niet in de spiegel tegenkom dan voel ik me dunnetjes.

Comment

Daar ga ik zeker voor zorgen.
                    Mijn plannetje is toch wel aan het eind van het jaar 130kg te wegen.
                    je gaat goed man! 7500 kcal damm zieke shit

130kg ga je alleen niet halen. Of je moet nu naast die 7500kcal ook beginnen met igf/hgh/insuline en flink wat extra a.s. tot je nemen.(kortom krantenwijk zoeken voor extra cash).

Ik heb net mijn dieet gemaakt voor over 4weken en ik ga 2750kcal eten per dag. (bijna 1/3 van jouw).

Comment

• Heb zojuist zitten uitrekenen wanneer ik met mijn derde kuur kan starten.
                      Dacht ik in de eerste instantie augustus, maar na een ruwe schatting kwam juli meer in de buurt, ben ik nu tot de conclusie gekomen dat het juni is en wel de 28e.

- Donderdag 8 april is mijn laatste test inject.
                      - Dinsdag 20 april start ik mijn PCT. Na enig navraag omtrent de uitwerktijd van testosteron blijkt het niet 14 dagen te zijn maar tussen de 10-14 dagen, maw begin je na 14 dagen dus op de 15e dag heb je in weze al een gainverlies. Ik heb besloten om op de 12e dag te starten.
                      - Maandag 17 mei is mijn laatste Nolva/Aromasin intake. Hierna zal ik 6 weken OFF zijn. Dit betekent en totaal van 12 weken na laatste inject.
                      - Maandag 28 juni start ik mijn derde kuur.

Comment

• Originally posted by punani View Post
                        je gaat goed man! 7500 kcal damm zieke shit

130kg ga je alleen niet halen. Of je moet nu naast die 7500kcal ook beginnen met igf/hgh/insuline en flink wat extra a.s. tot je nemen.(kortom krantenwijk zoeken voor extra cash).

Ik heb net mijn dieet gemaakt voor over 4weken en ik ga 2750kcal eten per dag. (bijna 1/3 van jouw).
                        Hey Pun, alles kits achter de ...?
                        Die 130kg is ook meer een wens, zal inderdaad onmogelijk zijn dit te halen, heeft natuurlijk met een hoop factoren te maken,maar ik kan wel proberen zo close mogelijk in de buurt te komen.
                        Jah man 7500 kcal, tis een hoop maar gelukkig te doen. Ben natuurlijk wel ietsjes groter dan jou,,,,oeps volgens mij zeg ik iets wat erg denigrerend overkomt, maar heb wel veel minder spiermassa en ben minder sterk. Ik ben groot en dat grote lichaam moet gevoed worden. Nu alleen hopen dat ik over een paar jaar net zo droog, gespierd en sterk als jou mag gaan worden.

Comment

Dude is wel 1,98. Zo groot ben je nu ook weer niet, snuff :P

Lou Ferrigno is meer jouw lengte.
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                            Dude is wel 1,98. Zo groot ben je nu ook weer niet, snuff :P

Lou Ferrigno is meer jouw lengte.
                            Ja oke, hij is ook meer een voorbeeld he.
                            En ik zit er maar 6cm onder dus das ook weer niet zoveel.
                            Loutje ziet er ook goed uit.

Comment

• ben ik blij een dwerg van 1.78 te zijn :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                ben ik blij een dwerg van 1.78 te zijn :P
                                Why?
                                Oh, omdat je dan niet zoveel hoeft te eten hehehe.
                                Ja, das dan wel weer een nadeel als je een ecto bent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X