Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNou, das helemaal niet verkeerd zeg zo'n visje.
Heb hem in de m-tron gestopt, 5 minuutjes laten ontdooien en opwarmen en klaar is Kees.
Nee, het smaakt hardstikke goed, snap ff niet waarom men zo loopt te zemelen dat koolvis niet te pruimen is.
Dit wordt samen met kip de hoofdleverancier van de eiwitjes in mijn derde kuur hehehe.
Comment
-
ATTENTION, ATTENTION!!!
A MESSAGE FOR SNUFF-SANN.
In the last minutes you've passed BN-member Curiosio in the section ' Cycles and Results', who was having the record of most viewed cycle-diary topic.
I would like to let you know that he has been dethroned and you may now call yourself:
KING OF THE CYCLE-DIARY-TOPICS.
CONGRATULATIONS.
Comment
-
-
Denk dat Mr Curiosio nog leeft, ik hoop het toch, dat is de broeder die met mij het forum groot heeft gemaakt, ja ja waar is de tijd heen. Toen moesten we nog topics uit onze duim zuigen om members te lokken.
Enne Mr Snuff in die kerel kon je nog een keer of 2-3 in denk ik
Gefeliciteerd Mr Snuff
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View PostDenk dat Mr Curiosio nog leeft, ik hoop het toch, dat is de broeder die met mij het forum groot heeft gemaakt, ja ja waar is de tijd heen. Toen moesten we nog topics uit onze duim zuigen om members te lokken.
Enne Mr Snuff in die kerel kon je nog een keer of 2-3 in denk ik
Gefeliciteerd Mr Snuff
Grtz
Aah, topics uit je duim zuigen.
Waar heb ik dat nou meer gehoord vandaag?
Blijkbaar is dat nogal in op forums.
Maar mijn topics zijn allemaal op waarheid berust, ik houd er namelijk niet zo van om iets uit m'n duim te zuigen.
Maar waarom staat onder Curiosio z'n naam R.I.P dan?
Enne, het zal best wel kloppen dat ik 2 tot 3 keer in hem pas. Hij zal wel helemaal uitgedijt zijn en nu de gehele dag op de bank zitten met een biertje voor z'n raap hehehe.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDank je monsieur Snipke.
Aah, topics uit je duim zuigen.
Waar heb ik dat nou meer gehoord vandaag?
Blijkbaar is dat nogal in op forums.
Maar mijn topics zijn allemaal op waarheid berust, ik houd er namelijk niet zo van om iets uit m'n duim te zuigen.
Maar waarom staat onder Curiosio z'n naam R.I.P dan?
Enne, het zal best wel kloppen dat ik 2 tot 3 keer in hem pas. Hij zal wel helemaal uitgedijt zijn en nu de gehele dag op de bank zitten met een biertje voor z'n raap hehehe.
Als ik hem via mail nog eens hoor zal ik zeggen dat hij terug moet komen
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View PostMr Snuff, ik bedoelde dat er vroeger in de begin dagen van het forum nog geen members waren en ik en Mr Curiosio ze nog moesten lokken met uuit onze duim gezogen topics.
Als ik hem via mail nog eens hoor zal ik zeggen dat hij terug moet komen
Grtz
Plz niet doen.
Want dan gaat hij verder met z'n topic en dan sta ik voor ik het in de gaten heb weer op de 2e plaats.
Comment
-
Ow ja, hier heb ik het over het verzinnen van topics.
Las ik vandaag over DBB.
http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...tml#post675272
Comment
-
Die gozer waar ik het over had was ook niet echt representatief voor DBB, ik zal even ze logje opzoeken.
Correctie, het was Sisevano, niet Sava
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/knalkuur-149192/
Sava was een dealer die dmv fotos van een buffe gozer van een UK board respect wou afdwingen.Groeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment